Κυριακή, 21 Αυγούστου 2011

Βγείτε από τα κλουβιά σας Ρωμαίοι

           Το πιθανότερο, για να βρίσκεσαι εδώ πέρα, τρέφεις μια αντιπάθεια για τον κάθε λογής καριόλη, που πιάνει μικρόφωνο και λέει πολλά χωρίς ουσιαστικά να λέει τίποτα. Δυστυχώς ανήκω στην μειονότητα των ατόμων που ασχολούνται εν γελλάδι με το ραπ χωρίς να θέλω να κερδίσω από αυτό φήμη, λεφτά και ένα κάρο μαλακισμένα να μου λένε ότι είμαι γαμάτος και πολύ ψαγμένος, ενώ δεν καταλαβαίνουν ούτε το 1/3 από ότι είπα. Πόσο μάλλον το τι εννοούσα πίσω από αυτά. Απελπισία. Αν ψάχνεις τον καινούργιο γαμάτο άναρχο-ράπα που θα τον αναφέρεις στους εναλλακτικούς φίλους σου και θα συμφωνείτε για το πόσο γαμάει, μπας και γαμήσετε καμία μαλακισμένη ψευτοπολιτικοποιημένη τζιβιαρα από αυτόν, ατυχήσατε. Δεν μου σηκώνεται. Παρόλα αυτά, γαμώ το σπίτι σας.

            Στο ψητό. Ασχολούμαι με το ραπ, όχι για να σου πω πίπες για graffiti η για φαρδιά να έρθεις στο πουστο-μάγαζο μου για να σε εκμεταλλευτώ. Ούτε για να σου δείξω πόσο άναρχο-πούτσα έχω και τις σεξουαλικές εμπειρίες μου με τα ματ. Δεν έχω καπιταλιστική νοοτροπία, είμαι εδώ για να μοιραστώ σκέψεις μου και να βρω άτομα για να μπορέσω να κουβεντιάσω και αν υπάρχουν σωστές βάσεις και προϋποθέσεις να δημιουργήσουμε και να πράξουμε παρέα.

              Ονειρεύομαι ένα κάρο άτομα που μετά την συναυλία να μην πηγαίνουν να βγάλουν φωτογραφία με τον ράπα. Αλλά μαζί με τον ράπα να γεμίζουν φυλλάδια και stencils την Ρώμη. Ονειρεύομαι άτομα που σκέφτονται και θέλουν να αντιδράσουν, να μαζεύονται σε ένα δωμάτιο και αντί να πίνουν μπίρες και να αράζουν ή να μιζεριάζουν, να είναι πωρωμένοι που έχουνε ο ένας τον άλλων. Να έχουν μια τεράστια καύλα για να γαμήσουν κάθε τι που θα μπει εμπόδιο στον στόχο τους. Ονειρεύομαι άτομα που θέλουν να προσφέρουν και να χαρίσουν σκέψεις, χρόνο και χρήμα όχι σαν επένδυση αλλά από αγάπη και θέληση για την δημιουργία κάτι όντως διαφορετικού, κάτι το οποίο θα προσφέρει υγιείς βάσεις για την ελεύθερη και ηθική δημιουργία, έκφραση και διανομή πολιτικοποιημένου μουσικού και μη υλικού. Αιχμηρό και δυνατό, όσο δυνατά είναι τα αρνητικά συναισθήματα που έχουμε σφηνωμένα στις μαύρες καρδιές μας. Ονειρεύομαι μια κολεκτίβα που δεν έχει σκοπό το προσωπικό όφελος ή την ανέλιξη του τάδε ράππα αλλά την δημιουργία μίας αντί-καπιταλιστικής πολιτικοποιημένης ραπ σκηνής. Μακριά από τον κάθε μαλακά που θέλει να εκμεταλλευτεί καταστάσεις, για υλικά οφέλη και μη. 

           Είμαστε λίγοι, το κείμενο ήταν πολύ μικρό για να πω ότι τα είπα όλα, τουλάχιστον εδώ ακόμη και μόνος στην απέναντι πλευρά ακόμη στέκω. Και παραμένω ξύπνιος. Εκεί έξω υπάρχουν πολλοί σαν εμάς. Βγείτε από τα κλουβιά σας Ρωμαίοι, βγείτε και γνωρίστε τους υπόλοιπους. Υπάρχουν πολλοί που την παλεύουν μα χάνονται στην αρένα. H Ρώμη καίγεται μα βλέπω φλεγόμενα κτήρια που λάμπουν. Συνεχίζω να κυνηγάω λάμψεις. Εσύ που είσαι ; Μ' ακούς ; 

Σε ψάχνω.

6 σχόλια:

  1. Δυστυχώς η αντιπάθεια για τον κάθε καριόλη, με την πάροδο του χρόνου και το γεγονός πως αυτό δεν αλλάζει, έχει μετατραπεί σε αδιαφορία προς αυτά τα άτομα. Όσοι αποκτάνε φήμη και γαμάνε πιο πολύ από τον μέσο όρο καλά κάνουν, άποψη μου είναι πως αυτό που τους λείπει είναι όχι ο στόχος αλλά η νοημοσύνη να καταλάβουν πως δεν χρειάζεται να τον ξεπουλήσουν. Και να μην ξέπεφταν για την προσωπική τους ανέλιξη και την χαρά τις πούτσας, και πάλι θα γάμαγαν :) Το να τρέχω όπου νιώθω πιο καλά και να μεταλλάσσομαι ανάλογα με αυτό είναι έλλειψη ήθους και πάνω από όλα προσωπικότητας. Και ηλίθιο στο κάτω κάτω γιατί με την τόση προσπάθεια που καταβάλλεται να βρεθεί το μέρος στο οποίο νιώθουμε καλά, θα μπορούσαμε να φτιάξουμε το μέρος στο οποίο βρισκόμαστε να γίνει καλύτερο.

    Η τροχιά μου πιστεύω πως είναι παράλληλη στην πιο πάνω. Δηλαδή παρουσιάζω διαφορετικά συμπτώματα. Το να βλέπουμε το πως είναι ο κόσμος δεν με αφορά. Θέλω να τον βλέπω πως θα έπρεπε να ήταν. Ελπίζω να βρεθούν άτομα με τα οποία θα το πετύχουμε. Στόχος είναι να δουν οι ρωμαίοι από τα κλουβιά τους ότι εκεί που είμαστε εμείς είναι καλύτερα.

    Δεν μιλάω συγκεκριμένα για το ραπ γιατί υπάρχουν άπειρα διαφορετικά πράγματα που μπορεί κάποιος να προσφέρει και είναι εξίσου σημαντικά και χρήσιμα. Αρκεί να αφιερωθούμε σε αυτό. Αρκεί να καταλάβουμε πως με την απραξία απλά θα επιβεβαιώσουμε τους εαυτούς μας πως δεν μπορεί να αλλάξει κάτι. Εάν αυτό που ψάχνετε είναι η αυτοεπιβεβαίωση, θέλω να κάνω το παν να μη την έχετε.

    Το δεν μπορώ, είναι νοοτροπία ηττημένου. Αλλά ναι, δεν μπορείτε. Και να μην υπήρχατε, δεν θα το παρατηρούσε κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xm. Omorfes skepsis mou thimises tin "anixth epistoli" apo tin "Rwmh" sto telos. "Eisai nekros, Aytoktona.".

    Den xero an ekei pou briskomai eimai kalitera. Ontos me endiaferi poli to pou briskomai oso kai to pou tha mporousa na briskomai giati to ena kathorizi arketa to allo. Edo pou briskomai pantos den eimai poli kala exou kai "oi krayges ap'to ipogeio" pou diabazoyme.

    To rap einai ontos mono to mesw to opoio prosopika dialexa gia tin ekfrasi ton ideon mou, safos kai to mesw paramenei apla ena mesw kai to zoymi einai allou ara logiko to na milame pera apo to rap kai oxi gia to rap.

    H apraxia exeis dikio den odigei pouthena alla gia na praxis theleis kai kosmo kai ayton ton kosmo kalw ki ego me tin seira mou.

    Enas Rwmaios apantise. Blepw lampeis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. theoro oti to rap einai mia texnh kai oi texnes apo anekathen eixane ena diafwtistiko rolo pros tin koinwnia.twra tha moy peis gia na diafwtiseis prepei na eisai kai fwtismenos.aloy papa eyagelio afto.pio palia elega pos thelw na akoyw apo toys ''rapades''na kanoyne koinikopolitiko rap.shmera eimai pio idiotropos kai den moy ftanei afto.den thelw na akoyw koinonikopolitiko rap apo kapoion poy den exei skotwsei h toylaxiston den prospathei na skotwsei ton mikroasto poy exei mesa toy.thelw na akoyw protaseis,exypnes anafores,thelw afto poy tha akoysw na me skalwsei kai na xearaxniasei to myalo moy vazodasto se provlimatikoys kykloys.oxi allo koinonikopolitiko rap to opoio leei ta idia poy lene kai oi eidhshs.pisteyw pos katalaveneis ti thelw na pw.oswn afora thn pleiopshfia toy hiphop varieme na tin sxoliasw.to thewro xasimo xronoy kai den thelw na xalaw xrono askopa kai se anoysia pragmata(an kai merikes fores to kanw,tesp).kai ego goystarw ena tetio egxhrima opws to paroysiasate kai sto cd ths rwmhs(malakia poy den proxwrise opws to thelate).padws edo stin patra etoimazoyme kati analogo me ergalio tin texni.otan ertheis na soy pw.

    entimos alitis

    y.g ade na rtheis na ta poyme.moy leipses.
    vasika pies wres mporw na se parw till kai na se vrw?

    kala na pernas kai ypomonh......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Prosopika den xero kata poso einai texni h oxi. Alla etsi ki allios den me poli niazi. Antilambanomai to rap san logo. Exeis logo kalos. Den exeis logo; tote den exeis logo na kaneis kai rap. Kapos etsi to 'xo sto kefali mou. Tora safos kai simfono mazi sou sxetika me to kinonikopolitiko rap. Oxi allo rap me apopsis FF.C. (pou einai akribos oti periergapses). Poios gami tin pliopsifia tou hiphop. Prosopika eimai makria tous kai amolintos kai exo skopo na sinexiso na kratiso ta aparetita metra igieinis. Tora oson afora to enxirima pou anafereis, an einai ayto gia to opoio grafo edo kai grafame stin Rwmh tote makari na pane ola kala kai eyxomai ta kalitera. Xeromai bathia an h Rwmh itan to erethisma. Tora mexri na do praxis den xero.

    y.g.
    tha peraso apo patra sintoma tha ta poume ki apo konta.
    kala na pernas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Arxika as parathesw edw kapoies skepseis kai thn dikia mou optikh sto sygkekrimeno thema, pou fantazei efhvikh ''oneiroksh'' kathws sthn telikh oloi psaxname anthropous pou na antanaklatai o ''kalyteros'' mas eautos mesa autwn gia mia oxi toso epiponh pragmatikotita mesw alithinwn sxesewn kai parallhla agwnwn. To thema einai oti to psakse psakse syxna katalhgei boomerang pou ksafnika xwris na to katalaveis katalhgeis oxi apla na agapas to keli sou alla na sixenesai ton perigiro sou. To logiko kai epomeno loipon katalhgei na einai to pou kairos/diathesh gia koinwnikopoihsh kai synanastrofh? Periodous monaksias ligo poly pernane oloi, kai apo thn allh eimaste kai emeis me sovarh sxesh mazi ths.. Ekei pou thelw na katalhksw einai pws h dynamh syntrofwn dinei kinitro akoma kai stous pio ''ypotonikous eswstrefeis romantikous'' na diamorfosoun sxeseis, pou syxna apo straves maties katalhgoun se syntrofikous agwnes kai gerous desmous.

    y.g.
    apo tis liges fores pou ekfrazomai toso aisiodoksa
    Tha xw ta kefia mou makari...

    ΑπάντησηΔιαγραφή