Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Βρωμάει αποσύνθεση

"...Ανάβω ένα τσιγάρο και εγώ, χωρίς καν να καπνίζω, πες το από μιμητισμό το συνηθίζω..."

          Όλοι γύρω μου κινούνται και φωνάζουν, μα κανένας δεν έχει χρώμα. Ή λες από την πολύ σκέψη να έπαθα αχρωματοψία; Μάλλον απλά ο κόσμος γύρω μου βρωμάει αποσύνθεση. Θέλω να πιστεύω το δεύτερο. Και αφού θέλω να το πιστεύω, για μένα αυτό ισχύει. Ναι, το δεύτερο. Δεν είμαι τρελός, το πιστεύω, αλήθεια λέω. Δεν είμαι τρελός. Ποτέ δεν ήμουν εγώ ο τρελός. Δώσε μου μια ελπίδα ότι κάτι αλλάζει. Κλισέ ακούστηκα. Κάτσε θα μου απαντήσω.

-Αλλάζουν πράγματα απλά αλλάζουν προς το χειρότερο.

"...Hardcore σκηνικά και Hardcore καταστάσεις, τόσο hardcore που αν στις πω hardcore ράπα θα κλάσεις..." 

- Ψςς, τι είπες δικέ μουυυυ. Ρεσπέκτ.
- Γάμησέ με...

          Ξεφύγαμε, φεύγουν οι καταστάσεις από τα μικρά μου χέρια και δεν έχω καμία επιρροή και κανέναν έλεγχο πλέον σε κανέναν. Ώστε να μπορώ να τραβήξω κόσμο προς το μέρος μου. Νιώθω υπερβολικά μόνος απέναντι σε κινούμενες απελπισίες. Εσύ με καταλαβαίνεις. Όχι εσύ. Εσύ.. ναι εσύ. Πιάσε τις λέξεις κλειδιά. Το ξέρω ότι εσύ με καταλαβαίνεις.

-¨Ελα ρε μαλάκα ξεκόλλα, άμα θέλω αύριο τα κόβω όλα, μπορώ να κρατηθώ... Προχτές οι άλλοι κά...

          Εξελικτίκαμε. Προχωρήσαμε πέραν από τα μικρά και ακίνδυνα (και καλά) ναρκωτικά, ή ψυχότροπα όπως θες να το πεις, αναλόγως πόσο ψαγμένος θες να ακουστείς, μιας και η λέξη "ναρκωτικά" είναι ορολογία που δόθηκε από μπάτσους και δεν πρέπει να βάζουμε προϊόντα μιασμάτων στο στόμα μας. Δεν διακρίνεις ειρωνεία και όλα όσα διαβάζεις ποτέ δεν γράφτηκαν.

"...Γυρίστε στον όμορφο γυάλινο παράδεισο σας. Εκ της διευθύνσεως..."

          Η μαμά Αμερική πάντα πρωτοτυπούσε. Τι πρέζες και μαλακίες όπως μου είπε και ένας παλιός καλός φίλος-αδερφός. Βραστό αδερφέ, δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα. Από δίπλα, πάντα μια μπουκάλα Coca-Cola, να μην στεγνώνει το στόμα. Ταιριάζει τέλεια με όλα. Anyway, you know βραστό; Κοινός Crack. Βρασμένη κόκα με αμμωνία ή με σόδα. Αυτό που θερίζει στο Αμέρικα. Πόσο; Ένας χρόνος ζωής μετά από συστηματική χρήση; Σ'αγαπάω ρε μαλάκα, και εσένα σ'αγαπαω, και τον άλλο τον μαλάκα τον αγαπάω. Γάμησέ με...Δεν αντέχω να σας βλέπω να καταστρέφεστε μπροστά στα μάτια μου και εγώ να μην μπορώ να κάνω κάτι. Πρέζες, βραστά, χόρτα, μυτιές. Άλλοι με ξύδια, άλλοι με κόκα, με MDMA και άλλοι, από τα ψυχοφάρμακα και τα παραισθησιογόνα. Όλα είναι γύρω μας. Όλα ήταν πάντα γύρω μας; Εγώ τα έβλεπα από μικρός. Εγώ ήμουν εκεί από μικρός, μα ήταν όλοι έτσι πάντα; Εγώ έμεινα καθαρός, οι άλλοι γιατί; Γιατί; Είμαι εξίσου απελπισμένος, κι όμως. Εγώ έμεινα απέξω. Γιατί;

"...Μην λες ονόματα και καταστάσεις. Καμία επικοινωνία έξω από το κλουβί. Μας ακούνε..."

          Βγαίνω μια βόλτα και δεν έχω με ποιον να μιλήσω, είναι όλοι τόσο ηλίθιοι ή απλά εγώ είμαι πιο βλάκας από ότι μπορεί να συλλάβει το κεφάλι μου. Έχω την εντύπωση ότι σκέφτομαι. Ναι, πιστεύω ότι σκέφτομαι. Αλήθεια το λέω. Συγγνώμη αν μιλάω πολύ σήμερα, είναι μάλλον επειδή ήπια μετά από καιρό. Συγγνώμη που δεν κατάφερα ποτέ να επικοινωνήσω μαζί σας. Κάποτε ήθελα το καλό σας. Κάποτε έτρεχα μαζί σας στο τμήμα και κάποτε σας κάλυπτα και σας έβαζα σπίτι μου. Κάποτε σας έδωσα χρήματα και κάποτε με ψειρίσατε. Κάποτε με βάλατε σπίτι σας και κάποτε μου κολλήσατε εσείς όταν δεν είχα, ούτε σπίτι, ούτε λεφτά. Κάποτε μιλάγαμε, κάποτε επικοινωνούσαμε. Κάποτε μπλέκατε, κάποτε σας τράβαγα. Κάποτε μπλέξατε, κάποτε χαθήκαμε. Κάποτε ξαναβρεθήκαμε και κάπου στο κάποτε καήκατε και δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ κι ας περνάγαμε μέρες ολόκληρες παρέα. Και εγώ ακόμα μόνος, στην απομόνωση που μου προσφέρει μια δεκαμελής παρέα σε ένα μικρο δωμάτιο σε μια φοιτητική πολυκατοικία, κάπου στην Ρώμη. Εγώ, ένα laptop, internet, δυο γκόμενες, ένας σκύλος, τρία άλλα παλικάρια, κάποιες θολούρες και κάτι ξερατά, κάτι κουμπιά, δυο τσιγάρα που γυρίζουν, μια κάρτα και κάτι γραμμές που σφυρίζουν στα ρουθούνια.

Αποσύνθεση.

40 σχόλια:

  1. δυστηχως η ευτηχως καποιες καταστασεις ειναι ανεξελεκτες.δεν φτανουν μονο τα χερια σου για να βοηθησεις.χρειαζεσαι και την ανταποκριση του αλλου.πομπος και δεκτης που λεμε.βρωμαει αποσυνθεση λοιπον αλλα τι στο διαολο?!καποια στιγμη και αυτη η βρωμα θα γινει ευοδια λογο συνηθειας.καταστροφη και παλι καταστροφη.

    εντιμος κοπρολαγνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατι δυστυχως ή ευτυχως; Εγω λεω δυστυχως και ας ακουγομαι απολυτος. Επισης, καταστροφη τινος; ☭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με την κριση και την πληρη μαλακια που δερνει τους ανθρωπους σημερα ισχυουν και συμφωνω. Τα σκηνικα που μπλεχτηκα, στα οποια βοηθησα η γειωσα τον τελευταιο καιρο δεν λεγονται με πληκτρολογιο. Αν και προσωπικα μια ροπη προς τα ντρογκια την ειχα απο μικρος, τελευταια μου ερχεται ουτε να μην καπνιζω μπροστα στους αλλους.
    Κατα την γνωμη μου αποτελουν(σε συγκεκτιμενες περιπτωσεις και γενικα μιλωντας)ενα πολυ καλο ΕΡΓΑΛΕΙΟ για να στροφαρει το μυαλο σου, αλλα οταν θεοποιεις το εργαλειο στρεφεται ειται το στρεφεις εναντιον σου ειται βρισκουν μουνοπανα την ευκαιρια να το στρεψουν εναντιον σου.
    Ειναι προβλημα που δεν λυνεται με ψευδαισθηση καλοσυνης αλλα σκληρη αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=S21nI3L0xUg&feature=channel_video_title

    Πες μου την γνωμη σου. Επι την ευκαιρια προσεξε γιατι απ`οτι καταλαβα δινει αλλον ορισμο στον ορο ιδιοκτησια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΙΟΡΘΩΣΗ

    ...τα σκηνικα που μπλεχτηκα,στα οποια βοηθησα η γειωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...τα σκηνικα στα οποια μπλεχτηκα,στα οποια βοηθησα η γειωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Periergo binteaki sikoni mpoliki analisi, esy otan les oti dini allon orismo stin idioktisia ti enoeis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι μεν να εχεις το δικαιωμα να χρησιμοποιεις τα πραγματα που δομησες απο το εξωτερικο και εσωτερικο σου περιβαλλον αλλα μοναχα οσο οντως τα χρησιμοποιεις και δεν τα κεφαλαιοποιεις. Οταν δεν τα χρειαζεσαι πια να τα ανταλασεις αμεσα η εμμεσα με το περιβαλλον σου. Πολυ τραβηγμενο. Για αυτο με αρεσει. Ειναι η λεγομενη λεπτη κοκκινη γραμμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. an milame panta gia idaniko peribalon, ego prosopika den theoro oti xriazete idioktisia, oloi eimaste perastikoi apo ayton ton tropo theoro oti h kinonia tha prepe na sou parexei ta panta kai otan leo ta panta pou xriazese TA PANTA pou xriazese kai esy na prosfereis stin kinonia oti mporis.

    Den exo anagki KAN apo to spiti pou meno na einai sto onoma mou stin teliki aloste oi perisoteroi sto niki eimaste, ETSI KI ALLIOS den einai diko mas. H idioktisia iparxi gia na sisoreyetai o ploutos se aytous pou ta kefalopoihsan prin apo sena kai bolepsan tous dikous tou. Episis oso iparxi idioktisia tha iparxi kai h kaliergia tou EGW, EGW exo ayto to spiti kai EXW kai ena isogeio pou den to xrisimoPOIO as to NIKIASO (giati profanos einai diko MOU) ston tipa pou thelei na anixi magazi as poume mena TADE poso to mina pou mou lipi. H pisteyeis oti tha iparxi idioktisia kai tha pei o allos mou aniki alla parto tsampa.

    Ektos aytou diafono kai me tin iparxi xrimaton. Stin idaniki kinonia den xriazontai afou oti xriazese tha prosferete apo tin idia tin kinonia. (mporo na xrisimopoio tin lexi kratos alla den thelo na parexigithoun oi filoi anarxikoi pou diabazoun to blog kai xaso pelatia, alla pano kato h enisxisi tou kratous se tetio epipedo na min xriazete pia apo ton apsogo tropo pou domise tis katastasis einai to zitoumeno ta ipolipa mikroproblimata ligontai me sineyleysis kai sindiamorfosi.)

    Alla kai gia na milame kai gia to tora, den iparxi elpida anelixis sto kapitalismo etsi ki allios (gia aytous pou mpori na mou legan doulepse na bgalis lefta na ginis astos (Bravo agori mou kerdises koulouraki gia tin malakia sou, esy pou to skeftikes.).

    (kai min rotas pou kolaei, pantou kolaei o kapitalismos einai san to ligouri gkomeno).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. elpida aneliksis iparxei alla oxi oti einai se megala pososta.
    dld mporei na katafereis apo gios agroth na gineis kathigitis se panepistimio kai afto an oxi toso oikonomiki aneliksi einai sigoura sto koinoniko status sou.
    dld to na akironeis entelos tin koinoniki kinitikotita den einai logiko alla einai themito osoi einai poly egoistes na to pistepsoun gia na agonistoun gia mia allh koinonia. i afto i na prospathisoume na eksigisoume se enan egoisti pos oi prakseis mas girizoun panta mpoumerang opote o "altruismos" exei kapoia ofelh kai gia to atomo.
    AFY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα χρηματα δεν τα θεωρω τον σατανα αλλα εργαλειο, αλλα ο καπιταλισμος τα θεοποιησε. Οπως ο κλασσικος oldskool κομμουνισμος τα εργαλεια, ο μικρο-αστο-ελληνο μπαχαλισμος τις μολοτοφ κτλ..
    Στα αρχιδια μας ολα. το χαος εχει κανονες!!!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λεγοντας στα αρχιδια μας, επι την ευκαιρια, δεν εννοω να μην μας νοαζει αλλα να εχουμε ελπιδε, οχι κοινωνικης ανελιξης η κατι τετοιο. Οχι αισιοδοξια...ελπιδα. Ειπαμε, το χαος εχει κανονες, αυστηρους μαλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασχετο αλλα σχετικο...
    ...ο Μουστακιας εγραφε ΚΑΙ μουσικη !!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=B1_2PJCA6FQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. http://www.geekosystem.com/50-best-philosoraptors/2/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @afy

    mpourdes. an pisteyeis oti iparxi anelixi peftis se loumpa. Ilpize na ginis kathigitis panepistimiou. Ola einai thema lefton. An exeis lefta exeis kai ta kone kai bgazeis lefta. Xekina apo to miden san agrotis kai ama exeis lefta na spoudaseis xese me. Den einai oti ego den eimai logikos esy taxideyeis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ε τοτε η γαλλικη επανασταση ηταν μια μουφα και εχουμε ακομα κοινωνιες κλειστης κάστας. εχουμε αριστοκρατες και εργατες και ο ενας δε μπορει να μπει στην ταξη του αλλου.
    ξερω παιδια απο εργατικες οικογενειες που σπουδαζουν. δλδ δεν γινεται να το ακυρωσεις αυτο! και εσυ ξερεις τετοια παιδια.
    δεν θελω να θεωρηθω απολογητης του συστηματος αλλα νομιζω οτι το να γνωριζεις τα ακριβη χαρακτηριστικα του συστηματος βοηθουν στο να το αλλάξεις. εμενα προσωπικα η ελπίδα της ανελιξης μου δε με ηρεμει. ουτε καν την σκεφτομαι. δλδ δεν ασχολουμαι με την αριστερα επειδη δεν ειμαι καλα και θελω μεσω της επαναστασης να γινω καλα. το αντιθετο. καλα ειμαι αλλα επειδη ειμαι ψυχοπονιαρης και θελω να ειναι και οι αλλοι καλα ασχολουμαι. αυτο φυσικα και τρωει πολυτιμο χρονο και φαια ουσία που αν την αξιοποιουσα προς προσωπικο οφελος θα ειχα χρηματικες απολαβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://www.youtube.com/watch?v=foxD6ZQlnlU

    Αυτο ειναι παραδειγμα επιστημονικης και καλλιτεχνικης συμπραξης.
    Ενωσε την λογικη σου και την φαντασια σου, δες τον εαυτο σου και τον ρολο που βαρας στο/στα συστηματα, ΥπερΣυστηματα, Υποσυστηματα και δες τον τροπο που μας αφορα ως κοινωνια-κοινωνιες.
    Εχει σχεση με την υπεραγωγιμοτητα, δηλαδη ενα αντικειμενο που η συχνοτητα κινησης του επιταχυνοτανε, και φτανει σιγα σιγα σε σημειο απολυτης ταχυτητας, με το ιδιο το αντικειμενο να παραμενει εντελως ακινητο.
    Solid state Society.
    Φυσικα ολα τα αποπανω τα λεει τυπας με τρελες ψευδαισθησεις οποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @delta

    ti kathese kai blepeis ore.. me ekapses.

    @afy

    nai ok to feoudarxiko sistima einai xirotero apo ton kapitalismo alla ayto ti simenei? ego paleyo gia kati anthropino kai tipota apo ta dio den einai. Xero paidia apo ergatikes oikogenies pou spoudazoun alla pos spoudazoun einai to thema. Ektos aytou douleuoun h asxolountai me tin sxoli kata kirio logo? Stin teliki ti kathomai kai kano tha katso na grapso ta aytonoita? An esy elpizeis se anelixi kali tixi. Enas stous xilious ontos ftani psila alla pos einai h sosti erotisi? Akoma kai sosta na eftana akoma zoume se mia kinonia anisotiton. Ama pantos einai na to kaneis apo filanthropiko logo parata to kai kita na ftiaxis tin zooula sou kai na anelixtis kinonika na bgalis kai lefta afou to theoreis kati efikto. Egw apo tin alli oti kano to kano giati ayto einai to sosto to dikio to ithiko kai mono ama to kano mporo na kimitho isixos giati den eimai san ta moutra tis ipolipis kinonias pou den to kani.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε βλακα τι μου ευχεσαι καλη τυχη? λες και ειμαι δαπιτης μιλας.
    ΑΦΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. poly oraio to videaki poy evale o [Δ] parapano moy thimizei ena mathhma poy ekana sto sxoleio stoixeia syntheshs legotan kai se kapoio kefalaio eixame ergasia gia to pws mporeis na apodwseis ton hxo me diafora sxhmata ayto moy thimise kapws..moy aresai poly ayto to mathima!
    Giastra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και να λεγα οτι εχω δειξει εκμεταλλευτικες τασεις θα λεγα παει στο διαλο εχει μια βαση ο τονος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @afy
    diakrino epithetiko tono? Apo tin stigmh pou pisteueis oti iparxi anelixi sou eyxomai kali tixi. Giati ego den pisteyo oti iparxi . An ipirxe elpida anelixis kai mporouse o kathenas na ftasi psila me prospathia kai ikanotita tote h basikes domes tou kapitalismou tha litourgousan sosta, pali diafono ideologika alla o kapitalismos tha litourgouse pou oute kan litougi.

    An theoreis oti o kapitalismos litourgi kai oti mporis na anelixtis mesa se ayton mi se enoxli h lexi dapitis. Oi megalo-dapites einai exipnoi kai xeroun pos na xiristoun tin ekmetayleysi. An eisai exipnos ikanos kai doulepsis poli tha tous ftaseis. Etsi den paei?

    @glastra

    emena mou kapse to kefali

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ρε συ δε καταλαβαινεις ενα πραγμα.. εγω πιστευω οτι ειναι δυνατη η ανελιξη, φυσικα και οχι για ολους γιατι ανελιξη σημαινει να ανεβεις πανω απο καποιον αλλον. δεν ελπιζω στην ανελιξη μου για να νιωσω καλα αλλα ουτε και στην επανασταση. αν την παλευω ειναι γιατι ειμαι λιτος στην ζωη μου. παρολα αυτα καταλαβαινω οτι την "νηστεια" που κανω εγω δεν μπορουν να την κανουν ολοι οποτε χρειαζεται η επανασταση ωστε να ερθουν στα ισα τους.
    γενικα ρε μαλακα προσπαθεις να με ταξινομησεις με εναν τυπο ανθρωπων με τους οποιους δεν εχω σχεση.
    και για την πρωτη απορια σου ναι ειμαι επιθετικος. πιστευω δεν ειμαι περισσοτερο απο οτι εσυ. βρισκω απαραιτητο να ειμαι επιθετικος με οποιους μου επιτιθενται με ειρωνιες κτλπ για να διατηρουνται ισοροπιες.
    επισης οταν μιλας σε μενα να θυμασαι και οτι με ξερεις και να θυμασαι γενικα συζητησεις που χουμε κανει. οχι ετσι, εκτος πλαισιου να παιρνεις μια φραση και επειδη σου θυμιζει κατι που θα μπορουσε να το πει δαπιτης να με κατατασεις στην ιδια κατηγορια με αυτους.
    δλδ τι σκατα? τι μιλαω μαζι σου αμα ειμαι τετοιος?
    τελος παντων βαρεθηκα. σκατα ειμαστε και εμεις. μετραμε τις ιδεολογικες μας πουτσες.ο πιο αριστεροαναρχικος κερδιζει. δε ξανααπανταω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @afy
    gia arxi den metrao tipota. Oute eironeytika eipa tin logiki katalixi mia skepsis. Esy mou epithese bebaia. Oute malaka se eipa oute tipota. Diladi ama egw kathomouna na sou iperaspizomai to sfaximo metanaston epidi me xereis tha dexosoun tin thesi mou? Esy edo tosi ora mou iperspazis to kapitalistiko sistima kai oti douleuei kai mporis na anelixtis alla epidi den mporoun oloi eisai psixoponiaris kai theleis epanastasi. Re me douleueis? an den thes min xanaapantas den se piezo gia kati. Apla des ti les prota kai meta tsantisou gia tis apantisis pou pernis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. η λογικη καταληξη του οτι υπαρχει κοινωνικη κινητικοτητα ειναι η ενσωματωση μου στο καπιταλιστικο συστημα και η προσπαθεια μου ανελιξης σε αυτο? αυτο ειναι η λογικη καταληξη για σενα μονο. ο καθενας φερει την δικια του λογικη. για μενα το να αναγνωρισω οτι ο κοσμος δεν ειναι μαυρος αλλα γκρι σημαινει ρεαλισμο. ο ρεαλισμος ειναι χρησιμος στο να μπορεις να αλληλεπιδρασεις στοχευμενα. στην αρχη ειπες δεν υπαρχει κοινωνικη κινητικοτητα μετα ομως αναγνωρισες οτι υπαρχει.
    η αναγνωριση της κοινωνικης κινητικοτητας δεν ειναι απο μονη της υπερασπιση του καπιταλιστικου συστηματος. δεν ειπα ηρεμηστε γιατι εσεις προσωπικα εχετε πιθανοτητες επιτυχιας. δεν ειναι τοσο εγωιστικη η λογικη μου. εγω λεω οτι παρολο που σαν ατομα μπορουμε να βελτιωσουμε την θεση μας πρεπει να το αρνηθουμε για χαριν της ανοδου ολοκληρης της κοινοτητας. πολλοι μπορει να νομιζουν οτι οταν παω να μοιρασω ριζοσπαστη δεν εχω κατι καλυτερο να κανω αλλα δεν ειναι ετσι. θα μπορουσα να καθομαι να μαθαινα τα πραγματα που θελει το καπιταλιστικο συστημα να μαθω (αγγλικα, γαλλικα, υπολογιστεςκ.α.). αλλα αντιθετα προτιμω με εμπειρικο τροπο να μαθω πως θα ανελθει το συνολο του κοσμου. ειναι μια επιλογη αυτο.
    υπερασπιζομαι το καπιταλιστικο συστημα λεει.. omg. χανουμε τα αυγα και τα πασχαλια.
    ναι ναι.. πες οτι δεν υπαρχει κοινωνικη κινητικοτητα και οποιαδηποτε αλλη διαστρεβλωση της πραγματικοτητας που υποβιβαζει την νοημοσυνη ενος ανθρωπου μπας και τους ψησεις να γινουν αντικαπιταλιστες. και τοτε επειδη δεν θα εχεις εμφυσησει μεσα τους το ενδιαφερον για τον περιγυρο τους αν ποτε πετυχει αυτη η επανασταση θα γινουν κατι καριεριστες καρεκλοκενταυροι. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ. η ιεραρχια μπαινει μεσα απο την πισω πορτα δηλαδη.
    Ο ΕΠΙΔΟΞΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. den mporo na agixo tin logiki sou. gia arxi sta plasia pou anagnorisa tin iparxi kinitikotitas einai ousiastika san na min iparxi (einai san na mou les oti to 0.0000000000000001 den eiani miden). Sinelthe. Diafono me to na min beltiosis tin thesi sou ama mporis kai malakia na to arnise ama mporis kanto. ekei einai to point mou emena. AN MPOREIS aneba. Meta pes mou kai pos to petixes gia na sou po an itan ontos epitixia. Malakia sou pou anti na matheneis ola ta alla mirazeis rizospasti pio xrisimos eisai morfomenos para probatopoihmenos. Den diastreylosa kamia pragmatikotita oute prospatho na kano ton kosmo pio ilithio gia na ton strepso me to meros mou. Mperdeyeis pleyres, esy mirazeis rizospasti. An kapoios den exei endiaferon gia ton perigiro tou apo monos tou den tha tou ton dimiourgiso ego. Oute safos o rizospastis pou mirazeis. EKtos aytou ta panta einai egoismos, apo to na sikothis apo to krebati mexri na kaneis epanastasi gia na fereis kati kalitero.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γιατι διαφωνεις με το να μην βελτιωνεις την θεση σου ενω μπορεις? ο καθης με την παιδεια του εχει συνηθισει σε εναν τροπο ζωης. εγω πχ δεν μπορω να συνηθισω το να ανεβω πανω απο καποιον αλλο.
    το να μοιραζω ριζοσπαστη το βρισκω καλο εφοσον γινεται με κριτικη διαθεση. το αν θα ακολουθεις πιστα χωρις διαθεση να προκαλεσεις και να κρινεις το ΚΚΕ ειναι αλλο. Το ΚΚΕ δεν εχει προβλημα με τους φιλους του. Φιλος ειναι καποιος που ειναι θετικος κανει βεβαια κριτικη αλλα ειναι εκει οταν θες να βοηθησει. Εγω αυτο κανω. οταν θελουν βοηθεια σε κατι βοηθαω. Αλλα δεν ειναι ζητημα να υπερασπιστω την δημοκρατικοτητα στους κολπους του ΚΚΕ.
    Επισης χρησιμοποιεις τον εγωισμο τοσο πολυ σαν φιλοσοφικη εννοια που γινεται αχρηστη.
    Αν ας πουμε χρησιμοποιησω το ιδιο φιλοσοφικα και την εννοια του αλτρουισμου μπορω να ισχυριστω οτι τα παντα ειναι αλτρουισμος. Δηλαδη "αναπνεω γιατι οι γονεις μου χαιρονται να ειμαι ζωντανος" ή "μιλαω σε εναν ανθρωπο που δε συμπαθω επειδη αυτος κερδιζει κατι". Βλεπεις? ειναι τοσο φιλοσοφικο και μη πρακτικο που μπορει να ισχυουν και τα 2 να ειμαστε και αλτρουιστες και εγωιστες ταυτοχρονα. Προτεινω οταν μιλαμε για εγωιστη να μιλαμε για εναν ανθρωπο ο οποιος κερδιζει σε βαρος των αλλων και αλτρουιστη εναν ανθρωπο ο οποιος συνειδητα γινεται χαλι να τον πατησουν. Το καλυτερο ειναι βεβαια να υπαρχει μια ισοροπια. Να κερδιζουν και οι 2 απο μια σχεση.
    την λογικη μου ειναι φυσικο να μην μπορεις να την αγγιξεις την στιγμη που δεν αφιερωνεις χρονο να την επεξεργαστεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. an den afierona xrono den tha apantousa se ayta pou les. Esy eipes oti mporeis na beltioseis tin thesi sou kai den to kaneis. Kai sou apantisa diafono me to na min tin beltioseis. Beltiose tin ara den diafono ego me ton baltioseis tin thesi sou esy diafonis. Kai ekei erxete to POINT mou. Iparxi anelixi ston kapitalismo kai kinitikotita ipo poies sinthikes? ipo sinthikes ekmetaleysis kai ayto to pososto anelixis PALI einai mikro. Ara ousiastika DEN iparxi elpida anelixis. Giati apo tin stigmh pou den eisai se thesi na mporis na ekmetaleytis kai eisai ekmetaleyomenos panta ekei tha minis. An thes na mirazeis risospasti mirase gia mena apla xaneis ton xrono sou. Oson afora ton altrouismo pou anelisis EINAI O IPERTATOS EGOISMOS. Kaneis kalo giati esy tha niosis poli kalitera kanontas to.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αυτο που λες για τον αλτρουισμο για μενα στην δικη μου λογικη οδηγει σε εγωιστικη συμπεριφορα. δλδ αμα κανω καλο και ο κοσμος με λεει εγωιστη και μου φερεται σαν να ειμαι τετοιος τοτε ποιο το νοημα? δλδ αμα και βοηθας και τσατιζονται μαζι σου θα καταλαβεις οτι δεν εχει κανενα νοημα γιατι δεν τους βοηθαει (τα νευρα καποιου δειχνουν οτι δεν τους βοηθαει). δηλαδη αμα ειναι αλτρουισμος και εγωισμος να ειναι το ιδιο πραγμα τοτε ας κανω οτι να ναι μιας και δεν εχει σημασια και ολοι κινουμαστε απο ιδιοτελεια και μπλαμπλα. απλα αμα το κανω οσο νιτσεικος και να ειναι καποιος θα ευχεται να προσπαθουσα να μουν αλτρουιστης.
    ουσιαστικα ρε αυτο που λες ειναι σαν τον θεο. στεκει λογικα απλα επειδη το λες.
    ενα ωραιο blog που βρηκα : http://www.stevepavlina.com/
    δεν θα βιαζομουν να τον πω καπιταλιστη ή κομμουνιστη ή οτιδηποτε. ο κατοχος του μπλογκ ειναι ιδιαιτερα ψαγμενος για να μπορει να ταξινομηθει ευκολα. τροφη για σκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Stin dikia sou. Ex arxis eipa oti den akoumpao tin logiki sou. Egw litougo allios. Kane oti nanai an o skopos sou itan na sou poune bravo eisai se lathos dromo ex arxis. Kai oxi den einai san ton theo ayto pou leo steki sketo. An anti tou tipa kathosoun kai diabazes 5-6 biblia poli megalitero kalo tha sou kane apo tis tipopoihmenes-konserbopoihmenes bourdes pou tha sinantis sto internet apo kathe kenourgio epidoxo tsarlatano.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. διαβασες τιποτα απο το μπλογκ που σου στειλα? η συζητηση γινεται τοσο θεωρητικη που μπορει να οδηγησει οπουδηποτε. λεει ο καθης την γνωμη του αποκομενη απο τα πρακτικα ζητηματα της ζωης με αποτελεσμα μεχρι και οι γαιδαροι να πετανε.
    παντως αυτο το πραγμα για τον εγωισμο που λες, εχω δει να ειναι το νομιμοποιητικο επιχειρημα πολλων ασχημων πραξεων ατομων προς την κοινωνια. το θεμα με το να μην εισαι εγωιστης ειναι οτι μια κοινοτητα με εγωιστεες εχει ελλειμα σαν συνολο. αυτο εχει αντικτυπο αργοτερα και στους ιδιους τους "εγωιστες". δεν μιλαω για τον εγωισμο σαν μια συναισθηματικη εννοια αλλα σαν μια πολυ πρακτικη εννοια. ουτε ποτε μιλαω για την ηθικη σε αφαιρετικο επιπεδο. δεν εχει να κανει με το πως σκεπτεσαι αλλα με το πως δρας. ο καθενας στο μυαλο του μπορει να ειναι οτι θελει.. να αυτοοριζεται γαμιας, αλτρουιστης, γκανγκστερ, ομορφος, οτιδηποτε. και να λεει με βαση αυτα που πιστευω για μενα ειμαι αυτα. δηλαδη εφοσον πιστευω οτι ειμαι καλος ειμαι καλος.ε ομως αυτο απο μονο του ειναι αντικοινωνικο γιατι δεν συνυπολογιζεις την γνωμη των αλλων. εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι δεν ειμαστε ολοι εγωιστες, αποδειξη αυτου η διαφορετικοτητα της συμπεριφορας. η εγωιστικη συμπεριφορα ειναι βλαπτικη για τους γυρω σου. για αυτο δεν μαρεσει η σκεψη οτι "ολοι ειμαστε εγωιστες, και δεν υπαρχει διεξοδος απο τον εγωισμο". γιατι αμα μεταδιδεις τετοιες αποψεις μπορει να δεις κανεναν να σου κλεβει το φαι χωρις ενδοιασμους. ενω αμα λες, αφαιρετικα παλι, ειμαστε ολοι αλτρουιστες παλι ισχυει οσο μπορει να ισχυει κατι που το λες αφαιρετικα τελος παντων και να πλαθει μια αναλογη νοοτροπια θετικα προσκειμενη προς τον αλτρουισμο. δλδ ακομη και οταν κατι κακο να συμβαινει θα λες οτι συνεβη για το οφελος καποιου αλλου. πχ κλεβεις το φαι καποιου θα λες "το κανα γιατι πιστευω ειναι ανθυγιεινο" τοτε αν οντως το πιστευεις και το πιστεψει και ο αλλος θα πιστευει οτι οι κινησεις σου γινονται για το οφελος του. οταν πιστεψει οτι οι κινησεις ολων γινονται για το οφελος των γυρω του θα ειναι πιο θετικος προς τους ανθρωπους, πιο ανοιχτος και θα ομαδοποιειται πιο ευκολα. αυτο που λεω συνδεεται με το διπολο αισιοδοξια-απαισιοδοξια. δεν εχει να κανει με την φυσικη πραγματικοτητα αλλα με την ψυχολογικη. δηλαδη το να πεθανει καποιος ειναι μια φυσικη πραγματικοτητα το πως θα νιωσεις ειναι η ερμηνεια αυτου του γεγονοτος δλδ η ψυχολογικη πραγματικοτητα. επειτα η ψυχολογικη πραγματικοτητα εχει αντικτυπο στην φυσικη πραγματικοτητα. δλδ η καταθλιψη μπορει να οδηγησει στην αυτοκτονια ενω ο σταρχιδισμος οχι. πολυ γενικα μιλωντας.
    επισης.. ξες γιατι καποιοι σε βλεπουν σαν ηγετη-καθοδηγητη? γιατι καθεσαι και δινεις οδηγιες και κανεις κριτικη. σα δασκαλος ενα πραγμα. επομενως υποθετουν οτι θελεις την θεση του ηγετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. diabasa tin orismo pou dini gia ton eayto tou, eida tis diafimisis eida stile e-mail kai katalaba oti prokite gia epixirisi pou promotari kati, basizomeno se kapoion pou elpizi na kani kaliteri tin zoh tou.

    Kais to kefali sou iperbolika kai distixos den to kais me tropo epikodopitiko. kourastika apo to kapsimo den tha to sinexiso.

    safos kai tha kano kritiki kai tha doso odigies simfona me ayta pou pisteyo. Opos tha dekto kai kritiki an o allos exei epixirimata na tin stirixi kai isos na dekto kai simbouli. Den eimai daskalos oute to paizo eimai akoma ena atomo mesa sto plithos kai den thelo na gino igetis. Den iparxi igetis o kathenas mas einai o igetis pou psaxni alla kanis den to katalabaini. Egw igoume emena kai idi mou pefto poli.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δηλαδη το εκρινες απο το γεγονος οτι ειναι επιχειρηση? οποτε κοιτα επειδη ειναι επιχειρηση ειναι απληστος αρα ψευτης αρα κακος αρα θελει να μας εξαπατησει αρα στεκομαστε μακρια?
    μαλιστα. καθολου λογικο.
    οσο για τα καλα σου λογια και την εκτιμηση ευχαριστω πολυ. (ειρωνια, δε δειχνεις εκτιμηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Oxi apo to na katso na diabaso ton kathe karagiozi pou leei tin malakia tou kai prospathi na pisi kosmo mpas kai bgali kana fragko den kathomai na diabaso kana vivlio h na do kana dokimanter tis prokopis opos ayto.

    http://vimeo.com/19646663

    den eipa oute kaka logia oute kala koubenta ekana tosi ora kai otan kourastika sou eipa oti kourastika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αγγιζει σημαντικα ζητηματα. Ισως να ασπαζομαι την οπτικη του ισως και οχι. θα πρεπε να επιβεβαιωσω πηγες. βεβαια η διανοηση ειναι ενα χαος. ολοι αυτοι στο ΜΙΤ εχουν αποψαρες και μεγαλο γνωσιακο υποβαθρο για να τις στηριξουν. Με τις γνωσεις που εχω δεν νομιζω οτι θα μπορουσα να ακουσω τα οσα λεει ιδιαιτερα κριτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. o noam chomsky einai poli brosta. eixa diabasi kai mia sineyntexi pou milage gia tin katastasi tis ellados. Poli oraios logos kai skepsis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ναι ολοι οι πολυ μορφωμενοι ανθρωποι ετσι μιλανε. με επιχειρηματα και λογικη.
    http://www.e-telescope.gr/el/international-issues/92-unabomber

    ενας αλλος σπουδαιος καθηγητης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. tha ton tsekaro(ligo argotera) ton unabomber lipon :p
    thanks gia to link.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. En to metaxi mou eixe xanamilisi kapoios pali gia ayton sto parelthon. Ton exo xanakousi sigoura diladi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή