Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2012

Ωραία τα καταφέραμε

          Ωραία τα καταφέραμε, και λέω τα καταφέραμε χωρίς ουσιαστικά να έχω το γενικό μερίδιο ευθύνης, παρά μόνο γιατί δεν έχω ακόμα τ'αρχίδια να πάρω ένα όπλο και να αρχίζω να θερίζω όποιον καταραμένο δω μπροστά μου. Άλλωστε ο δρόμος της τρομοκρατίας είναι δυστυχώς ο μόνος ηθικός δρόμος. Οι κυβερνήσεις και τα μπάσταρδα που κυβερνάνε, πολιτικοί και τραπεζίτες, μεγάλο επιχειρήσεις και νόμιμοι μεγάλο-μαφιόζοι, κατάφεραν με την όμορφη συγκαταβατική και δεκτική στάση τον πολιτών, να φτιάξουν ένα τόσο απάνθρωπο σύστημα και να το εξελίζουν καθημερινά με νέους και πιο απάνθρωπους νόμους, ενισχύοντας τα συμφέροντα τους.

          Ο καπιταλισμός, υποτίθεται είναι ένα σύστημα το οποίο προάγει την ελευθερία. Για αυτό και στο σχολείο, μας το έμαθαν με το δεύτερο τόσο γλυκό ονοματάκι του, "ελεύθερη αγορά". Περίεργο θα μου πεις, γιατί να μην το γράψουν καπιταλισμό. Όντως, άλλωστε να σου παρέχουν ουσιαστική μόρφωση θέλουν και όχι να σε κατευθύνουν και να σε παραπλανήσουν. Περιττό να αναφέρω ότι παρουσιαζόταν σαν ο μόνος τρόπος οικονομικής διαχείρισης στην διοίκηση επιχειρήσεων. Έτσι είναι δέξου το και λειτούργησε το και όποιος δεν γουστάρει να πάει στη βόρεια Κορέα.

          Πίσω στο θέμα λοιπόν. Οι μεγάλο επιχειρηματίες-μαφιόζοι-αστοί-καπιταλιστές-αφεντικά ελέγχουν και τους ανήκουν τα εργαλεία σου (τα μέσα παραγωγής) και εσύ τα χρησιμοποιείς για να παράγεις τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους έναντι μιας μικρής αμοιβής, ο λεγόμενος μισθός σου. Το κέρδος του αφεντικού σου, δηλαδή το προϊόν που παράγεις, λέγεται υπεραξία. Όσα και να παίρνεις, μπροστά στο κέρδος που παράγεις, πάντα παίρνεις λίγα. Οι επιχειρηματίες δεν λειτουργούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς, αλλά με βλέψεις για ωμό κέρδος από τα εργατικά χεράκια σου. Αν η σκέψη ότι ας πούμε η αξίνα που χρησιμοποιείς 10-12 ώρες την ημέρα και σκάβεις, ανήκει σε κάποιον και επειδή του ανήκει, από τις 100 πέτρες που έβγαλες θα πάρεις την 1 και τις 99 θα τις πάρει αυτός δεν σε ξινίζει και σου αρέσει κιόλας, υπάρχει ένα κουμπάκι επάνω τέρμα δεξιά σε σχήμα "x", είναι για τους μαλάκες, πατα το, ή μείνε να ακούσεις τις κατάρες μου γαμώχριστε.

          Ο άνθρωπος λοιπόν, κατάφερε να κλειστεί μέσα σε ένα καταναλωτικό καβούκι και να μην μπορεί πλέον να ξεφύγει, γιατί κανείς δεν είναι πλέον αυτόνομος. Δηλαδή ο καπιταλισμός σου λέει ότι άμα δεν γουστάρεις, να πας σε ένα βουνό και να ζήσεις μόνος σε μια σπηλιά (ή στην βόρεια Κορέα). Που φαντάσου, ακόμη και αυτή η ψευδαίσθηση επιλογής, δεν ισχύει. Από την στιγμή που είσαι πολίτης μιας χώρας, αν εξαφανιστείς μια μέρα με το έτσι θέλω, οποιαδήποτε καινούργια μαλακία που θα σκεφτούν να πληρώσεις οι αξιαγάπητες επιχειρήσεις και τα κεφάλαια που μας κυβερνούν, θα την χρωστάς, άρα θα πρέπει να πληρώσεις και οι επιχειρήσεις δεν αστειεύονται με τα λεφτά τους, τα θέλουν, πάρε και κατάλαβε. Το σύστημα είναι αρκετά καλά δομημένο ώστε όσοι δεν τους αρέσει ο χορός και δεν θέλουν να συμβιβαστούν, εντέλει να πεθάνουν της πείνας, ή να χορέψουν για να επιβιώσουν. Καταφέραμε να γεννιόμαστε χρεωμένοι και ελεγχόμενοι. Πολίτες-καταναλωτές αποξενωμένοι από τα κοινά, χωρίς πολύ σκέψη και πολλά πολλά, πάρα μόνο αρκετή για να αυξηθεί η παραγωγή. Δεν υπάρχει πλέον επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους. Περπατάω στο δρόμο και σαν χαιρετήσω κάποιον που δεν ξέρω, ή ξέρω και δεν με θυμάται, θα τρομάξει ή θα ξινίσει σαν να του χάλασα τον διαλογισμό. Όλοι φοβούνται ακόμη και τον ίσκιο τους. Έξω από το κλουβί σου νιώθεις ευάλωτος και μέσα σ'αυτό περιορισμένος. Κάθε πορεία αντίδρασης καταλήγει στο να έχουμε σπασμένα μούτρα και χημικά στο σωθικά μας, ακόμη και αν διαδηλώναμε με πανό "Μην πειράζετε τις γάτες, εμπρός για ένα καλύτερο μέλλον για τα αιλουροειδή" για κάποιο λόγο θα έπεφτε χημικό, λυσσαλέο ξύλο στους εγκληματίες και στα media θα έπαιζαν φωτογραφίες από γάτες κουκουλοφόρους-τρομοκράτες. Μιάου.

         Ωραία τα καταφέραμε λοιπόν. Σιγά σιγά ερχόταν η ώρα να παρατήσουμε την ζωή έξω από το σπίτι, η καινούργια μας βόλτα λέγετε περιήγηση και η ανθρώπινη επικοινωνία πλέον λέγετε msn/skype. Το διαδίκτυο δεν πρόλαβαν να το ελέγξουν όσο ήτανε νωρίς, και αναπτύχθηκε αρκετά ώστε να μην συμφέρει την άρχουσα τάξη. Ο άνθρωπος βρήκε μια διαφυγή και μια ελευθερία έκφρασής των απόψεων του μέσα στο internet και τον πιο σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η ανωνυμία. Βλέπεις στο internet, είσαι όποιος και ότι γουστάρεις και λες ότι θες σε όποιον θες, όπως θες. Άραγε, πως θα το έκανες αυτό στο καφενείο της γειτονίας σου χωρίς να στιγματίστεις; Δυστυχώς χρειαζόμαστε τους πανηλίθιους, οπισθοδρομικούς, καραγκιόζηδες, συμπολίτες μας για να επιβιώσουμε. Πίσω στο θέμα. Το διαδίκτυο εξελίχτηκε επικίνδυνα. Τώρα προσπαθούν να φιμώσουν και την τελευταία διέξοδο του ανθρώπινου είδους, το internet. SOPA, PIPA , ACTA και λοιπές καταστροφικές συμφωνίες-νόμοι επιχειρήσεων για το προσωπικό τους όφελος βγαίνουν από την οθόνη σου με ένα γκλοπ και θα σε χτυπάνε τώρα και στο σπίτι σου. Γρήγορο delivery για κάθε καλό πελάτη. Ανεχτείτε τους όπως κάνετε τόσα χρόνια για τα πάντα. Τέρμα το internet όπως το ξερες και το ξερα. Τέρμα τα download, τέρμα το youtube, τέρμα η ελεύθερη διακίνηση ιδεών και η αληθινή πληροφόρηση που ουσιαστικά καλύπτεται από την ανωνυμία. Γιατί αν έγγραφα όλα αυτά με το ονοματεπώνυμο μου και τα διάβαζε το επόμενο αφεντικό μου, θα είχα σίγουρα ακόμη μια λιγότερη ευκαιρία να βγω από την ανεργία.

          Φαντάσου που φτάσαμε να μην μπορούμε να μιλήσουμε ή να εκφραστούμε με το φόβο ότι θα πεινάσουμε, θα μας κλείσουν φυλακή ή θα μας σκοτώσουν. Όσοι σκέφτονται είναι τρομοκράτες και όσοι μιλάνε επικίνδυνοι. Χμμ και μετά αποκαλούν τον κομμουνισμό ολοκληρωτικό καθεστώς.

42 σχόλια:

  1. μεχρι στιγμης η ανωνυμια υπαρχη στους απλους χρηστες.αμα σε βαλουν στοχο μπορουνε να βρουνε ποιος και τι εισαι.βασικα δεν εχω καταλαβει για το τι παιζει με το σοπα,πιπα κτλπ.παντως δεν ξερω με ποιους τροπους μπορεις να το αλλαξεις αυτο.σιγουρα το να εισαι χακερας και να χρησιμοποιεις αυτη την ικανοτητα για ορθους λογους ειναι κατι πολυ καλο αλλα δεν ειμαστε ολοι.digital revolution!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sigoyra re se briskoun alla den tha se bri o geitonas to pios eisai kai to epomeno afentiko sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. digital κρεμαλα φιλε!οι διαφημισεις για το mpeg4 λυσσαγαν με το σλογκαν ''καλωσηρθατε στην ψιφιακη εποχη''.νταξ η αρχη για το πoιος εισai κτλπ ξεκινησε με το facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @graouzel

    ntaxi facebook den exo, ginomai arketa poutana diadiktiaka kai edo pera den to xriazomai.

    @AFY
    mpa epanastasi diamesou tou kinonikou protipou den paizi na gini. Piso sto meseona aderfe. Ante na mas sosi kanas mesias. Stin prokimeni oi anonimoi gia tous nomous aytous. Digital epanastasi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @afy

    Ego goustaro, dioti emeis na mas sosoume den prokite. Ego na soso ton kosmo den paizi, den psinomai. :P. E oi anonimoi minan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. haha esy toulaxiston exeis ena patriko na minis :)
    den tha sigkrino tromokratikes (esto kai diadiktiakes) epithesis me ton kathe kargioli kai tha sou protina na min to kanis. Kathe morfi palis sosti akri na stoxeyei se kati kalo. Kai pote den xonepsa ton superman eite me prasino eite me kke kriptoniti.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ok zito to kke, zito h epanastasi. Zito h sobietiki enosi. Zito o rizospastis. Kato o mpafos zito to alkool. telos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ σε όλα αλλά άλλαξε το αλκοόλ με κρασί :P

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. re man esi xwneis edw sto 2:45? xaxaxa
    http://www.youtube.com/watch?v=Ij16GHygVYI&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. exei dikio o anonymos sthn arxh h fwnh miazei ligo!alla to miasma exei kalhterh fwnh kai kouple..kai mousia opote einai kalhteros..!
    glastra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @anonimos

    oxi den eimai ego. Alla den eida na eipe kati asximo o tipos gia na gelaseis.

    @AFY

    Den einai moda re file na to krazeis einai axio to na to krazeis. Kai min xexnas oti xerontai na tous krazeis oi timioi. Tous krazoume oloi emeis oi oportunistes. Aytoi einai oi true epanastates. Den exo skopo na apoktiso kanena kinoniko goitro an ithela tha empena sto kke h se kapoia politiki organosi gia na diafimisto apo aytin kai na exo ena karo probata tis organoseos na me diafizoun san sintrofaki. Kai min xexnas oti apo tin stigmh pou den eisai mesa sto kke kai esy mia epafi kapoiou eisai kai otan o knitis arazei me ta sintrofakia tou anaferete se sena oti araza me mia epafi. Ante kai kali epanastasi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @afy

    proton den stirizo to antarsya.
    Deyteron den kano satira, eironeyomai tis praxeis tous dioti oi praxeis tous milane apo mones tous kai mono aytes anefera.
    Apo ki kai pera ego den thelo epanastasi to kke pou tin theli na tin kani kai na mas stili olous emas tous oportunes sta goulak. Episis an kataferna ego na apodinamoso to kke meso tou blog mou tha eixa kai ena kinima xopiso mou. Pou den mou axizi na to exo oute thelo na to exo. Oute kathothigitis thelo na gino oute na kateythino ego sto kabouki mou eimai kai miso olo ton kosmo. Den pirazo kanenan stin teliki. aaa. kai me prosbali pou me exisonis me ton lazopoulo, den exo kamia sxesi me pseytoaristerous kai ton orismo tou oportunismou opos einai o lazopoulos. Alla fantazomai kai ayto tis kne tha einai na exisonoume opoion nanai me opoion nanai, afou oloi mas exoume to kino xaraktiristiko den to stirizoume. Einai to kke kai oi oportunes. Kratiste to zontano (alli to hiphop alli tin epanastasi yaw).
    Ektos aytou an theoris oti oti exei kataferi h ergatiki taxi tosa xronia einai exetias tou kke na to klisoume oloi to stomataki mas na min xanagini tipota apo kanena kai na perimenoume to kke na teliosi to ergo pou idi arxise.


    Ena mikro bima gia to kke ena megalo bima gia tin epanastasi
    ~ knites pou perifrorisan tin bouli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ok opws nomizeis,..to afhnw,oti na nai antidrash pantos.telospanton kakos asxoloume.kalhnyxta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σε γενικες γραμμες ναι. θυμωμενο ποστ, ομως δικαιολογειται ευκολα. αν ειχε και τη δυναμη να αλλαζει καταστασεις σε μια μερα.. σιχαμΕνη εποχη. αλλα δεν ειναι οι εποχες, ειναι η δυσωδια που χαρακτηριζει, ελευθερωνεται απο και περιτριγυριζει τους ανθρωπους και η οποια σημερα απλα ετυχε να βρει καλυτερες και περισσοτερες ευκαιριες να εκδηλωθει. βρωμα παντα υπηρχε, δε γεννηθηκε χτες. και δε νομιζω οτι τα πραγματα θα φτιαξουν. καθε αυριο οι ευκαιριες αυτες θα ειναι πιο πολλες και σε εικοσι χρονια ο τιτλος του κειμενου δε θα ειναι καν ειρωνικος. θα ευχεσαι να γυρισεις σε προηγουμενα checkpoint. απαισιοδοξο; απαισιοδοξο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @afy

    Den pisteyo oti h lisi briskete se kamia parataxi aristeri alla stous idious tous anthropous. Sto na diabasoun ligo parapano, na logikeytoun ligo parapano kai na stamatisoun na trone oti tous pasaroun san geyma. Den xriazete kamia iparxousa politiki parataxi na mas paixi to mesia tis ergatikis taxis oso h idia h ergatiki taxi den maxete gia ta simferonta tis alla gia ta simferonta ton afentikon tous. Theoro to kke ena astiko koma kai den pisteyo oti thelei oute na pari tin exousia gia na feri kati kalitero oute genikotera theli kati kino me ayto pou thelo ego. Ego stalinikos den eimai kai oute apo konta se ena tetio sistima den tha thela na peraso. O fasistas ite kokkinos ite mple fasistas parameni. Isa isa pou o kokkinos einai xiroteros giati mperdeyei ta pragmata kai ipothalpti to kinima. Tora ola ayta apo tin stigmh pou kanis den poli niazete kai kanis den eiani diathetimenos na riskari tin mizeri zooula tou gia kapia allagi . Allagi den ginete. Opote kai ego na paro to tsekouri mou kai na arxiso na theorizo mataio tha nai. Isos mono h prosopiki eyxaristisi oti esfaxa kai enan malaka. Ekana to kathikon mou tora seira exoun oi ipolipoi. Tespa apo tin stigmh pou den pisteyo ston anthropo den pisteyo kai stin epanastasi ara klase me. Ti antiprotino.. tipota parapano kai tipota ligotero apo diabasma, paideia, agogi, ithiki kai morfosi. Exoume poli dromo gia na mporoume na milame gia epanastasi. Kai otan leo ola ta parapano, den ta enoo masimena se ena omorfo manifesto h masimena apo mia omorfi knitisa. Enoo ousiastiko endiaferon gia ayto kai ousiastiki anazitisi. O igetis den einai oute to kke oute to antarsya, o igetis eisai esy. Esy tha alaxis ton kosmo kai oxi meso enos tipa pou paristani ton igeti. Den exo kamia sxesi me ton lazopoulo giati an ipothesoume oti ontos perno kiros tazomenos enantia sto kke opos kai o lazopoulos exoume mia terastia diafora, ego den aposkopo se ayto eno aytos to kani gia na pari kiros. Ara den exoume kamia sxesi kai den tha prepe na me sigkrinis me ayton.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @afy

    Katarxas gt trelenese. Stis obes iparxi mia poli omorfi protasi pou tha koubentiasti gia na diafonisoune oloi metaxi tous (panta epifaniaka kai gia kati asxeto) kai tha aspasoun tin protasi pou plasaristike kai tha nomizoun oti tin bgalane kai oi idiou tromara tous. Apo ki kai pera ego eipa xekathara oti o kosmos prepei na morfothi na pari kai na diabasi, na kaliergisi ithiki, axies kai idanika anthropokentrikes oxi na pari masimeni epanastatiki trofi. Den milisa oute kanis na pari tin eythini gia na to paixi mesias oute tipota, den sinenooumaste mou fenete. Den xriazese mia kentriki grammi gia na ginis anthropos alla gia na ginis probato. Idietera otan den tin exeis ftaixi esy. Telos an theoreis oti to kke den exei kamia sxesi me staliniko koma sikono ta xeria psila.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @afy

    den klino kapou apla den klinomai se mi grammi pou den exo ftiaxo ego (h esto KAI ego). Theoro tous simbibasmous katastrofikous gia tin ygeia tou atomou kai exo apofasisi (apo tote pou ekana pollous kai mazemenous) na tous kopso. Ektos aytou h logiki tou simbibasmou einai na simbibasis kati gia na paris kati parapano . An ipothesoume oti exo kino stoxo me to kke tote tha itan logiko alla den theloume kan ta idia pragmata. Se opoiadipote politiki parataxi an ekfrasis tin sigkekrimeni thesi den nomizo na se diroune. Ti eidous epixirima einai ayto pali? Me afinoun na po tin gnomi mou den me xtipane. E afou se afinoun kala einai. Prosexe min alaxoun apopsi mono. Kai den einai oloi to idio file. ti simenei ntaxi antikapitalistes eimaste. Kai oi enthososialiste antikapitalistes einai exoume kai me aytous kina na simporeytoume kai me nazi gia to kalo tis epanastasis ? Tin paleyeis? Mou thimises to klasiko rito.. ela more oloi hiphop kanoume ti exoume na xorisoume. Prepei na einai enomeni h fasi. Gia ela ligo sta sigkalasou. Den exo kinous stoxous, lexilogio, frasologia, orama, oikonimikis diaxirisis kai doihkisis. logikepsou. ola ayta pou leo kini logiki exoun. Esy tosi ora ti prospathis na kanis. Na me kanis filokketzi? Pos ayto tha boithisi to kinima? (afou apo ayto pernis kinitro na asxolithis(dikia sou parekintirios dinami oxi dikia mou ego asxoloume gia allous logous gia tin prosopiki mou eyxaristisi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @afy

    den tha kopsoume epidi logomaxoume. Den prospatho na se prosbalo apla koubentiazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Α! Τα κομμεντς τα διαγραφω γιατι με εκφραζουν μονο την στιγμη που τα γραφω, επειδη τα γραφω κατω απο ρεουσες συνθηκες, που σημαινει οτι δεν ψηνομαι να ρθει καποιος μετα απο κανα μηνα να μου πει "τοτε έλεγες αυτά και τωρα αυτά, αντιφασκεις!". καθε πραμα στις συνθηκες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. kathe koubenta pou kanis den einai apoliti sixna leme alla tora kai alla meta giati sinexia psanomaste gia kati pio pano. Ara theoro lathos to oti ta sbineis. Enas anthropos den tha erthi pote na sou pei kaloproereta tote eleges ayta kai tote ekeina. O athropos alazi kai sigoura otan koubentiazei leei polla pou den exei epexergasti oso tha ithele giati pote den mporis na eisai telios. Sinexos exelizese. DEN IPARXI telio. H apopsi mou einai na ta xanaemfanisis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δεν υπαρχει επιλογη ξαναεμφανισης ρε.
    κοιτα αυτην την αποψη της συνεχους αλλαγης την ασπαζομαι και εγω αλλα πολυς κοσμος πιστευει οτι οταν αλλαζεις σημαινει οτι εισαι υπουλος, ξεπουλιεσαι εισαι κωλοτουμπας και αλλα τετοια. ασχετο, τωρα τελευταια οι παπουδες λενε "να πατε να καψετε την βουλη και να σφαξετε τους πολιτικους". αναρωτιεμαι αν το κανω και μπω φυλακη θα χαρει; ή θα αλλαξει η γνωμη του και θα ναι κατα της τρομοκρατιας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. iparxi epilogi. Kai giati akribos na xrostas na logodotisis ston kathena pou den aspazese kan koina pisteyo?
    oson afora tous pappoudes pou lene ayta einai kontofalmoi kai dixos ideologiki sinidisi. Opote min kathese kan na asxolithis sobara me tis apopsis tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονο επιλογη "απαντηση" υπαρχει.
      με τους κοντοφθαλμους ομως θα πρεπει να σπασεις το κεφαλι σου για φτιαχτει το κινημα. ξες με αυτον που σου λεει να αποβαλεις τον σατανα με αυτον που σου λεει οτι δεν φταει αυτος που οι αλλοι κανουν απεργια και δεν εχουν να φανε κτλπ.

      Διαγραφή