Δευτέρα, 23 Απριλίου 2012

Σκέψεις

          Βασικά, νιώθω αρκετά μόνος, αλλά το τελευταίο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να σου μιλήσω. Με κουράζεις και με εκνευρίζεις απίστευτα. Έχω βαρεθεί να παριστάνω τον μεγαλύτερο και τον πιο ώριμο ενώ δεν είμαι. Δεν μπορώ να κουβεντιάζω με έναν άνθρωπο και να νιώθω το συναίσθημα της νοητικής υπεροχής. Όπου και να διαφωνήσουμε θα έχω δίκιο και τα επιχειρήματα για να το στηρίξω. Με εκνευρίζει αυτό, διότι με κρατάει πίσω. Αν μπορούσες να με εκμηδενίζεις κάθε φορά που μιλάμε ή έστω να μου έβαζες έντονα ζιζάνια ότι αυτά που λέω δεν ισχύουν, τότε το κεφάλι μου θα έκανε διπλές στροφές να βρει τι παίζει και θα γινόμουν καλύτερος. Τώρα απλά το μυαλό μου αράζει στον καναπέ και βλέπει τηλεόραση, το ίδιο γαμημένο ιδεολογικό πρόγραμμα. Σε λίγα χρόνια αν συνεχίσω να συναναστρέφομαι με ανθρώπους που δεν έχουν να μου πουν πράγματα, αλλά περιμένουν να ακούσουν, περιμένουν τον ηγέτη, όταν με το καλό βρεθεί αυτός που έψαχνα για να τραβηχτούμε μπροστά, θα είμαι ήδη πολύ στενόμυαλος για να τον πιάσω. Κάτι πρέπει να κάνω.

21 σχόλια:

  1. ε τοτε κανε κατι ρε. ποτε δεν παριστανεις τον μεγαλυτερο εσυ και ο χ, ψ εσυ. οταν εισαι μεγαλυτερος σαφως θα σου ειναι πιο δυσκολο να μηλας με μικροτερους αν ψαχνεις τον ανταγωνισμο γιατι οσο μεγαλωνεισ μπαινεις περισσοτερες φορες στο τριπακι τησ αντιπαραθεσης αποψεων και ετσι οσο περνανε τα χρονια ολο και βρισκεις και περισσοτερα επιχειρηματα για να στηριξεις την αποψη σου με αποτελεσμα καποιοσ να ειναι ολο και πιο δυσκολο να σε "νικησει" σε καποια κουβεντα. επισης αν εισαι μεγαλυτερος δυστυχως ειναι δεδομενο οτι υποσυνειδητα οταν μηλας με καποιον μικροτερο λογου της εικονας που δεινει (οτι ειναι μικροτερος) δεν νομιζω να κατσεις και να σκεφτεις (ο χ,ψ εσυ επαναλαμβανω) παρα πολυ την αποψη του "μικρου" ενω αντιθετως οταν καποιος εχει απεναντι του εναν μεγαλυτερο ηλικιακα θα σκεφτει δυο και τρεις φορες αυτα που του πε (αν ειχαν βεβαιως σωστη κουβεντα).

    υ.ς. η προταση μου για το "Κάτι πρέπει να κάνω".
    μπορεις να προσπαθησεις σε οποιαδηποτε κουβεντα που εχεις με ατομα και βλεπεις οτι σκεφτονται ξερω γω ,δεινοντας τους εναυσματα να τους βαζεις στην διεργασια να διευρηνουν την αποψη τους και να φτασουν σε καινουργια συμπερασματα και καινουργιες ιδεες που ισως οταν στις διαστυπωσουν να σου προκαλεσουν αυτο που ζητας κατα καποιο τροπο δλδ να σκεφτεις κατι που μπορει να σου ειχε διαφυγει και να πας και εσυ μπροστα παρεα με τον συνομιλλητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @skanenas

    otan milisa gia "megalitero" toniza oti ton paristano eno den eimai diladi den einai ilikiako alla noitiko to thema to opoio epiasia. Dino se kathe anthropo anexartitos eikonas filous ethnikotitas hlikias ktl ktl tis idies eykeries dialogou kai antiparathesis. Apla den brisko pollous pou na mporo na koubentiaso kai na exoun na mou poun kati kenourgio h kati pou na me sinarpasi kai na me xafniasi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοιτα νομιζω οτι κατι καινουργιο παντα μπορει να βρεθει ακομη μεσα και απο συζητησεις πανω σε "κλασσικα" θεματα γιατι ο νους του ανθρωπου ειναι μυστηριο πραμα(χωρις να ειμαι ρομαντικος την παρουσα στιγμη) και που ξερεις αν και οι δυο (οι και παραπανω) συνομιλητες θελουν και προσπαθουν να διευρηνουν τους οριζοντες τους πιστευω οτι ειναι εφυκτο . τωρα αν δυσκολευεσαι να βρεις τετοιους συνομιλητες αυτο ειναι αλλο θεμα, πιο δυσκολο να λυθει.

    υ.ς. αυτο που ειπα για την υλικια...ναι καταλαβα οτι αναφερωσουν στο νοητικο επιπεδο αλλα και παλι ειναι υποσινειδητο πιστευω οτι καποιος που ειναι μεγαλος να μην περνει στα σοβαρα αποψεις μικροτερου τι κι αν αυτες ειναι αξιεπαινες(εκτος κι αν καποιος αποτελει εξαιρεση και δεν παραμποδιζεται απο το κλισε "εισαι ακομη μικρος οταν μεγαλωσεις..." ή εκτος κι αν ο μικροτερος ειναι πολυ μπροστα τροπος του λεγειν )ενω ο μικπρτερος αντιθετος παντα επηρεαζεται π.χ. οταν μιλαω με τον πατερα μου ενω εχω πολλα πραγματα να του πω σε μια φαση μου λεει κατι που με καθιστα ανικανο να μαζευτω νοητικα να απαντησω και καταληγω στο να λεω πραγματα που δεν θα λεγα σε αλλη περιπτωση(οχι βρισιες αναφερομαι σε αποψεις)και ακομη κι αν ειναι οι αποψεις του λαθος κατ εμε με πιανω α τις σκεφτομαι ωρες ωρες και να με απασχολουν και δε νομιζω οτι θα κατσει ο ιδιος να σκεφτει αυτα που του πα πανω απο ενα τεταρτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό μάλλον πάει για μένα.Πάλι παρεξήγησες τα λεγόμενά μου.Το τελευταίο κείμενο που ανέβασα στον Δον Κιχώτη αναφερόταν σε ερωτικό θέμα,δεν αναφερόταν σ' εσένα.Τέλος πάντων.Όποιος έχει την μύγα,μυγιάζεται τις περισσότερες φορές.Λυπάμαι που χεις αυτήν την άποψη για μένα και κυρίως λυπάμαι που μάλλον έχεις δίκαιο.Παρόλ' αυτά θα προτιμούσα να ήξερα την γνώμη σου τον καιρό που μιλούσαμε και όχι εκ των υστέρων.Νόμιζω πως το να κρύβομαι πίσω απ' το δάχτυλό μου ήταν μόνο δικό μου προνόμιο,αλλά μάλλον πάλι έπεσα έξω.Στ' αρχίδια μου οι ηγέτες,φίλους ήθελα και αν θυμάσαι καλά δεν ήμουν εγώ αυτός που επέμενε να κάνουμε παρέα.Το κείμενο σου έχει σαφείς υπαινιγμούς για το κείμενο που ανέβασα τελευταία (το οποίο ειλικρινά δεν πήγαινε για σένα),καθώς και υπαινιγμούς για την κουβέντα που προσπάθησα να κάνω στο msn μαζί σου,καθαρά απο ανθρώπινο ενδιαφέρον,είδα πως δεν είχες όρεξη και το 'κοψα.Καταλαβαίνω πως είσαι πληγωμένος,κατάλαβε κι εσύ μια φορά πως δεν είσαι ο μόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @skanenas

    Katalabaino ti les kai exo paratirisi kai ego ta idia fenomena me pio megalous anthropous. Bebaia diafono sto na min akous ton opoiodipote ayto pou egrapsa sto keimeno kai ithela na po einai oti oso den sinanastrefese me anthropous pou mporoun na se exelixoun kai apla les ta idia kai ta idia san na kanis mathima, kratiesai piso. E prosopika to kano sixna me poli kosmo kai barethika na to kano. Dioti den xero kamia alithia oute eimai o "megaliteros" gia na didasko. Kai ego na matho thelo oxi na po. Ayto enoousa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @pinokio

    To diabasa to keimeno sou. Parakolouthousa kai parakoloutho to blog sou kai mou arese kai mou aresei idietera (apla na postareis pragmata pio sixna giati xanese kata kairous). Episis katalaba oti anaferosoun se erotiko zitima. Isoun arketa xekatharos toulaxiston sta matia mou kai den parexigisa opos kati. To paron keimeno den exei kamia epafi me sena. Alla opos eipes kai esy opoios exei tin miga migiazete. Etsi akribos kai ego polles fores me kimena sou to exo pathi sto parelthon kai sou egrafa apo kato. Den einai kako kai den to parexigo, anthropino einai. An den kano lathos aytin tin koubenta tin exoume kani xana. Den kribomai piso apo kanena daktilo kai an itane gia sena tha sto elega. Oi xekatharoi ipenigmoi pou nomises oti milao gia sena, poioi einai? Kai gia pio pragma tha eprepe na eimai pligomenos? Episis gia pio pragma eisai kai esy pligomenos? Htan epilogi mou to na figo apo tin kolektiva, epilogi sou itan na kopseis mazi mou. Dikaioma sou, sebasto kai prosopika sou eyxomai ta kalitera. To idio kai gia ton mixali kai ton tony. Pisteyo poli se sas kai pisteyo oti tha kanete gamata pragmata. To problima pio einai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " Βασικά, νιώθω αρκετά μόνος, αλλά το τελευταίο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να σου μιλήσω." Αυτό που σου πα για την σύντομη κουβέντα μας στο msn.Το 'χα καταλάβει πως δεν είχες όρεξη.

    "Αν μπορούσες να με εκμηδενίζεις κάθε φορά που μιλάμε ή έστω να μου έβαζες έντονα ζιζάνια ότι αυτά που λέω δεν ισχύουν, τότε το κεφάλι μου θα έκανε διπλές στροφές να βρει τι παίζει και θα γινόμουν καλύτερος."
    Στο τελευταίο κείμενό μου αναφέρω:
    "Δεν σε λυπάμαι που μ’ «αγαπάς» κι εγώ σε φτύνω.Εσύ τουλάχιστον έχεις κάποιον να «αγαπάς» και να του ρίχνεις ευθύνες,που σε γράφει στον πούτσο του. Η «αγάπη» σου διατηρείται «φλογερή» απ’ την αδιαφορία μου.Έχεις ένα λόγο να ξυπνάς κάθε πρωί.Έχεις ένα λόγο να γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος."

    Επίσης αυτά περί ηγετών που είχες αναφέρει σε προηγούμενο ποστ σου,αφού βγήκες απ' την κολλεκτίβα.Αναφερόμενως εμμέσως πλην σαφώς σε μένα,τον Μιχάλη και τον Τόνυ.

    Εν πάσει περιπτώσει αν κάνω λάθος ζητώ συγγνώμη,απλά μου φαίνονται αρκετές συμπτώσεις μαζεμένες.Πρόβλημα δεν υπάρχει,απλά νόμιζα ότι με κράζεις και ξενέρωσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Pinokio

    Gia sena sigkekrimena den exo pei pote kaki koubenta. Den xriazontai oi signomes kai ta lipa. Kai ego kata kairous exo paremineysi keimena sou. Sou pa ta exoume xanapei. Osan afora tis polles mazemenes simptosis o kathe anthropos ermineyei poli diaforetika kathe koubenta. Oloi nomizoume oti o kosmos girnaei giro apo mas kai peftoume se planes kai parexigoume. Anthropino einai, to exo kani, to exeis kani, tha to xanakano kai isos to xanakaneis. Den einai kako. To palio keimeno sikoni koubenta, alla alli fora, to ti enoousa kai ti katalabes. Den ta xoume milisi gia na xero kai den sou exo exigisi gia na xereis. An kapia stigmh se kraxo gia opoiodipote logo tha einai fanero kai oxi me ipenigmous. kapote eipa oti exeis tin agapi mou kai ego ena komati mazi sou. To enoousa. O logos pou den eixa orexi na sou miliso ti proales einai giati ego exo xenerosi me tin stasi sou. Ayto den simenei oti den niazomai gia sena, oti den pisteyo se sena, h oti se krazo. kala na pernas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://www.badarts.gr/ αυτος ο τυπος θα ήταν καλός δάσκαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Afy

    Gt esy katalabes oti psaxno gia daskalo apo olo ayto? Den psaxno oute gia mathites oute gia daskalo kapoion apo konta na po dio koubentes thelo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γιατι εχεις παντα διαφωνιες; τσεκαρε τον τυπο και δες τον όπως θες. παντως ειναι αρκετα πιο μορφωμενος από ολους μας μαζι και αυτό τον κανει ενδιαφέρον. υπαρχουν ενδιαφεροντες ανθρωποι εκει εξω. τσεκαρε αυτο το σαητ. αναφερει και αυτος οτι θελει ανθρωπους να μαθει απο αυτους και να μαθουν απο αυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @afy

    Re pragmatika diabazeis ti grafo? Den me kalipti h internetiki epikinonia kai h epifaniaki koubenta ton pixels. Ektos aytou otan thes kosmo na milisis den psaxnis sta site kai se opoiodipote forum gia na kanis parea. Bgainis exo kai elpizeis na sinanastrafis me kapoion endiaferon kenourgio anthropo. Den poli xoneyo to internet gia na to kano kai basiki epikinonia mou me kathe anthropo. den sou fenete logiko oti h zwh einai ektos net?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκτος αν θα εισαι και εσυ κομματι της ηγεσιας :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. vasika egw paratirw pws pleon oi misoi niwthoun monoi kai oi alloi misoi einai anaisthitoi malakes ... kai wres wres.. otan kai egw niwthw monos kai den vriskw oute enan pou na mporei na me kalipsei otan leme dio kouventes skeftome pws isws na tan kalitera na moun kai egw enas anaisthitos malakas ... kai ti na kaneis gia na ksefigeis? ok h gkomena einai lish .... oi mpires einai lish .. alla den ginete sinexeia na tin vgazeis me afta ta 2... meta einai kai h lish tou ipnou... alla poso na koimase ... (afta ..kapou eprepe na ta grapsw )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μονο με την παρατηρηση των αλλων και του εαυτου σου θα εξελιχθεις οχι με το να κανεις αγωνες "ισοπεδωσης" για το ποιος θα εκμηδενιστει πρωτος, καταλαβαινω αυτο που λες αλλα αυτο ειναι αναγκη επιβολης οχι αναγκη για αναπτυξη, σκεψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @anonimos

    Isos na me parexigises, alla genikotera prospatho na paro stixia kai na akouo tous allous. Exw mathi na akouo perisotero apo palia. Den thelo na epibalomai emesa h amesa apla otan me ekneyrizoun stixia anthropon giro mou kano to kako kai eimai ilikrinis... Prokali sixna problimata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κοιτα δε σε ξερω προσωπικα οποτε οτι και να ειπωθει θα ειναι τερμα επιπολαιο δεν μπορεις να κρινεις καποιον απο ενα ποστ βασικα γενικα δεν μπορεις να κρινεις καποιον αλλα αυτο ειναι αλλη υποθεση..
    καλα μη σε νοιαζει για τα προβληματα, η ειλικρινια ειναι το μεγαλυτερο αγαθο αρκει να υπαρχει timing στο πως ειναι και ο αλλος ψυχολογικα , ολοι εχουμε την αναγκη να μας εκμηδενισουν καποιες στιγμες στη συζητηση για να παρουμε ενα κινητρο να ακουσουμε τι εχει να πει ο αλλος με μεγαλυτερο ενδιαφερον,απλα αυτο τις περισσοτερες φορες δεν εχει μεγαλα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή