Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Νεκρή γωνία

          Βγάλτε όλοι σας το σκασμό. Έχω κουραστεί να κ­όβομαι για όλους και στο τέλος να προσπαθούν να μου βγουν και από πάνω. Γαμιέστε ρε, είστε γαμώχριστοι και πιο ψεύτικοι από τα πλαστικά φαγητά που σιχαίνεστε, αλλά καταναλώνετε ανεξέλεγκτα, στην βρώμικη ζωή που χτίσατε με τα ίδια σας γαμημένα χέρια.

          Ψευτό-ιδεολόγοι και ποζεράδες περιτριγυρίζουν κάθε συζήτηση με απώτερο σκοπό την γαμημένη τους αυτοπροβολή. Δεν με νοιάζει αν είσαι ψαγμένος ρε, πόσο μάλλον αν το παίζεις ψαγμένος μιας και αυτή είναι η μεγαλύτερη αλήθεια. Δεν είσαι ηγέτης και ούτε θα γίνεις όσο πιστεύεις ότι έχεις τα προσόντα. Θες να κατευθύνεις; Ίσως να καταφέρεις να κατευθύνεις μια κουλτουρό-ποζερό-γκόμενα, να της τρώς τα λεφτά αλλά μέχρι εκεί, γιατί και αυτήν θα την σέρνουν ίδιες ανασφάλειες που σε σέρνουν και σένα στο να την σέρνεις. Πλέον σε βλέπω μόνο να φθήνεις, στην φθήνια σου. Μαλάκες, νομίζετε ότι υπερέχετε ενώ είστε πιο βρώμικοι και από τους ποζεροραπάδες που κράζετε, τουλάχιστον αυτοί φαίνεται να είναι πιο ειλικρινείς. Κυνηγάνε το να τους γλείφουν τα παπάρια και δεν το αρνούνται. Πιστεύεις ακόμα ότι θα παραδεκτό την άναρχο-κομμουνιστική πούτσα σου; Ρε σάλτα γαμήσου και συ και τα όνειρα σου για προβολή. Τα φώτα μου είναι πάντα σβηστά δεν περίμενα κανέναν να μου τα σβήσει για να απογοητευθώ που δεν με έχουν σε υπόληψη. Ποιου νου την υπόληψη να υπολογίσω στην τελική;

          Τα πιο γαμάτα άτομα που γνώρισα μου φέρθηκαν πιο μαλακισμένα από τα χειρότερα εθνίκια που γνώρισα στο στρατό. Μου δώσαν όνειρα και μου τα γρκέμισαν με την βλακεία τους και τα κόμπλεξ τους, ενώ παράλληλα με θάβαν κ με σφυροκοπούσαν ανελέητα. Οι άλλοι ήταν εξ αρχής εχθροί μου και πλακωνόμασταν ντόμπρα. Δεν μπορείς να με πεις αχάριστο. Εκτιμώ την ειλικρίνεια, παρόλα αυτά για μένα είναι ακόμα για σκότωμα ενώ οι πρώτοι απλά σκάρτοι. Μάλλον τα θέλει και ο δικός μου κώλος αφού συνεχίζω να προσπαθώ.

          Αντικαπιταλιστές μου πιάνανε κουβέντα για λεφτά και μου ζητάγανε ποσοστά. Καλό έ; Μετά απαιτούν να πιστέψω και να δουλέψω για μια αλλαγή για το ‘κοινό καλό’. Ρε δεν με παρατάτε λέω εγώ. Φαντάσου τελευταία ήμουνα λίγο καλύτερα. Ότι κράζουν όλοι είναι αυτομάτως και καλό να το υποστηρίζουν και ότι δεν κράζει κανείς κάποιος πρέπει να το κράξει. Έτσι δεν είναι; Στην παρούσα φάση αυτό μάλλον θα 'σαι εσύ. Ανάλογα την μόδα γυρνάει και η ρόδα, εγώ ακόμα κάπου χαμένος στην Ρώμη. ΜΟΝΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟΣ. Μόνοςμόνοςμόνοςμόνοςμόνος. ΜΑΚΡΙΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ!!! Ακόμα αμόλυντος. Φαντάσου, εγώ είμαι αμόλυντος, εγώ. Εγώ, το εγωκεντρικό κτήνος, που σιχαίνεται το ίδιο του το εγώ. Εγώ το βρώμικο, κυνικό, ασχημόψυχο και αηδιαστικό πλάσμα. Εγώ ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ, ακόμα αμόλυντο. Μπράβο σας, μπροστά σας έχω τα πιο αθώα μάτια στην γη και ακόμα με αυτά κοιτάω γαμημένε. Κάθε φορά που σου κόβω τα πόδια ενώ καρφώνω τα μάτια σου. ΝΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΑΙ, όχι γιατί θα σου κάνω κακό. Κακό σε κάποιον κάνει μόνο ο εαυτός του.

          Δεν ψάχνω ανθρώπους πια ιδιαίτερα, γνώρισα πολλούς και χόρτασα. Τα λυπημένα, παραπονιάρικα, αηδιαστικά λόγια σου, μπορείς να τα βάλεις στον κώλο σου, μαζί με όλα τα παράπονα σου για μένα. Και ξέρεις γιατί; Γιατί ότι και να μου ζήτησαν, έκανα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από όσα μπορούσα και αυτό φάνηκε, αφού κατάφερα να πιστέψω σε σκάρτους ανθρώπους και να τους ανεχτώ. Ένας χείμαρρος από σκέψεις που δεν έχει καμία καλλιτεχνική πλευρά, ΩΜΟ και αληθινό κείμενο σκέψεων και όχι στίχοι. Να πάει να γαμηθεί και η έκφραση στην τελική, αφού και αυτή μάθατε να μου την στερείτε. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές που με αφήσατε να σας χαρίσω από σας πήρα μόνο τα άσχημα και πίσω τα άσχημα θα σας χαρίζω.

          Μ’αρέσει που την έλεγα στον Πινόκιο για την μιζέρια του, ενώ έχω τρις χιλιάδες τόνους περισσότερη να χαρίσω απλόχερα στον καθένα. Ευχαριστώ τ’αδέρφια μου για αυτό. Χρωστώ και ένα συγγνώμη στον Πινόκιο, άλλωστε πρώτα σε μένα την έλεγα και η απόδειξη είναι αυτό το κείμενο. Μην με ενοχλείτε.

“Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι απελπισμένος.” Σκούρτης Γιώργος. Ιστορίες με πολλά στρας.

Το κείμενο αυτό δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω από μια μονάχα πλευρά μου, ίσως και την πιο απογοητευμένη που έχω να σας χαρίσω. Ξενέρωσα και κουράστηκα νωρίς. Δέσε τον κόσμο γύρω σου. Εγώ τον δένω με κοφτές ματιές. Ψάχνω να δω ακόμα και στις νεκρές γωνίες. Αν τις βρω θα μπορώ να υπάρχω και να δρω χωρίς να φαίνομαι. Είμαι πολύ άσχημος για να αντέξω την ομορφία σας.

18 σχόλια:

  1. Καμία συγγνώμη ρε...Ποτέ δεν πίστεψα ότι έχω στάνταρ δίκαιο,έτσι κι αλλιώς και χαίρομαι που μου έλεγες πως μπορεί να 'χουν κι αλλιώς τα πράγματα...Απλά νομίζω ότι το μίσος και η αγάπη(ας το θέσω έτσι γενικά) είναι ευμετάβλητες έννοιες,δεν είναι κάτι σταθερό...Τώρα λοιπόν που είμαι σε φάση "αγάπης",εσύ μπορεί να είσαι σε φάση "μίσους" για τους ανθρώπους!Όλα είναι στιγμές και οι σκέψεις τρέχουν πολύ γρηγορότερα απ' τα λόγια μας.Μην τρελαίνεσαι...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοψτε την καλημερα στους επαναστατες της Πουτσας. Ας τους οδηγησουμε στην αυτοκτονια ασκωντας τους καθημερινο ψυχολογικο πολεμο! Θανατος στο λαϊφσταϊλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To megalitero problima den einai oi etp(epanastates tis poutsas) pou xexorizoun kai o opoiosdipote me ligo egkefalo mpori na tous diakrini aytous kai tous skopous tous alla oloi oi kai kala psagmenoi pou den diaferoun apo aytous alla to kriboun poli kala kai olimeris krazoun tous protous epidi kai kala tous sixenontai alla mallon den exo kai toso kali aytognosia. me ayton ton tropo kaneis mas den mpori eykola na tous diakrini. Molis omos Erxete h stigmh na gini kati ousiastiko pou safos o protos einai akatalilos gia ayto, peftoun ta prosopeia kai h asximia einai olofanari. Pas na basistis sto deytero kai gkremizese. katalabes giati to thema einai pio sobaro apo aples pozeries. Penri polla kefalia h mpala.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως όμως για όλους μας η επανάσταση λίγο πολύ είναι "lifestyle"ή τέλος πάντων ένας ρόλος μας στην κοινωνία,μια ψευδαίσθηση για να συνεχίζουμε να υπάρχουμε;Επίσης το κόψιμο της καλημέρας και οι ψυχολογικοί πόλεμοι για μένα είναι φύσει αντιεπαναστατικές πράξεις...Άσε που το επαναστάτης της πούτσας μου ακούγεται πολύ γενικό και σχετικό...Τέλος,διανύουμε μια περίοδο ίσως την δυσκολότερη πολιτικά,κοινωνικά και οικονομικά,τουλάχιστον για την γενιά απο 20-30,και θεωρώ πως δεν πρέπει να υπάρχουν τέτοιες μικρότητες μεταξύ μας...Δεν ξέρω...Το ίντερνετ με δυσκολεύει στην έκφραση και ίσως παρεξηγηθώ!Καλή συνέχεια σε όλους...

    All we need is sex!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Safos kai tha simfoniso me tin frasi oti o sxoliasmos etp(epanastates tis poutsas) einai poli geniko kai aoristo kai den ofeli pouthena san xaraktirismos apla ton xrisimopoihsa k egw giati katalaba pos to eipe o utumno, san tipades pou asxoliountai me tin "epanastasi" kai genikotera tin antidrasi san ena meso aytoprobolis. ayto pou sxoliaza kai egw diladi sto keimeno. Den theoro oti h frasi lifestyle piani olous, alla mia sigkekrimeni maza pou exei arketes anasfalies gia aytoproboli, kinoniko status kai na tous apodektoun efoson stous allous kiklous mpori na apetixan h na tous theorousan poli kinotipous kiklous oi idioi k oxi toso "cool". Safos kai einai mono merika paradigmata ta atoma pou fotografizo kai oxi o kanonas, alla distixos zoun k droun anamesa mas. Iparxoun polla sapia paradigmata kai oute pou mporo kai egw akoma na ta fantasto. Tous milame kai mas milane kai exoume polla kina alla en teli allous esoterous stoxous. Mallon ola einai thema aytoPeitharxias, kata poso mporis na balis ton eayto sou s'ena sigkekrimeno orio gia na petixis perisotera apo to na taiseis to gamimeno sou egw.Den theoro oti to kopsimo tis kalimeras oti tha feri kapia lisi, bebaia to kraximo kai h diafwnia einai aparetita an theloume kapia lisi sto problima. Kai an to anagnorizoume san problima panta. Sigoura dianioume diskoli periodo kai h zoh s'emas tous pio neous einai mayri kai tha gini mayri tripa pou tha mas katapie en teli alla den tha xaraktiriza mikrotita tous tsakomous tis diafwnies kai to kraximo. alloste to apotelesma pou aposkopi en teli ektos apo tin ektonosi tou kraxti kai tou sinomiliti einai h beltiosi tis parousas katastasis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καποιους ανθρωπους το κραξιμο τους κανει να επαναφερονται στην πραγματικοτητα, ενω αλλους τους κανει φαντασιωσικους.
    για καθε συναισθημα χρειαζεται να εχεις ενα αλλο συναισθημα.
    πχ αν καποιος σκαλωνει λογω χαμηλης αυτοπεποιθησης και πας και του βαλεις τις φωνες λογικα θα του την ριξεις ακομη περισσοτερο αντι να τον κινητοποιησεις. ισως για αυτο να κανει καλο να λες τα παντα με τους "συμμάχους¨σου. δλδ να τους γνωστοποιεις την οπτικη σου με ειλικρινεια ωστε να ξερουν πως να σου φερθουν. συμφωνω με τον δον κιχωτη οτι οι ψυχολογικοι πολεμοι ως μεθοδος πειθαρχησης δεν ειναι παντα αποτελεσματικοι. υπαρχει μια χρυση τομη που πρεπει να πετυχεις. ο πατερας μου λεει να φωναζεις στους αλαζονες καινα βοηθας τους κουρασμενους. το να φωναζεις σε εναν κουρασμενο τον κανει να αναζητα διεξοδο. χρειαζεται μια ισοροπια.
    εχουν γραφτει βιβλια γυρω από αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sinxaritiria sto systhma poy katafere na dixi tin exipnada toy kanontas tin epanastash life style.oso gia toys ''epanastates'' den einai tipota allo apo mikroastoi me kakhs poiothtas feretze.h stash moy apenadi toys einai h idia stash poy exw me toys ypolipoys(isws kai pio sklhrh merikes fores.oi logoi einai eynohtoi).tha moy peis pws diaxwrizeis ton eyato soy apo toys ypolipoys?tha soy pw pws prwta epanastatw enantion toy eyatoy moy.to na xei kapoios psyxologika to theoro fysiko pleon ap tin stigmh poy adilifthike oti zei se enan oxeto me dipoda trwktika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σε μια κοινωνια που το πολιτισμικο κεφαλαιο (αγαπη,σεβασμος,φημη) καπιταλοποιειται πρεπει παντα να εισαι ανωτερος στην ιεραρχια του πολιτισμικου κεφαλαίου για να γινει δεκτη η γνωμη σου. παρολα αυτα την αληθεια απο μικρο και απο τρελο την μαθαινεις.
    σεβασμος σε οποιον προσπαθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιασμα, εχεις δικιο. Ο χαρακτηρισμος μου και η αντιδραση μου ηταν καπως συναισθηματικη και παρωχημενη. Το προβλημα φυσικα και δεν ειναι οι ποζεριες, υπαρχει σκοτεινια στα μυαλα των ανθρωπων που ειναι 1000 φορες χειροτερη απο το πιτσιρικι που το παιζει αναρχικος. Το ζητημα ομως αυτο δειχνει μια βαθια σηψη της σκεψης και του υποσυνειδητου, οπου η ανασφαλεια για το οτιδηποτε και η λανθανουσα καταθλιψη (που υπαρχει σε ολους μας) παιρνει λαθος δρομο με καταστροφικα αποτελεσματα. Ο Τρομος μας πρεπει να βγει μεταφρασμενος σε οργη, αλλα οχι οργη προς κατι απροσδιοριστο, ως μια οργη φυλακισμενη και ετοιμη να ξεχυθει και να φτυσει φωτια σε αυτο που μας καταπιεζει. Και δυστυχως, πριν τον καπιταλισμο και τα υλικα/θεσμικα του οπλα εχουμε να πολεμησουμε εναντια στο συνειδησιακο του οπλο, που ειναι η ανθρωπινη μαλακια. Ειναι βαθια ριζωμενη στα μυαλα μας.
    Εννοειται πως η συνεχης απαξιωση (βλ. κοψιμο της καλημερας) δεν ειναι η λυση, οσο λογικο κι αν ειναι. Χρειαζεται προσπαθεια για το ξεμπλοκαρισμα του καθε μαλακα, με πρωτο μαλακα εμενα, ωστε να μπορεσεις να ξυπνησεις κι αλλους.
    Αν ομως ο Μαλακας δεν ΘΕΛΕΙ να ξυπνησει τοτε πρεπει να μας βρει απεναντι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δον Κιχωτη, ελπιζω να σε καλυψα σχετικα με την αντιεπαναστατικοτητα του ψυχολογικου πολεμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @abe anonime

    Tha simfoniso mazi sou, alla exo na prostheso kati oson afora tin stasi pou kratas, oti sto na mporis tin diaxorizeis tin stasi sou me to na ta bazis kai me to eayto sou, alla na xefeygis apo ta klise mizerias kai apesiodoxias/apoxenosis oso to dinaton perisotero na briskis kosmo kai na pratis, na dras me ton tropo sou. Iparxoun tropoi kai tropoi. Apo exefrasi ideon meso kimenon kai mirasma xeri me xeri se merh h anebasma ton keimenon se kapio meros. komatia, zografiki , genikotera erethismata, koubentes, sineleysis kai allilepidrasi me ton kosmo giro sou. Sizitisi, DIABASMA, pories, texni ston dromo, apo bapsimo/grapsimo erethismaton mexri stencils kai stikers eos kai tin simperifora sou apenanti stous agnostous. Se aytes tis gkrizes morfes pou pernane thlimenes/fovismenes, biazontai na klistoun kai pali stin asfalia tou kloubiou pou ftiaxane oi idioi gia aytous me tis praxis tous. POLLA ta opoia prepei na kaneis mexri na peis me diaxorizo. Allo to anagnorizo to ti ginete kai den goustaro tin katastasi, diladi exo mia antilipsi parapano apo tous allous kai allo pos tin xrisimopoieis kai gia ti pragma tin xrisimopoeis, aytin tin opoia "kaliteri" antilipsi mpori na etixe na apoktisis. Panta me kaloproerete diathesi milao, safos kai den xero poios eisai kai ti kaneis apla ithela na simpliroso ayta pou theoro oti prepei na ginontai.

    ps
    Bale mia tipiki prosofinisi an den theleis na balis onoma/paratsoukli/telospanton gia na mporoume na epikinonoume kalitera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. entimos lexriths edw.apla egrapsa to keimeno grhgora kai den to xanakoitaxa wste na valw onoma....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. utumno

    ''Εννοειται πως η συνεχης απαξιωση (βλ. κοψιμο της καλημερας) δεν ειναι η λυση''

    afto einai sxetiko gia to an einai lysh h oxi.p.x mporei kapoios na exei synithisei tin paroysia soy kai tin prosoxh soy kai molis dei tin apaxiosi sto prosopo soy tha skalwsei kai tha mpei se ena trypaki syllogismoy prospathodas na epexergasth tin katastash.

    entimos opliths

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @entime

    To na kobis tin kalimera se kapoion xoris na exigis tipota ousiastika den prokeite o allos na katalabei tous logous. Kapoios mporei na min sou xanamilisi gia ton pio malakismeno logo pou paizi sto trapezi giati na skefti oti den tou milas gia ideologikous logous. Exo kopsi tin kalimera se poli kosmo. Sinithos tin kobo epidi me ekneyrizoun afantasta kai tous theoro terma blakes gia opoiadipote morfi epikinonias. An ayto einai paragogiko tora h oxi? Iparxoun ena karo sobara atoma na asxolitho den eimai oute o xristos oute kanas messias na prosptho na trabixo kosmo apo ton "balto". H ipomoni exei kai oria alloste kai egw den exo megali ipomoni. Prospatho na afierono ton xrono mou se kosmo pou na ton axizei. Alla exo katalixei genikos oti einai kaliteri antimetopisi otan kapoion den ton xoneyo h mou tin spaei, otan mou milaei na tou leo fatsa xima tous logous pou me ekneyrizi kai ton theoro gia skotoma. To ekana kai pio palia den eixe apotelesma idietero apla einai pio ilikrinis stasi. Oxi megali diafora pantos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το λόγο για τον οποίο παρουσιάζεις συνεχώς τον εαυτό σου ως το θύμα, αυτόν που πάντα την πατάει, αυτόν που τον εκμεταλλεύονται, και δεν έχεις γράψει ούτε μια φορά για τη δική σου συμπεριφορά στους ανθρώπους που πίστευαν σε σένα, σε ανθρώπους που ήταν μαζί σου απ' την αρχή, σε ανθρώπους που νοιάζονταν και νοιάζονται για το τζάνο, σε αυτούς που τελικά εσύ φέρθηκες σκάρτα, μπορείς να μου τον πεις; έχεις κάτσει ποτέ να σκεφτείς πως κι εσύ πληγώνεις ανθρώπους που σε είχαν πολύ κοντά τους; και το αν έδωσες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ασ' το να το κρίνουν άλλοι. γιατί ακόμα και σε κάποιους που δε σου ζήτησαν τίποτα εκτός από μια καλημέρα και μια επιβεβαίωση του ότι είσαι καλά, δεν έδωσες τίποτα. ούτε αυτό το τυπικό σε μια δυνατή σχέση. λοιπόν σταμάτα να μυξοκλαίς κι αν ποτέ πάρεις στα σοβαρά αυτά που σου έγραψα και δεν αρχίσεις κατευθείαν να κατακρίνεις και να κράζεις ξέρεις που θα με βρεις. όσο για το ότι ακόμα προσπαθείς κι ασχολείσαι, ίσως θα έπρεπε να σε προβληματίσουν όλα αυτά τα συναισθήματα και οι σκέψεις σου για το πού έφταιξες εσύ και για το ότι πιθανότατα θα ήταν καλό κάποια στιγμή κι εσύ να αναλάβεις τις ευθύνες σου και να προσπαθήσεις να ξαναχτίσεις τα όνειρα και τις σχέσεις σου, όποιες αξίζουν. ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Opos blepoume kai stin pio pano apantisi pou mallon tha taytistoun polles mazi tis, nai eimai malakas. Den milaga gia sena bebaia sto kimeno alla gia atoma pou theoro "sobara", atoma pou asxolountai me ta koina kai endiaferontai gia ton kosmo giro. Atoma ta opoia "mirazomaste" kina oneira k oxi anousies koubentoules. Atoma ta opoia me eniazan kai atoma ta opoia me niazoun gia to ti skata egine h tha gini h ginete metaxi mas. Opote mallon h apantisi sou paraplani kai xefeygi apo ayta pou ithela na diatiposo. Ektos aytou xekatharizo oti to keimeno apoteli mia mono pleyra pou exo na xariso kai klini pros tin apogoiteysi pou exo gia ton kosmo giro mou. Den parousiazo ton eayto mou san "to thima" exo mathi na anagnorizo ta lathi mou kai aytoi pou me xeroun kalitera to gnorizoun, me tin seira mou leo apla tin optiki mou. Mazi sou den exo kanena problima, mallon giati den thelo kai tipota apo sena. Telos panton gia na telionoume, h skarti simperifora apo atomo se atomo kai ithiki se ithiki diaferi, opote egw mporo na po me asfalia oti simfona me tin dikia mou ithiki den sou ferthika skarta, den theoro sosto opoion se apodexete na ton apodexese giati se apodexete alla na prosexeis kai na krinis poios einai axios apodoxis kai katalilis simperiforas analogos ta posa ftanei. Oute o Xristos eimai oute kanenas pou aposkopi na bgali kerdos apo kormia opote an den me ebneeis, den exoume na poume kai polla. To an itan dinati h sxesi mas kali mou, h apopsis dihstante, gia mena den itan gia sena itan, esy kaneis parapona kai mixoklais opos blepo, ego den kano, ara simperasma esy exeis to problima oxi egw ara moni sou listo. Episis den psinomai na se bro, giati na se thelo aloste kai gia poio pragma? Den exo kati na po mazi sou, basika pote den eixa. Orexi den exo gia rixes malakies genikotera poso mallon gia anousiologia h gia kotsompolio. Einai eukolo na exapolisis mia genikologia epitheseon, diskolo na tis stirixis me epixirimata kai apodixis. Alla prosopika den me niazei kan h koubenta kai apantisa kathara gia tipikous logous. Tha labo ipopsin mou oti se pligosa kai oti imoun malakas. Den eisai h proti oute h teleytaia pou pligono kai imouna malakas min to penris kai pano sou diladi, simpasxoun ki alles. Eimai poli sixna malakas analoga me ton poion exo apenanti mou. Kai tin epomeni fora pou tha thes na paraplanisis kosmo kai na peis tin malakia sou an ontos eixame toso dinati sxesi tha me epernes ena til kai mallon tha sou apantaga. Perastika sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οπως ειχες πει καποτε, δεν πρεπει να απογοητευομαστε απο κανεναν και απο τιποτα εκτος απο τον ιδιο μας τον εαυτο. οσο για τα περαστικα, θα τα δεχτω, αλλα για εναν πραγματικα ΣΟΒΑΡΟ λογο. ελπιζω να βρεις καποιον ανθρωπο να σε εμπνευσει ξανα, γιατι επαναλαμβανεσαι.
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή