Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

Κραυγή απόγνωσης

Με έχετε πραγματικά κουράσει.

          Για αρχή έχουνε μπερδευτεί πολλά πράγματα και δυστυχώς δεν έγινε κατά λάθος. Ίσως έπρεπε να είχα βγει να μιλήσω για την Ρώμη κάπου δημόσια καιρό τώρα, ίσως και να' ναι καλύτερα που ούτε τώρα έχω σκοπό να το κάνω. Αφήνω τα καραγκιοζιλίκια στους καραγκιόζηδες. Εγώ διάλεξα άλλο δρόμο να βαδίσω.

          Έγινε πρόσφατα μια δισκοκριτική για τον δίσκο μου με το σφάλμα, μιλάω για την Ρώμη. Παραθέτω link. Ναι, για όσους δεν το ξέρουν ή τους είπαν το αντίθετο, είμαι το 1/2 της Ρώμης, το άλλο μισό αυτού του σχήματος δηλαδή. Βέβαια εγώ δεν είχα ιδιαίτερο ρόλο. Απλά ανοιγόκλεινα το στόμα σε κάνα live, επειδή το σφάλμα δεν μπορούσε να τα βγάλει όλα μόνος του. Στουντιακά, το casting παραμένει ίδιο. Οπότε η ρώμη δεν διαλύθηκε, αφού το σφάλμα δεν τσακώθηκε ακόμη με τον εαυτό του, αν και ίσως να 'πρεπε.

          Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια και ευτυχώς το σφάλμα την εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο. Να 'ναι καλά, εγώ τον αγαπάω. Δεν μίλησα ποτέ δημόσια για να μην του κάνω κακό. Μην δοκιμάζετε την καλοσύνη μου όμως, είναι περιορισμένη, όπως και κάθε τι θετικό που έχω να χαρίσω. Ότι κακό κανείς να ξέρεις το βρίσκεις εντέλει μπροστά σου κάποια στιγμή. Ο θεός της φωτιάς, θα στείλει τις φλόγες. Οι πύλες του πολέμου ποτέ δεν κλείσαν στην Ρώμη.

          Έγινε και κάτι άλλο που με ξένισε τρελά και θέλω να το ξεκαθαρίσω ότι ουδεμία σχέση έχω με αυτό. Παρατήρησα ότι ανέβηκε στο youtube κομμάτι από τον δίσκο της Ρώμης. Παραθέτω link. Η επιλογή μου και τότε σύμφωνη επιλογή του Ανέμη να κρατήσουμε την διακίνηση αυτού του δίσκου χέρι με χέρι όσο το δυνατόν μπορεί να κρατηθεί και όσο περνάει από το χέρι μας, για μένα δεν έχει αλλάξει. Ούτε έδωσα καμία άδεια για να ανέβει κάποιο κομμάτι του δίσκου, ούτε συμφωνώ. Αυτό για αυτούς που είπαν ότι έγινε με άδεια της Ρώμης. Η Ρώμη δεν έδωσε άδεια από την στιγμή που εγώ, το μίασμα της Ρώμης, δεν έδωσα άδεια. Ούτε με ρώτησε κανένας, ούτε είπα σε κανένα OK.
Ξεκαθαρίστηκε. 

          Κρατώ το όνομα μου καθαρό και την ουρά μου απέξω. Λέω και ξεκαθαρίζω δυστυχώς τα ευκόλως εννοούμενα. Τόσο καιρό δεν είχα πει κουβέντα και εκεί φαίνεται ποιος κάποτε είπε να φτιάξουνε αυτό το δίσκο, να τον πούνε Ρώμη, και να μιλάει για αυτό και για αυτό. Διότι η αγνότητα και το βάρος αυτού του δίσκου είναι η κληρονομιά μου και με ακολουθάει. Το έδωσα με όσο σεβασμό το έφτιαξα, και ακόμη έτσι το δίνω και βαδίζω στους δρόμους της.

Η Ρώμη καίγεται.

Περαστικά μας.

2 σχόλια:

  1. "Αφήνω τα καραγκιοζιλίκια στους καραγκιόζηδες."

    θα ηθελα πολυ εδω να ονοματησεις τους καραγκιοζηδες και τα κριτηρια με τα οποια τους κατατασεις σε αυτη την κατηγορια.τον εαυτο σου πως τον διαχωριζεις απο αυτους?

    "Οπότε η ρώμη δεν διαλύθηκε, αφού το σφάλμα δεν τσακώθηκε ακόμη με τον εαυτό του, αν και ίσως να 'πρεπε."

    το σφαλμα εχει τσακωθει με τον εαυτο του εδω και καιρο που αποφασισε να κανει δισκο μαζι σου.τωρα αν εγω, μηνες τωρα, προσπαθω να σας πεισω να αφησετε πισω τις οποιες διαφορες και να προχωρησουμε ολοι μαζι να κανουμε κατι μεγαλυτερο ειναι αλλη ιστορια.οποτε η ρωμη διαλυθηκε, αν υπηρξε ποτε βεβαια.

    "Μην δοκιμάζετε την καλοσύνη μου όμως, είναι περιορισμένη, όπως και κάθε τι θετικό που έχω να χαρίσω. Ότι κακό κανείς να ξέρεις το βρίσκεις εντέλει μπροστά σου κάποια στιγμή. Ο θεός της φωτιάς, θα στείλει τις φλόγες. Οι πύλες του πολέμου ποτέ δεν κλείσαν στην Ρώμη."

    το να δοκιμαζει καποιος την καλοσυνη σου επειδη προωθει την δουλεια σου δεν το καταλαβαινω.τωρα το κακο που κανει οποιοσδηποτε, το βλεπει απο τον σεβασμο που εχουν τα ατομα που εκτιμα για την παρτι του και απο τον τροπο που του συμπεριφερονται οι φιλοι του.κοιτα λιγο γυρω σου λοιπον και ασε τισ φωτιες τους πολεμους και τα σχετικα.

    "Ούτε έδωσα καμία άδεια για να ανέβει κάποιο κομμάτι του δίσκου, ούτε συμφωνώ"

    εχεις δικιο πραγματι δεν εδωσες αδεια αλλα οπως ανεβαζεις και εσυ κομματια που εχεις κανει με τον αντωνη χωρις να ρωτησεις το ιδιο μπορει να κανει και αυτος.ασε που δεν το εκανε αυτος και στην τελικη οποιοσδηποτε θα μπορουσε να εχει ανεβασει κοματι της ρωμης,οποτε δεν βλεπω κατι το μεμπτο να ανεβει ΕΝΑ κομματι απο ενα ατομο που εκανε και καλο προβαλλοντας την δουλεια σας.οταν σε πηρα τηλεφωνο και σου ειπα τι παιζει δηλαδη οτι και review για την ρωμη ανεβηκε και το ομωνυμο κομματι περιμενοντας οτι θα χαρεις δεν μου ειπες οτι ειχες καποιο προβλημα και επειδη μεσολαβησα για να γινουν αυτα, θα περιμενα οτι προβλημα εχεις να το πεις σε εμενα και οχι σε παιδια που μονο καλες προθεσεις ειχαν.

    "Τόσο καιρό δεν είχα πει κουβέντα και εκεί φαίνεται ποιος κάποτε είπε να φτιάξουνε αυτό το δίσκο, να τον πούνε Ρώμη, και να μιλάει για αυτό και για αυτό. Διότι η αγνότητα και το βάρος αυτού του δίσκου είναι η κληρονομιά μου και με ακολουθάει."

    το ονομα της ρωμης κρατα το και αυτο στο λεω υπευθυνα μιας και σου αναγνωριζει την πατροτητα του και ο ανεμιστηρας.χρησιμοποιησε το κατα το δοκουν και ελπιζω να το κανεις για καλους λογους.

    κρατα το βαρος αυτου του δισκου και την οποια κληρονομια του κανοντας ομορφα πραγματα και οχι με το να αναλωνεσαι σε τραμπουκισμους, απειλες και μαλακιες.

    τελος ξερω θα πεις οτι καθονται και σε σχολιαζουν πισω απο την πλατη σου και επειδη οπως μου ειπες αυτη ειναι συμπεριφορα αμυνας και οχι επιθεσης και επειδη εγω σε πιστευω στο επακρο,θα σου εγγυηθω απο μεριας μου οτι κανεις δεν προκειται να ξανασχοληθει με την παρτι σου με οποιονδηποτε τροπο. ουτε μεσω της ρωμης (δηλαδη δεν θα υπαρχει πουθενα καμια αναμειξη των κουπλε σου,τωρα αν ο αντωνης θελησει να ξαναηχογραφησει στις παραγωγες της ρωμης-δηλαδη τις παραγωγες του,η να τις δωσει σε αλλους να ηχογραφησουν δικο του θεμα) οποτε δεν θα χρειαστει ουτε να απειλησεις, ουτε να τραμπουκισεις, απλα σε παρακαλω να θεωρησεις εμενα υπευθυνο,αναλαμβανω καθε ευθυνη και βεβαια επισης σε παρακαλω, με πολυ ομορφο τροπο, να μην κραζεις εσυ κανενα φιλο μου για παλι θα παρω την ευθυνη εγω.στην τελικη οποιος ξανααναφερθει σε εσενα (και μιλαω για φιλους μου παντα) θα τον τραμπουκισω εγω πρωτος μιας και δεν σε θεωρω πλεον ατομο στο οποιο αξιζει να αναφερεται κανεις.

    το θεμα ελπιζω οτι εληξε λοιπον, περιμενω νεο δισκο ρωμης ισαξιο η καλυτερο απο τον προηγουμενο και πραγματι περαστικα μας, ειδικα σε οσους πιστεψαν στην ρωμη, δημιουργους και μη.

    με σεβασμο
    gadfly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαρρώ πως το θέμα έληξε, παρόλου που σε όλο το κείμενο έχεις τεράστιες ανακρίβειες, δεν ξέρω αν έγιναν σκόπιμα αλλά έχω πολύ καλή άποψη για σένα σαν άτομο και δεν θα θελα να το πιστέψω. Συγγνώμη αλλά δεν πρόκειται να πατήσω το λόγο μου, κάνοντας κουβέντα και ανοίγοντας το στόμα μου για να κουβεντιάσω οτιδήποτε έχει γίνει στο παρελθόν με το σφάλμα διότι δεν αφορούν οποιοδήποτε. Αναφέρεις προσωπικά σκηνικά μισά και κατευθύνεις με αυτόν τον τρόπο. Αν δεν με θεωρείς άξιο άτομο να αναφέρεται κανείς είναι δικαίωμα σου και σεβαστό αλλά όχι και να μιλάς με ανακρίβειες γιατί το μόνο που κάνεις είναι να μπερδεύεις τα πράγματα που στο κάτω κάτω δεν σε αφορούν. Το όλο περίεργο τις υπόθεσης είναι ότι βλέπω έναν δικηγόρο στην όλη κατάσταση, το τι κάνω με το σφάλμα δεν σε αφορά και ούτε σου δίνω το δικαίωμα ανάμιξης στις προσωπικές μου σχέσης. Δεν θα ήθελα να θεωρήσω εσένα υπεύθυνο για οτιδήποτε εφόσον δεν είσαι. Η Ρώμη είναι το σφάλμα και το μίασμα δυστυχώς το όλο θέμα έχει τελειώσει. Δεν πρόκειται να έβγαζα κάτι σαν Ρώμη χωρίς το σφάλμα. Όσον αφορά τις παραγωγές, οι παραγωγές είναι τις Ρώμης όχι του Ανέμη και στην Ρώμη θα μείνουν. Αν το σφάλμα θέλει να ερμηνεύει οτιδήποτε έχει σχέση με τη Ρώμη ζωντανά, σαφώς και έχει το δικαίωμα. Όπως ακριβώς και εγώ. Δεν υπάρχει δικό του και δικό μου . Όλος ο δίσκος είναι αποτέλεσμα και τον δυο. Και σαν ολότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται από όλες τις πλευρές. Αλλά και πάλι αυτήν την κουβέντα δεν θα έπρεπε να την κάνω μαζί σου. Δεν σε αφορά. Ευχαριστώ για όλα, σε θεωρώ από τα πιο έξυπνα άτομα που ξέρω, αναγνωρίζω ότι μας βοήθησες προσωπικά και τους δύο. Από κει και πέρα ενήλικα παιδιά είμαστε θα το ξεπεράσουμε μόνοι μας. Ευχαριστώ για όλο το ενδιαφέρον. Καλά να περνάς. Εύχομαι τα καλύτερα και σε σένα και στο σφάλμα.
    Και όμως είπαμε όλοι, Περαστικά μας.

    Με σεβασμό,
    ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή