Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Επιφάνεια

          Βγαίνοντας από τον βούρκο των ανασφαλειών μας, για να βυθιστούμε στο βούρκο της Ρώμης. Μισώ τα όμορφα χαμόγελα παλιών γνωστών που ποτέ δεν σε χώνεψαν, γιατί ήσουνα διαφορετικός από το μέσο κοινωνικό πρότυπο που τους επέβαλαν ως σωστό, και τώρα όλα αυτά τα σιχαμένα ανθρωπάκια σε χαιρετάνε και σε αποκαλούν φίλο, νοιάζονται για το που βρίσκεσαι και αν είσαι καλά. Σαφώς και νοιάζεστε μουνόπανα, αφού πιάσανε δουλειά και είστε υποχρεωμένοι να έχετε καλές κοινωνικές σχέσεις για το καλό της επιχείρησης. Ούστ από δω μπάσταρδα, γαμώ το σπίτι σας. Μην μου μιλάτε γαμημένοι, έχω τόσα στο κεφάλι μου για να σπαταλάω χρόνο με ακάθαρτα πλάσματα σαν και εσάς. Γαμάει η επιφάνεια. Μάλλον, σε γαμάει η επιφάνεια, αλλά και σένα ποιος σε γαμάει. Γράφω γιατί με γαμάει η επιφάνεια. Εσύ γαμιέσαι, γαμημένε.

          Βγες απ'το σπίτι, σου κάνει κακό. Τώρα απόλαυσε, κώλοι κουνιούνται. Σάρκες λικνίζονται με σκοπό την επίτευξη προσωπικών στόχων και θέλω. Ηδονίζονται με αέρα και δίχως αιτία, για να σε τραβήξουν πάνω τους και να καυλώσεις, ή ακόμη καλύτερα να σκαλώσεις μαζί τους. Τα υλιστικά όνειρα κυβερνούν τους σάπιους ανθρώπους. Πέτα λεφτά στον αέρα και θα καυλώσουν ακόμη περισσότερο. Ένας άνθρωπος που πουλάει τόσο εύκολα το σώμα του, πουλάει ακόμη πιο εύκολα τις ιδέες του, αν του απέμεινε καμία. Είτε είναι πουτάνα, είτε είναι εργάτης.

          Η σάρκα γερνάει και το σώμα φθείρεται, σε μερικά χρόνια όλοι μας θα είμαστε πολύ πιο άσχημοι, με προβλήματα υγείας και ακόμη περισσότερα ψυχολογικά, άλλοι θα έχουμε πεθάνει από καρκίνο. Η σάρκα είναι άσχημη, όσο όμορφη και να φαίνεται προσωρινά, η κατάληξη της παραμένει τροφή για σκουλήκια. Το μόνο που μένει και έχει αξία, είναι οι ιδέες μας, είναι το μυαλό μας. Είναι το τι είπαμε και τι πράξαμε, το πόσο τα λόγια και οι πράξεις μας άλλαξαν το περιβάλλον μας και το κόσμο που ζούμε. Είμαι άνθρωπος γιατί κοιτάω ψηλά, είμαι άνθρωπος γιατί αγαπώ τους ανθρώπους και αγαπώ τους ανθρώπους γιατί αγαπώ εμένα. Πρώτα μυαλό και μετά σώμα. Η επιφάνεια αγαπάει την σάρκα.

*Δεν αρνούμαι το μίσος, το μίσος είναι φυσικό και επόμενο όταν αγαπάς πολύ.

          Είμαι μονάδα μέσα στο σύνολο. Το σύνολο για μένα είναι πολύ σημαντικό, διότι χωρίς αυτό σαν μονάδα δεν θα ανήκα κάπου. Το "εγώ" ψάχνει ένα "εμείς" με πολλά άλλα παρόμοια "εγώ", για να συνδιαμορφώσει και να εξελιχτεί. Ο άνθρωπος έχει ανάγκη να λειτουργεί σε σύνολα, όντας αγελικό πλάσμα. Μέσα σε κάθε σύνολο, το κάθε "εγώ", παραμένει πιο σημαντικό από το σύνολο, διότι το κάθε "εγώ" δημιουργεί το σύνολο.

          Αν καταπιεστώ μέσα σε ένα σύνολο και το αποδεκτό, δημιουργώ ένα σαθρό σύνολο, ένα καταπιεσμένο σύνολο που θα δημιουργήσει δυο ομάδες ανθρώπων, αυτών που καταπιέζονται και το δέχονται και αυτών που τους ενοχλεί. Οι δυο συνισταμένες είναι θέμα χρόνου να συγκρουστούν, γιατί οι πρώτοι θα ομοιομορφιστούν σύμφωνα με το πρότυπο, αφού αποδέχτηκαν το να καταπιέσουν την ατομικότητα τους, ενώ η δεύτερη ομάδα θα κρατήσει την ατομικότητα της και πλέον δεν θα χωράει σε αυτό το σύνολο. Με την σειρά της, η δεύτερη ομάδα θα συγκρουστεί με την πρώτη, γιατί το σύνολο δεν τους εκφράζει πλέον σε καμία περίπτωση. Η προσπάθεια για ένα καλύτερο "εμείς" θα έχει βαλτώσει, δημιουργώντας δυο αντιμέτωπα σύνολα. Η πρώτη ομάδα θα συνεχίσει να διασπάτε με τον καιρό, όταν κάθε μονάδα θα πρέπει να καταπιέσει κάτι που δεν θα μπορεί πλέον. Οπότε όποιος καταπιέζεται για το καλό των άλλων και για τα θέλω των άλλων με σκοπό το απώτερο καλό, είναι είτε ηλίθιος, γιατί δεν βλέπει αυτό που οδηγεί, είτε υποκριτής γιατί αποσκοπεί κάπου μέσω αυτού.

          Ολοκληρωτικά συστήματα που ήρθαν για να επιβάλουν το καθεστώς της ευτυχίας με το έτσι θέλω, δεν λειτουργούν, γιατί η επιβολή και η εξουσία καταπιέζει τα άτομα. Καμία εξουσιαστική δομή δεν θα δημιουργήσει υγιείς σύνολα, διότι δεν θα έχει υγιείς άτομα. Τώρα οι ανθρωποκεντρικοί ιδεολόγοι που θέλουν να με εξουσιάσουν για το καλό μου, μπορούν να ενταχθούν εύκολα και ταιριαστά στην ιδεολογική επιφάνεια.

          Γαμιέται η επιφάνεια και μαζί με αυτήν γαμιέσαι και εσύ. Στην τελική όμως και σένα ποιος σε γαμάει. Γράφω γιατί γαμιέμαι και εγώ μαζί σας. Γαμημένοι.

Η Ρώμη καίγεται γαμιόλη.

17 σχόλια:

  1. http://astrofuteutis.wordpress.com/2011/03/08/%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CF%89%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%B1%CF%83-%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BD/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπάς σίγουρα τους ανθρώπους την ίδια στιγμή που αυτό που κράζεις και καλά κάνεις είναι ο μέσος άνθρωπος?
    Αγαπάς μήπως τους ανθρώποῦς βλέποντας τους σαν προέκταση του εαυτού σου, σαν παραπλανημένους η όχι τόσο δυνατούς, αλλά πάντα με πιθανότητα να αλλάξουν.
    Μήπως είναι απλά μια δικαιολογία που έχουμε για να μην νιώθουμε τόσο μοναχικοί? ότι ο μέσος αδιάφορος ρηχός μαλάκας δεν είναι τελικά τόσο φυσιολογικός,ενώ εμείς είμαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nai, agapo sigoura tous anthropous, dioti oi antropoi me exelizoun eite me to kalo tous, hte me tin blakia tous. Eimai anthropos pou oneireyetai tin exelixi kai tin epizita.

      Oxi, den theoro oti katexo tin apoliti alithia. H apoliti alithia einai o theos kai ego eimai atheos. Oxi den theoro oti anthropoi allazoun. Oxi den theoro oti oloi einai kaloi. Baftizo tin anthropini blakia os kako. Kai to kako einai to apotelesma tou ipermetrou egoismou.

      Niotho monos mou, oxi omos gt oi alloi den einai san kai mena, -iparxoun monades ekei exo san kai mena, liges tis xero kai polles den tis exo gnorisi akomi, an tis gnoriso pote, - alla gt den exo erthi akomi se pliri isoropia me ta thelo mou kai tous skopous mou. Nai mpori na leo oti thelo tin exelixi alla den sou sigkekrimenopoihsa. Ti esti exelixi. Den krato tin apoliti alithia.

      Akomi psaxno. Eimai mikros, oxi ilikiaka, alla parameno mikros. Oloi oi anthropoi einai mikroi brosta stin gnosi. Eimai mikros kai thelo na fao kati megalo. Einai apla h arxi, h xoneysi ta feri tin exelixi.

      O mesos rixos malakas einai fisiologikotatos, opos kai ego, opos kai esy. Oloi eimaste apotelesmata allon kata 99%, o xaraktiras sou exei diamorfothi mexri ta 6 sou, kai oti anaptizeis se simperifora sto mellon einai grameno sto iposinidito sou. Poli ligo ayto pou baftizeis os ego, einai ontos ego. Ena poli mikro komati. (Gia ayto kai o imermetros egoismos einai lathanousa ideologia.). Ayto to mikro komati omos, profanos kai mas kathista ipeythinous gia tis praxis mas, gt mpori na min exoume fenomenika tin pliri eythini alla einai enas paragontas pou isxuei gia olous kai kani ayto to 1%.... 100% eythini.

      En teli girname apo to oti den epilegis tipota sto oti epilegis ta panta kai ta xreonese. Panta sta plasia tou kinou diereti. Ara kataligo oti oloi eimaste fisiologikoi, kapoioi einai pio ilithioi h pio anithikoi apo allous.

      Signomi an se kourasa paliatse.

      Διαγραφή
    2. para poli swsta ola ! apla den kserw ! isws na einai lathos na psaxneis tin ekseliksi ! kai egw kapote to psaxna ! alla telika den einai afto to pio simantiko. pio simantiko einai pistevw na eisai oso pio isoropimenos ginete psixika. na eisai eftixismenos kai na kaneis osous pio pollous mporeis eftixismenous ! ekei pistevw einai h "epitixia" stin zwh ! kai isws kai to pio diskolo na petixeis !

      Διαγραφή
    3. @D

      H exelixi den einai antitheto tis eytixias h tis isoropias. Isos en teli na ta emperiexi kai ta dio kai polla alla episis. Psaxno tin exelixi kai mono psaxnontas tha bris kati, otidipote kai an einai ayto.

      kali sinexia.

      Διαγραφή
  3. δεν με κούρασες φίλε. ίσα ίσα μου άρεσε η απάντηση σου,γιατί το κείμενο σου έβγαλε μια αρνηση και απαισιοδοξία, αλλά μάλλον δεν έχω συνηθίσει τον τρόπο γραφής σου.
    Συμφωνώ σε όλα σχεδόν που γράφεις, εκτός από τη διαμόρφωση του χαρακτήρα. το θεωρώ περισσότερο χαοτικό το σύστημα και αυτό είναι το υπέροχο στον άνθρωπο.
    Θεωρούμε ότι δεν αλλάζουμε, ότι έχουμε ένα στατικό καθορισμένο χαρακτήρα, αλλά οι αλλαγές γίνονται κάθε μέρα από λίγο και δεν το προσέχεις εύκολα, όπως δεν θα πρόσεχες ότι ψηλώνεις αν δεν είχες καθρέυτες μέτρα και άλλα μέτρα σύγκρισης. Και όσο περισσότερο το ψάχνεις , τόσο καταλαβαίνεις πόσο δύσκολα ψυχολογείς τον εαυτό σου και ότι τα θέλω, οι αιτίες που δρας, οι λόγοι που πιστεύεις κάτι μπορεί να μην είναι αυτοί που πίστευες. Βέβαια κάποια πράγματα αλλάζουν δύσκολα και διαμορφώνονται από μικρή ηλικία, μαλακία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Theoro pos o anthropos oti exelizi to exei, an kapoios diorthosi kati san simperifora simenei pos exelixe mia ptixi tou kai ayti h simperifora pou tou bgike ma tin diorthose tha xana emfanisti, isos na katapiesti logou tis kenourgias tou exeligmenis simperiforas. Oi skepsis omos kai h proigoumeni simpefora sinexizi na pigazi apo mesa tou, kai tha pigazi panta parolo pou mpori to atomo na tin katapiezi. Opote den alazoume san anthropoi, exelizoume apla ta iparxoun xaraktiristika pou exoume sto iposinidito kai kapoia apo ayta katasteloun alla. Idioi eimaste. Idioi menoume.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμε, δεν υπάρχει πιο σημαντικό, όλα είναι σχετικά στο εκάστοτε υποκείμενο. η ισορροπία είναι πολύ σημαντική όσον αφορά την προσωπική σου επιβίωση, τα συναισθήματα σου, τις σχέσεις σου.
    από την άλλη η εξέλιξη δεν πάει κοντρα με την ισορροπία, αν και τις περισσότερες φορές καταντάς νευρωτικός. συνάμα είναι δημιουργική η ανισορροπία. Φαντάσου έναν ισορροπημένο καφκα!
    Το τελικό στάδιο θα πρέπει να είναι η εσωτερική ισορροπία, η πραγματική όμως, γιατί μερικές φορές η έννοια συγχέεται με τον συμβιβασμό ηθελημένο η μη και τις ανάλογες δικαιολογίες. Ο δρόμος είναι μακρύς όμως και η αναζήτηση της ισορροπίας περνάει και από την εξέλιξη για κάποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπίζω ο λόγος που έχεις καιρό να γράψεις να είναι ο,τι περνάς καλά. Τόσο καλά που δεν έχεις χρόνο για γράψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. alithia ..ta exw mathi ap eksw ola sou ta keimena..elpizw o xronos,h diathesi k otidipote allo se ebodizei na vrethoun h na eksafanistoun adistixa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. alithia ..ta exw mathi ap eksw ola sou ta keimena..elpizw o xronos,h diathesi k otidipote allo se ebodizei na vrethoun h na eksafanistoun adistixa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή