Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

Εει ψίτ, νεκρόφιλοι

          Σαν χτες, ένα χρόνο πριν, (18/9/2013) δολοφονήθηκε ο Παύλος "Killah P." Φύσσας. Στο blog μου, δεν θα βρεις κάποιο κείμενο και θα το αιτιολογήσω, γιατί κάποιοι κακεντρεχείς άνθρωποι ασχολήθηκαν με το γιατί δεν έγραψα τίποτα, κατηγορώντας με. Η αλήθεια είναι ότι έγραψα ένα κείμενο, απλά δεν το έβγαλα προς τα έξω, όχι γιατί δεν θεωρώ το γεγονός ως κάτι σημαντικό, ήμουν στο δρόμο και θα είμαι στο δρόμο και πάλι. Ο λόγος που δεν το δημοσίευσα είναι γιατί ειπώθηκαν πάρα πολλά και το Hip Hop ήτανε εκεί με τις περισσότερες τύψεις από όλους. Ο θάνατος του Φύσσα, χρησιμοποιήθηκε πάρα πολύ εκμεταλλευτικά από πολλούς φορείς, η μπάλα παίρνει από το αστικό κράτος έως τους "Anti-Fa" καλλιτέχνες και επειδή ανήκω, θέλοντας και μη, στην Rap κοινότητα δεν ήθελα να είμαι κομμάτι αυτού του συρφετού, προτίμησα την δράση. Καλό όμως είναι να ειπωθούν μερικά πράγματα ένα χρόνο μετά.

          Ο Killah P. δολοφονήθηκε για πολιτικούς λόγους από την Χρυσή Αυγή, πλέον ακόμη και οι πιο θρασύδειλοι μαλάκες το παραδέχονται, είπαμε και το ψέμα έχει ένα όριο. Πως αυτό χρησιμοποιήθηκε από το αστικό κράτος; Ήτανε μια πολύ καλή ευκαιρία να βάλουν μπρος το "Τάξη και ασφάλεια" (με 3 στους 4 νέους άνεργους), τα "Είμαστε κατά της βίας από όπου κι αν προέρχεται" (Όσο δεν προέρχεται από αυτούς και τους μπάτσους/μπράβους τους), τα όμορφα λογάκια "όχι στις ακρότητες" (Ενώ άτομα αυτοκτονούν από τα μέτρα τους στο Σύνταγμα), και την θεωρία των δυο άκρων, αναζωογονώντας έτσι την αστική δεξιά, επαναφέροντας τα χαμένα της μέλη και ψήφους από την Χρυσή Αυγή, πίσω στην Νέα Δημοκρατία και στο ΠΑΣΟΚ. Από τους φασίστες με μπράτσα δηλαδή, πίσω στους φασίστες με κουστούμια. Ο φασισμός της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, δεν έχει αναγνωριστεί τόσα χρόνια, ούτε θα αναγνωριστεί από τα καθεστωτικά media, άλλωστε είναι γνωστό ότι τα media εξυπηρετούνε αστικά συμφέροντα. Για τον ίδιο λόγο τόσα χρόνια, η Χρυσή Αυγή δεν υπήρχε στην κοινή θέα, όχι γιατί δεν είχε δράσεις, οι δράσεις της ήτανε πολλά χρόνια γνωστές και αιματηρές, απλώς τότε δουλεύανε ως μαχαιροβγάλτες του αστικού κράτους, της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, τώρα που ο μπράβος σήκωσε κεφάλι στο αφεντικό του...κόπηκε.

          Η προπαγάνδα όμως πέρασε καλά, ρίζωσε μάλιστα σε πολλά μυαλά ακόμη και σε οργανώσεις όπως το "Δεν Ξεχνάμε" που η ίδια η μάνα του Φύσσα, βγήκε και έβγαλε λόγο καλώντας όλους μας -αποπολιτικοποιώντας τον Φύσσα ως "Ελεύθερο άνθρωπο" - ζητώντας μπαλόνια και καρδούλες. Δεν με ενδιαφέρει αν όπως υποστηρίζει η μάνα του, ο Φύσσας ήτανε μουσικός και μακριά από τα πολιτικά ως απλά ελεύθερο άτομο. Δεν με ενδιαφέρει αν ήτανε ή δεν ήτανε επαναστάτης. Με ενδιαφέρει όμως το ότι ΔΟΛΟΦΟΝΉΘΗΚΕ από ΝΈΟ-ΝΑΖΙΣΤΙΚΉ οργάνωση, και αυτό από μόνο του είναι πολιτικό, αυτό από μόνο του, δεν έχει καμία σχέση με μπαλόνια και τραγούδια. Αυτό από μόνο του είναι μια απόδειξη ότι ζούμε σε μια εκφασισμένη κοινωνία. Αύριο θα μας σκοτώσουν για όσα θα πούμε σήμερα, επειδή αυτά που λέμε θίγουν τα συμφέροντα τους. Όσοι μιλάνε είναι κινούμενοι στόχοι, αν η μάνα του Φύσσα δεν ήταν τόσο αμελής, - διότι ο γιος της αποδείχτηκε κινούμενος στόχος - θα πρότεινε δράσεις όχι αγκαλιές. Οι "Ελεύθερες" και "Χίπικες" - "Δεν Ξεχνάμε" φάσεις, προσβάλουν μια πολιτική δολοφονία και εναντιώνονται στο επαναστατικό κίνημα που ήτανε το μόνο που στάθηκε σωστά στην δολοφονία του Φύσσα. Με τις κεντρικές συγκρουσιακές πορείες και την οργανωμένη αντιφασιστική του δράση στις γειτονιές. Σεβασμός.

          Προφανώς το "Δεν Ξεχνάμε", δεν είναι η μόνη προβληματική εξέλιξη της πολιτικής δολοφονίας του Φύσσα, ίσως και η πιο αθώα για αυτό και την ανάφερα πρώτη. Έτυχε και ζήσαμε και εμείς σαν Rappers μια συνέντευξη τύπου, την ΕΣΗΕΑ. Ζήσαμε την επανένωση όλον αυτών των "Ραπάδων" και συγκλονιστήκαμε, "δάκρυα" κύλησαν από το πρόσωπο μου να βλέπω με τι καραγκιόζηδες μεγάλωσα στα ακουστικά μου. Μπορώ να πω με μεγάλη δόση αηδίας και ειρωνείας, αποστροφής και ξερατού ότι με πεισαν ότι άξιζε να πεθάνει ο Φύσσας, για να προβληθούν και να πάρουν παλαμάκια. Άξιζε να πεθάνει ο "αδερφός" τους για να βγάλουν λεφτά και να παρουσιαστούν κάποιοι ως "φασιστογάμηδες". Άλλοι από κει μέσα, εκμεταλλεύτηκαν την δολοφονία λιγότερο, άλλοι περισσότερο, ελάχιστοι καθόλου, αλλά μες στο συρφετό, τους παίρνει η μπάλα, στην τελική όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες.

          Η νεκροφιλία στο hiphop έφυγε σε άλλα επίπεδα. Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η μια πλευρά νεκρόφιλοι, δηλαδή ο B.D. Foxmoor και το Hip Hop μπουλούκι του, αλλά και οι υπόλοιποι που στήσανε πόλεμο στον B.D. Foxmoor ως νεκρόφιλο και δεν χάσανε χρόνο να βγάλουν κείμενα, αφίσες και κομμάτια για να κράξουν και να θυμίσουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν πόσο νεκρόφιλος και αηδιαστικός είναι ο B.D. Foxmoor και παράλληλα πόσο "Anti-Fa" rappers είναι οι ίδιοι, battle rap και αυτοπροβολή δηλαδή. Το θέαμα σε όλο του το μεγαλείο, πάλι καλά δηλαδή που δολοφόνησαν τον Φύσσα για να προβληθείς ξιπασμένε. Διότι όταν βγαίνεις σε lives και χύνεις μπύρα για να ελαφρύνει το χώμα του Killah P., είσαι πιο λαϊκιστής και από το Μίκη Θεοδωράκη. Είσαι εξίσου νεκρόφιλος με αυτόν που γράφει R.I.P. Killah P. και βάζει είσοδο 10 ευρώ, ο ένας βγάζει λεφτά και Hip Hop παλαμάκια, ο άλλος τα μεταφορικά του και "Anti-Fa" παλαμάκια, εγώ ξερνώ στα μούτρα σας νεκρόφιλα αηδιαστικά σφάλματα της φύσης.

          Να πάει να γαμηθεί η Hip Hop ενότητα και οι συνεντεύξεις τύπου. Επίσης, να πάει να γαμηθεί και όλη η Hip Hop κοινότητα. Να πάει να γαμηθεί και το βρωμό Hip Hop σας στην τελική, που το κάνατε θρησκεία πίθηκοι. Να πάνε να γαμηθούνε και όσοι σας στηρίζουν ακόμα. Το ότι πατάμε σε μια παρόμοια μουσική φόρμα δεν σημαίνει ότι μοιραζόμαστε κάποιο σκοπό ή έχουμε κάποια κοινή οπτική ή αντίληψη των πραγμάτων. Δεν μπορείς να με συγκρίνεις εμένα με τους απολίτικους, ούτε με τους φασίστες, ούτε με τους καριερίστες "Anti-Fa" επαναστάτες. Και δεν μπορείς, γιατί ποτέ δεν σου έδωσα το δικαίωμα.

          Δεν θέλω το Hip Hop σας ενωμένο, το θέλω διαλυμένο, επαναπροσδιορισμένο και πολιτικοποιημένο το γαμημένο, όχι βαμμένο πολύχρωμο με αλλαξοκωλιές και δημόσιες σχέσεις. Θέλω να ενοχλεί. Το θέλω οργανωμένο και συσπειρωμένο σε συλλογικότητες, έτοιμο να πολεμήσει, να δράσει και να συγκρουστεί με το υπάρχον. Να καλλιεργήσει συνείδηση στον ακροατή. Όχι χαμένο στην αυτοπροβολή και στην αρπαχτή. Να σε ακούνε αύριο παιδιά και να γίνονται καλύτεροι άνθρωποι, πολέμιοι της εκμεταλλευτικής κοινωνίας, να ωθούνται στο να διαβάσουν και να ψαχτούν πολιτικά, να δράσουν και να πάρουν την ζωή τους στα χέρια τους, πριν τους τις πάρουν οι τράπεζες.

          Το ραπ είναι μόνο ένα μέσο για να πολεμήσω το σύστημα που με πνίγει, να εκφράσω τις ιδέες μου και να φέρω κόσμο κοντά μου, να οργανωθώ και να βρω και άλλα άτομα σαν και μένα, εξίσου αηδιασμένα από την κοινωνία με σκοπό να δημιουργήσουμε κάτι καλύτερο. Προφανώς και μπροστά από το κάτι καλύτερο, στέκεται πάντα κάποιος που θα το εμποδίσει για τα δικά του συμφέροντα. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Δεν υπάρχει δίκιο για αυτό και δεν υπάρχουν αθώοι. Υπάρχει μόνο πόλεμος και κανένας πόλεμος δεν είναι δίκαιος. Όταν πεθαίνουν άνθρωποι, πρώτα πεθαίνει το δίκαιο. Δεν πολεμώ για το δίκαιο, πολεμώ για μένα. Πολεμώ γιατί εγώ θέλω να ζήσω σε μια ανθρωποκεντρική, μη εκμεταλλευτική κοινωνία. Μια κοινωνία δίχως κράτος και δίχως τάξεις. Αυτό είναι που λέμε αντί-φασισμός, διότι μην ξεχνάς, ότι πίσω από το φασισμό, είναι το κράτος, ο καπιταλισμός και ο ολοκληρωτισμός.

υ.γ.

          Και για να μην ξεχνιόμαστε, η δολοφονία του Φύσσα, ήταν για τον λόγο που έβγαζε στα κομμάτια του (δίχως να βγάζει και ιδιαίτερα βαρύ πολιτικό λόγο) και την δράση του, όχι γιατί ήταν rapper και έχωνε ρίμες. Πάρ'το αυτό και σκέψου καλά, ότι για αυτά που λες αύριο μπορεί να σε σφάξουν. Τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά από όσο νομίζουν κάποιοι rappers, το πολιτικό rap δεν είναι η παιδική χαρά της αυτοπροβολής αλλά επικίνδυνα βαριά ευθύνη. Όσοι είναι περαστικοί καλό θα είναι να το βουλώσουν μια ώρα αρχύτερα γιατί βρωμίσανε τους χώρους. Τώρα για όσους κάνουνε πολιτικό rap επικίνδυνο και αιχμηρό, η δολοφονία του Φύσσα είναι μόνο η αρχή, έρχεται και η σειρά μας.

Σκατά στους νεκρόφιλους.

51 σχόλια:

  1. Για να ξαθαριζόμαστε, ανώνυμα σχόλια και επιθέσεις δεν θα γίνουν δεκτά, όποιος θέλει να κριτικάρει να γράψει με τα μούτρα του και να χρεωθεί τον λόγο του. Ανώνυμα μπινελίκια θα διαγράφονται. Το να παίρνεις την ευθύνη για όσα λες είναι μεγάλη αρετή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ που νόμιζα οτι δεν υπήρχε ηθική...
      μια φορά λοουμπιμπερ
      πάντα λόουμπίμπερ

      Διαγραφή
    2. @ανώνυμε
      Το σχόλιο έγινε με σκοπό να αποθαρρύνω άτομα από το να αναλωθούν σε ανώνυμες ιντερνετικές απειλές όπως συνηθίζεται να γίνεται όταν ασκείς μια κριτική που θα ενοχλήσει. Το θέμα που διαπραγματεύεται το κείμενο είναι αρκετά σοβαρό και θα ήθελα να κρατηθεί έτσι. Αν έχεις κάτι να πεις πάνω στο θέμα είσαι καλοδεχούμενος. Αν μπήκες να βρίσεις για αυτά που λέω, βρίσε με για αυτά που λέω. Γράψε όμως και ένα όνομα να ξέρω ποιος με έβρισε. Για να είμαι σίγουρος ότι εκθέτεις μια κριτική σοβαρά και δεν παραστάσεις κάποιον άλλον. Αν θέλεις να λάβω σοβαρά την άποψη σου στην τελική, εγώ έχω όλη την καλή διάθεση.

      Το σχόλιο σου δεν το κατάλαβα, καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  2. http://proletconnect.blogspot.gr/2014/09/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χιπ χοπ τους δεν θα υπαρξει ποτε ενωμενο...Δεν ειναι δικο σου αλλα δικο "τους",της μαζας,ξενο σωμα..Το χιπ χοπ με βαρυ λογο θα παραμεινει θαμενο οσα πραξικοπηματα (γιατι επ'αυτου προκειται) και αν υπαρξουν και κανεις δεν δινει μια για τιποτα και δεν προτιμα τη πραξη απο κειμενα και συλλογικες "δρασεις".Δεν υπαρχει καμμια αλληλεγγυη ως προς καλλιτεχνες που ισως την πουτσισουν αν δεν ανηκουν σε κλικες η δεν ασχολουνται με δημοσιες σχεσεις,συλλογικοτητες και δρασεις σε εδραιωμενους αυτο-οργανωμενους χωρους,απο μονος του κανεις δεν θα βαλει ενα λιθαρακι για συσπειρωση-αντιθετως...Περιπατοι με τραυματισμους αναλωσιμων προβατων,συμβολικες δρασεις(και το βραδυ επαναπαυση),συναυλιες και μουσικες δεν ριχνουν κανεναν φασισμο απλα για τυπικους λογους ειναι επιθυμητο ακομα να συντηρουνται και οι 2 πλευρες και παροτι θα προτιμουσα να το βουλωσουν ολοι διοτι καθε δευτερολεπτο ειναι αφορμη για θρηνο λογω θυματων του φασισμου και αυτο ειναι υποκριτικο θα υποκινουσα αγκαλιες αντι για νεα θυματα-μπες λιγο στην θεση της μανας του που ανεφερες..Και αν θες δες και την ολη εικονα,νομιζεις πως αν αυριο με μια φασιστογενοκτονια ολοι οι αμορφωτοι πιθηκοι της μεσαιας ταξης που αποτελουν τα εθνικια και τους χρυσαυγιτες και τους μπατσους σταματησουν να υπαρχουν θα σταματησει να υφισταται ο φασισμος ως εννοια?Αυτοι ειναι οι αναλωσιμοι φιλε και οποιαδηποτε δραση αφορα αντιφασισμο αφορα συγκρουση με υπανθρωπους-προδοτες που δεν εχουν καμμια απολυτως ισχυ οπως και η αλλη πλευρα...δεν ακουμπανε οσους ειναι πισω απο την κουρτινα οποτε ειναι πολυ χρησιμοι.Αν ξερεις πως λειτουργει η νομισματικη πολιτικη και τα χαρτια απο τα οποια εξαρτασαι εσυ και η ζωη σου και των δικων σου δεν χρειαζεται να μαθεις πως εκπαιδευουν με φασιστικα ιδεωδη ολα τα ενστολα ss να κανουν παρεα στους blackwater οπως σκανε αναφορες καποιου μπιντι (?)...Οι ξεφτυλισμενοι θα ειναι για παντα αυτο που ειναι οτι και να πιστευουν τα χιλιαδες πιτσιρικια που απαρτιζουν το "χιπ χοπ" τους..Και δεν θελουν τιποτα επικινδυνο η απλα σοβαρο,ουτε καν στιχο,δεν θελουν να σε κατανοησουν και δεν εχουν επαφη με τον εαυτο τους για να μπουν στον κοπο ζουνε την ζωη τους λες και ζουν καποιο ρολο..
    Μητσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Καλησπέρα Μήτσο.

      Ναι, το hip hop δεν θα υπάρχει ποτέ ενωμένο, και αν υπάρχει ενωμένο θα υπάρχει κάτω από μια hip hop culture ιδεολογία, υποκινούμενοι από τον καταναλωτισμό και έναν απολιτικό "ηγέτη", - βλέπε Zoltan Tribe - χωρίς καμία πολιτική ταυτότητα. (Εκτός και αν η "Πρωτοβουλία" του Μπουτάρη θεωρείτε πολιτική ταυτότητα, που σε αυτή την περίπτωση καλύτερα απολιτικός.)

      Ο περισσότερος κόσμος δεν προτιμάει την δράση, αυτό δεν σημαίνει πως ο λόγος και η συλλογικότητες είναι κάτι κακό ή δεν στηρίζουν την δράση. Οι περισσότερες δράσεις οργανώνονται και στηρίζονται από συλλογικότητες. Εκεί βρίσκουν καταφύγιο και αλληλεγγύη όσοι προτίμησαν την δράση στην τελική, αν δεν υπήρχαν οι συλλογικότητες και τα στέκια τότε θα η καταστολή θα ήτανε πολύ μεγαλύτερη, και όσοι δρουν λιγότερο επικίνδυνοι.

      Προσωπικά προτάσσω την ατομική πρωτοβουλία και δράση, να μην σε νοιάζει δηλαδή αν θα το κάνεις με άλλους ή μόνος σου, αν θες να κάνεις κάτι, κάν' το. Προφανώς άμα η δράση γίνει από περισσότερα άτομα που έχουν έναν κοινό στόχο, τότε θα είναι πιο οργανωμένη, μεθοδευμένη και κατ' επέκταση πιο αποτελεσματική, περισσότερα χέρια, περισσότερα μυαλά σε κίνηση. Για αυτό οι συλλογικότητες είναι χρήσιμες και καλό να υπάρχουν.

      Τώρα το να μένεις στο λόγο και να μην κάνεις καμία πράξη, πρέπει να δουλευτεί στο κάθε άτομο. Κάποιοι δεν έχουνε το ψυχικό σθένος να συγκρουστούν, πολλοί φοβούνται, οκ ανθρώπινο. Εγώ αυτό που λέω είναι ότι όσο έχεις στόχο που θες να πετύχεις κανένα εμπόδιο δεν μπορεί να σε σταματήσει, μόνο να σε καθυστερήσει, ο φόβος είναι για αυτούς που έχουν να χάσουν πράγματα στην τελική, εγώ όπως και πολλοί άλλοι είμαστε πεταμένοι από την κοινωνία χρόνια.

      Προφανώς και ο φασισμός έρχεται από τα πάνω στα κάτω ως γραμμή. Αλλά για να μην κάνουμε γενικολογίες, τα πάνω είναι η αστική τάξη, δηλαδή το κεφάλαιο και οι από κάτω, οι χειραγωγήσιμοι αμόρφωτοι πεινασμένοι πολίτες σε μυαλό και σώμα. Ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος στην καπιταλιστική κοινωνία από τα καπιταλιστικά πρότυπα και ιδεώδη τα όποια από μικρά παιδιά μας γαλούχησαν. Από αυτό ούτε μπορούσες, ούτε μπορούσε κανείς να ξεφύγει για αυτό και ζούμε σε ένα καπιταλιστικό ολοκληρωτικό καθεστώς, απλά δεν βλέπεις πουθενά τις μπάρες από το κελί σου, αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν. Για αυτό σε κάθε καπιταλιστική κρίση υπάρχει μια άνοδος των φασιστικών κινημάτων, να δημιουργήσουν αναταραχές μέχρι να κατασταλθούν από την αστική τάξη για την επανεδραίωση της. Τάξη και ασφάλεια. Κάθε ολοκληρωτικό καθεστώς αναπαράγει φασισμό, με σβάστικα ή χωρίς.

      Στις γειτονιές γίνετε μακελειό. Δεν είναι η φάση οπαδική, είναι πολιτική. Υπάρχουν ιδεολογίες σε σύγκρουση που οραματίζονται διαφορετικές κοινωνίες. Τρόπους οργάνωσης, δομής και αλληλεπίδρασης. Σκέψου απλά, τι θα ήθελες να δεις σε 10 χρόνια και πολέμα για αυτό. Είτε μαζί μου είτε ενάντια μου. Εκτιμώ την ειλικρίνεια από όπου κι αν προέρχεται.

      Διαγραφή
  4. Πολιτική δολοφονία και πράσινα άλογα. Επειδή 5 χούλιγκαν της αριστεροδεξιάς πλακώθηκαν και ένας μας άφησε χρόνους το κάναμε πολιτική δολοφονία. Ανθρώπινη μαλακία οκ, αλλά πολιτκή δολοφονία; Άμα ήταν έτσι κάθε φορά που κοπανιούνται οι Παναθηναϊκοί με τους Ολυμπιακούς θα έπρεπε να έχουμε μείζον πολιτικό θέμα. Τέτοιου είδους πολωτικές απόψεις το μόνο που κάνουν είναι να ενισχύουν το φανατισμό και να εκτρέφουν χούλιγκανς. Και η μπάλα δυστυχώς έχει ήδη χαθεί. Θες παράδειγμα; Ας άνηκε στην "άλλη" πλευρά ο νεκρός και τότε θα βλέπαμε πόσα δάκρια θα έχυνες, κι εσύ και όλοι οι καλοί αντιφασιστοαριστερίζοντες.
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Α.

      Για αρχή, θεωρώ ότι έχεις μπερδέψει αρκετά το θέμα και επειδή η κουβέντα προβλέπετε μεγάλη και θα ανοίξει πολλά διαφορετικά θέματα, -αφού οι διαφωνίες μας δεν βρίσκονται στο αν είναι ή δεν είναι πολίτικη δολοφονία αλλά πολύ πιο βαθιά- ας κάνουμε την ανάλυση μέσω e-mail.

      Στείλε μου στο tomiasma@hotmail.com

      Διαγραφή
  5. Me ti asxolise kai krazeis kiolas? Me tous malakes stin esiea pou o bd tous douleuei akoma i me tous anarxoaplitodromites pou dialionte? O Gadfly efuge kiolas. Thema imerwn na spasoun kai oi alloi apo to mpourdelo, san lowbap fasi. Grafe kai min akous kanenan, ena keimeno sou einai kalitero apo 100 rap kommatia tis enwmenis skinis tous.

    "Titanas"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τιτάνας

      Για αρχή το κείμενο διαπραγματεύεται και αναλύει πως διάφοροι φορείς καπηλεύτηκαν μια πολιτική δολοφονία. Δεν κράζω έτσι γενικά κι αόριστα, κάνω κριτική διότι ο λόγος μου είναι τεκμηριωμένος. Τα άτομα που στοχοποιώ μέσα στο κείμενο, ήταν άξια στοχοποίησης, αν δεν θελαν να στοχοποιηθούν, ας μην δίναν την αφορμή.

      Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό αναρχο-άπλυτοι για το Θέατρο Δρόμου, δεν είναι αναρχο-άπλυτοι, διότι δεν είναι αναρχική συλλογικότητα. Εγώ ας πούμε είμαι αναρχο-άπλυτος ή αναρχικός για να το θέσουμε σωστά, το ίδιο και οι συλλογικότητες που συμμετέχω. Μια σημείωση ο όρος αναρχο-άπλυτος είναι ολίγον τι προβληματικός.

      Το πρόβλημα με το Θέατρο Δρόμου είναι μια τεράστια κουβέντα (και δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα). Το θέμα του κειμένου δεν είναι το Θέατρο Δρόμου, μεμονωμένες πράξεις μελών του όμως στοχοποιούνται, αφού ήταν άξιες στοχοποίησης.

      Διαγραφή
  6. Entaxei tote grapse ena keimeno gia autous pou na exigeis kai se emas ti einai. To thema tou keimenou einai oreo alla den katalava pou katelixe. An den eixe stoxo na kraxeis autous tote ti eixe? Kai poia itan i swsti antimetopisi sto thema pou aneferes? Pantos apla gia na exigithw tous eipa anarxo klp giati mono se kati tetoia stekia paizoyne. Ama den itan den tha tous kalousan se auta. Den katalavenw giati tous kalipteis tora. Ama goustara anarxikous tha akouga jabaspa alla den goustarw mia, ta dika sou kommatia ta goustarw poli kai tora mou les oti eisai anarxikos.Tespa min anixoume alli kouventa ,ta kimena sou einai teleia alla perimemw kai komatia sou, elpizw na akousw nea sidoma.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τιτάνας

      Αν όπως λες παρακολουθείς το blog, θα βρεις διάφορα κείμενα που δείχνουν την πολιτική μου ταυτότητα όπως αυτό.

      http://tomiasma.blogspot.gr/2013/08/blog-post_6.html

      Μου φαίνεται περίεργο να μην έχεις καταλάβει ότι συμμετέχω και δρω στο αναρχικό χώρο, αλλιώς δεν θα έκανα τόσο στοχευμένη κριτική. Αναρχικός δεν είναι μόνο ο Javaspa. Επίσης ο Javaspa δεν είναι η μόνη έκφραση ή ρεύμα αναρχισμού και δεν είναι ο μόνος, ούτε ο κύριος εκπρόσωπος. Δεν υπάρχει "represent" αναρχία. Επίσης οι αναρχικοί δεν είναι ένα τσουβάλι, συλλογικότητα από συλλογικότητα διαφέρει κατά πολύ, έχουν όμως κοινές βάσεις, αντικαπιταλισμός-αντιεξουσία.

      Ο Javaspa κάνει προταγματικό rap, ενώ εγώ κάνω βιωματικό rap, άρα είναι λογικό να μην μοιάζουν. Το βιωματικό μου rap είναι κοινωνικό/πολιτικό, διότι είμαι πολιτικό ον και συμμετέχω όσο μπορώ στα κοινά. Ασκώ κοινωνική κριτική όπου παρευρίσκομαι και αυτό ενοχλεί, για αυτό με λένε το μίασμα. Αλλά επειδή όπως λες δεν πας μια τους αναρχικούς δεν βρίσκεις λίγο αντιφατικό το να θεωρείς τα κείμενα ενός αναρχικού τέλεια; Δηλαδή συμφωνείς με τα κείμενα; Μήπως δεν πας συγκεκριμένους "αναρχικούς" που κριτικάρω κατά καιρούς; Από περιέργεια που θεωρείς ότι ανήκεις πολιτικά;

      Διαγραφή
  7. θα ήθελα να μου πεις με συγκεκριμένα πράγματα
    τι σε ενόχλησε στην στάση των ατόμων από θέατρο δρόμου σε όλη αυτή την κατάσταση
    γιατί αν κρίνω από τα σχόλια σου κάτι σε ενόχλησε
    επίσης το παιδί πάνω μάλλον είναι πιτσιρίκι και δεν καταλαβαίνει τι γίνετε γενικά αν κρίνω από το ότι δεν είχε καταλάβει που ανηκεις πολιτικά...
    επίσης έτσι πως το ανέφερε ήταν λες και ο gadfly έφυγε επειδή ξενέρωσε με την φάση, πράγμα που δεν υφίσταται
    απλά αποχώρησε λόγω έλλειψης χρόνου διότι δεν μπορούσε να είναι ενεργό μέλος της κολεκτίβας
    μην κανουμε παραπληροφορηση
    - δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ατάλαντος/Δημήτρης

      Το να κάνεις μια κριτική πάνω στην ΕΣΗΕΑ είναι θεμιτό. Το να καλείς ένα καρό άτομα να συνυπογράψουν την αφίσα σου ως αντίδραση στην ΕΣΗΕΑ και αυτό θεμιτό. Με λίγα λόγια το να παίρνεις θέση, επιθυμητό είναι. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν η κριτική γίνεται φετίχ και battle rap που αποσκοπεί στην αυτοπροβολή.

      Ένας μπορεί να πειστεί εύκολα ότι το πήρανε θερμά το όλο θέμα και αρχίσανε να κράζουν παντού. Ξεκίνησαν πήρανε θέση, βγάλανε την αφίσα, γράψανε κείμενο σαν συλλογικότητα, γράψανε extra 4-5 κείμενα ακόμα. Γράψανε αναφορές σε κομμάτια παρουσιάζοντας τον Killah P. ως zombie που τρώει τον B.D. Foxmoor. Επετειακά ξανάδημοσιεύουν τα κείμενα. Αναλόγως το trend της εποχής; Τα ίδια άτομα που το πιο γνωστό τους κομμάτι είναι ένα battle rap, diss στον Άρτεμη MC, άλλωστε όπως λένε "ραπάρουνε για να εκπληρώσουν όνειρα υλιστικά". Ξέρεις τι σημαίνει αυτό άραγε; Δεν νομίζεις ότι σιγά σιγά ο υπερβάλλον ζήλος αρχίζει να μην πείθει; Εσύ δηλαδή σοβαρά δεν το βλέπεις;

      Νομίζω ότι το κείμενο είχε μια ΠΟΛΎ ξεκάθαρη αναφορά σε μια πράξη από το σφάλμα, δεν το παρατήρησες; "Διότι όταν βγαίνεις σε lives και χύνεις μπύρα για να ελαφρύνει το χώμα του Killah P., είσαι πιο λαϊκιστής και από το Μίκη Θεοδωράκη.". Τραγικό να κράζεις τον ευατό σου στα κομμάτια σου και να μην το καταλαβαίνεις, αν δεν το καταλαβαίνει δηλαδή, γιατί πολύ πιθανόν να το ξέρει και απλά να "βολεύει" αυτή η στάση. Επίσης νομίζω ότι συμφωνήσες παραπάνω.

      Αυτό που επιβεβαίωσε λοιπόν τις υποψίες μου περί λαϊκισμού, αυτοπροβολής και τάσης δημιουργίας γκρουπισμού -πέραν από τις προσωπικές μου εμπειρίες, γιατί τα άτομα αυτά τα ξέρω πάρα πολύ καλά και πάρα πολλά χρόνια, αναφέρομαι καθαρά στον δημόσιο λόγο τους- ήταν όταν το σφάλμα έχυσε μπύρα σε live του στο "Μηχανουργείο" για να "ελαφρύνει" το χώμα του Killah P., μετά πήρε ένα σπρέι για να γράψει RIP Killah P. στο πίσω μέρος. Εγώ λέω μετά να ρίξει και μια ζεμπεκιά για τον Παυλαααάρααα να ούμε, τι λες; Ελπίζω να πήρε αρκετά παλαμάκια η μαϊμουδιά του, άλλωστε εκεί αποσκοπούσε. Αυτές οι μαϊμουδιές προσβάλουν μια πολίτικη δολοφονία.

      Ήθελες περισσότερους λόγους για να δοθεί μια αναφορά στο κείμενο μου; Πρόσεξε δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να κριτικικάρω τις αντιφατικές ιδεολογίες μελών μέσα στο Θέατρο Δρόμου. Ούτε μπαίνω στον κόπο να πω γιατί αποχώρησα ΤΌΣΟ γρήγορα, πριν βγάλει δημόσιο λόγο το Θέατρο Δρόμου, αν χρειαστεί θα μπω στον κόπο. Κομουνισμός ολοκληρωτισμός και αναρχία, όπλα, υλισμός και αγάπη; Από τι υλικό είναι φτιαγμένη η αγάπη; Εγώ προτείνω Βανδή, Χριστό και Στάλιν, καλύτερο πρόταγμα δεν νομίζεις; Έχεις πολιτικό λόγο και παίζεις με όλη την σαβούρα της σκηνής; Είναι πολλά ονόματα για να τα γράψω, ψάξου. Αυτοί ένωσαν το hip hop πριν από το B.D. Foxmoor.

      Από κει και πέρα ο πολιτικός λόγος που έχει βγάλει το Θέατρο Δρόμου προς τα έξω, πέραν από τυποποιημένα κονσέρβα πολιτικά κείμενα της σειράς (όπως η αφίσα) -που παρεμπιπτόντως βγαίνουν κατά δεκάδες, χρόνια τώρα από συλλογικότητες- είναι μηδαμινός, όπως ανύπαρκτη είναι και η πολιτική τους μουσική. Αν θεωρείς ότι κάνουνε πολιτική μουσική, τότε αντιλαμβανόμαστε πολύ διαφορετικά την πολιτική μουσική. Η αισθητική τους είναι κουλτούρα, αβάσιμη αλαζονεία, μπύρα και χάπια, η αισθητική τους καθορίζει την πολίτικη τους τέχνη. Όσο πολιτικό ραπ κάνουν οι Bong Da City, άλλο τόσο κάνει και το Θέατρο Δρόμου, απλά πιο εναλλακτικά, ψάξτο. Τουλάχιστον οι Bong Da City είναι σαθροί και το παραδέχονται, κρατάνε μια πιο ειλικρινείς στάση.

      υ.γ.
      Ο λόγος που έγραψα μια τόσο μεγάλη απάντηση είναι γιατί πολύ ρωτάνε αντίστοιχα πράγματα, ελπίζω να λύθηκε κάθε απορία.

      Διαγραφή
    2. ανεξάρτητα με το αν συμφωνώ η δεν συμφωνώ σε κάποια σημεία του κειμένου σου
      με κάλυψε η θέση σου
      σεβαστή

      Διαγραφή
    3. @ατάλαντος/Δημήτρης

      Θα ήθελα να διαβάσω την θέση σου πάνω σε όλα αυτά. Σε ποια σημεία διαφωνείς και σε ποια συμφωνείς; Ο λόγος που ρωτάω είναι για να καταλάβω και την δικιά σου θέση, όχι για να σε πείσω για το αντίθετο.

      Διαγραφή
    4. ''Επετειακά ξανάδημοσιεύουν τα κείμενα. Αναλόγως το trend της εποχής;''
      δεν σε καταλαβαίνω,κακό είναι να αναδημοσιεύσεις τις απόψεις που είχες εκφράσει για το θέμα μια και γίνετε πάλι κουβέντα για αυτό?
      ''diss στον Άρτεμη MC''
      δεν είναι diss στον Αρτεμη
      είναι ειρωνεία προς το τι συμβαίνει στην ελληνική σκηνή
      αυτά για το σφάλμα δεν τα ξέρω να σου πω την αλήθεια διότι δεν τον ξέρω προσωπικά τον ανέμη και με τους κοινούς μας γνωστούς δεν έχουμε καν μιλήσει ποτε για αυτόν.
      αν ισχύουν είναι όντως λίγο κάπως.
      Δεν θεωρώ ότι κάνουν πολιτική μουσική πάντως
      δεν νομίζω ότι έχουν δηλώσει και κάτι τέτοιο εκτος αν δεν θυμάμαι καθόλου.
      το κύριο πρόβλημα σου απότι έχω καταλάβει πάντως είναι με τις κινήσεις του ανέμη απλά επειδή ανήκει εκεί γενικευεις κάπως το θέμα

      Διαγραφή
    5. @ατάλαντος/Δημήτρης

      Κακό δεν είναι αυτό σαν μεμονωμένη πράξη, αν όμως το συνοδέψεις με όλα τα υπόλοιπα, βρωμάει λαϊκισμό. Επίσης δεν θα διαβάσεις κάτι από μένα που "αν όντως ισχύει" κτλ, ότι διαβάσεις εδώ μέσα είναι δεδομένα, συμβάντα και γεγονότα αναμφισβήτητα, προσέχω πάρα πολύ καλά τι λέω. Η αλήθεια δεν φοβάται κανέναν, την αλήθεια την φοβούνται πολλοί.

      Νομίζω ότι ανέλυσα ξεκάθαρα την θέση μου. Μια συλλογικότητα δεν κρίνεται μεμονωμένα, γιατί είναι ένα σύνολο με προαποφασισμένους κανόνες και άξονες. Τα άτομα μέσα σε αυτήν κρίνονται για τις μεμονωμένες πράξεις τους και αυτές προφανώς αντανακλούν στο σύνολο που συμμετέχουν. Αν η συλλογικότητα δεν αποκηρύξει τέτοιες συμπεριφορές, τότε τις χρεώνεται και αυτή με την σειρά της. Είναι αρκετά απλό το ζήτημα.

      υ.γ.
      Συμφωνώ ότι δεν κάνουν πολίτικη μουσική.

      Διαγραφή
  8. emena mou aresoun oi anthropoi pou exoyn oramata dika tous oxi ta oramata pou tous taizoun alloi. 22 xronwn eimai gia na apantisw ston filo pio panw kai an psaxeis to profil tou gadfly sto fb oi misoi apo to theatro dromou den einai kan filoi tou. Opote tis malakies tou giati efige klp pestes sta koutornithia pou trwne ta politika tous kirigmata kai tis exipnades xoris periohomeno ton tragoudion tous.toulahiston autos sta kommatia tou htan panta sovaros. Tha elega gia na apantisw sto miasma oti egw den anikw pouthena kai oi tampeles me enoxloun. Einai gia na niwthoun oloi oti anikoun kapou. Oi anarhikoi den einai oloi idioi alla otan poulane anarxiliki einai to idio geloioi oloi tous. Miasma elpizw na me katalabes.

    "Titanas"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τιτάνας

      Οι ταμπέλες όταν δεν τις φοράς αλλά σε φοράνε είναι πρόβλημα. Τα πάντα είναι μια ταμπέλα, και το δεν βάζω ταμπέλα είναι μια ταμπέλα. Το δεν έχω ιδεολογία είναι μια ιδεολογία. Το δεν πιστεύω στο θεό είναι ένα πιστεύω.

      Προσωπικά πρώτα από όλα είμαι άτομο. Πρώτα από όλα είμαι εγώ. Εγώ είμαι η ιδεολογία μου. Το εγώ μου όμως είναι και rapper, είναι και αναρχικός, είναι και άντρας, είναι και straight, είναι και βαλκάνιος, είναι και πολλά άλλα. Προφανώς και ακολουθώ το ΔΙΚΌ ΜΟΥ όραμα και θα δράσω για να το επιτύχω με τον βέλτιστο τρόπο. Πιστεύω ότι ο άνθρωπος δημιουργός δεν είναι αυτός που διαβάζει ιστορία, αλλα είναι αυτός που την γράφει.

      Αν το όραμα μου είναι μια κοινωνία δίχως εκμετάλλευση και δίχως εξουσία, τότε αναγκαστικά το μοιράζομαι ως ένα βαθμό με τον αναρχικό χώρο. Σίγουρα υπάρχουν διαφορές, αλλά επίσης σίγουρα υπάρχουν κοινά, αφού υπάρχουν κοινές βάσεις. Δεν είπα ποτέ ότι είμαι αναρχικός για να ανήκω κάπου, ανήκω μόνο στον εαυτό μου. Ο εαυτός μου επιλέγει να συμμετέχει όπου συμμετέχει για τους προσωπικούς του στόχους.

      Όσον αφορά για το "αναρχιλίκι" θα συμφωνήσω, γενικά όταν πουλάς μια ταμπέλα ή ένα ιδεολόγημα είναι ξεφτιλίκι, είτε πουλάς "αναρχιλικι", είτε "αντριλίκι", είτε "επαναστατιλίκι", είτε "αντίδραση" για την "αντίδραση", είτε πολλά άλλα που μπορείς να πουλήσεις. Γενικά το "αναρχιλίκι" είναι κερδοφόρο για αυτό και πλέον είναι εμπορεύσιμο από περισσότερο κόσμο, αφού οι "καλλιτέχνες" δεν φιλτράρονται με υψηλά standards από τον χώρο.

      Δεν θεωρώ ότι καμία ταμπέλα τιμάει κάποιον, απλώς είναι κάποια δεδομένα που ισχύουν και χρησιμεύουν στο να συνεννοούμαστε. Αντί να σου πω ότι είμαι 30 πράγματα που σαν δεδομένο έχει μέσα η λέξη "αναρχικός", σου λέω μια λέξη για να συνεννοηθούμε πιο γρήγορα. Τώρα προφανώς και εξαιτίας διάφορων καλοθελητών η λέξη αυτή έχει αρχίσει και ακούγεται στα αυτιά μονάδων ρηχή, γιατί πολλοί ρηχοί αυτοπροσδιορίζονται ως κάτι που δεν ξέρουν καν τι είναι, αυτό δεν σημαίνει πως κάνει την ίδια την λέξη ρηχή, αλλά τους συγκεκριμένους "εκφραστές" της. Με την σειρά μου, δεν θα τους αφήσω να οικειοποιηθούν έναν όρο που δεν τους χαρακτηρίζει.

      Σημείωση, και το rap ακούγεται σε πολλά αυτιά πλέον ρηχό εξαιτίας καλοθελητών, αλλά προφανώς και δεν είναι. Το rap είναι λόγος, και ο λόγος μου είναι πράξη. Υπάρχουν ακόμα λίγα άτομα που κάνουν rap επικίνδυνο. Εγώ δεν με τσουβαλιάζω με τους καλοθελητές, είτε σαν rapper είτε σαν αναρχικό, είτε σαν άντρα και πάει λέγοντας. Οι διαφημιστικές ταμπέλες είναι για τα μαγαζιά, οι χιλιομετρικές ταμπέλες στον αυτοκινητόδρομο για την εξυπηρέτηση και τα δύο είναι ταμπέλες, αλλά διαφέρουν κατά πολύ.

      Διαγραφή
    2. To kalitero keimeno pou exw diavasei teleutaia. Krima pou einai apantisi kai oxi xehoristo thema. Me kalipses apolita. Den exw na prosthesw kati.

      "Titanas"

      Διαγραφή
  9. φιλε αυτά που λες για gadfly δεν ισχύουν σου ξαναλέω μην κανεις παραπληροφόρηση
    επειδή γνωρίζω στο λέω
    δεν σε κόβω για 22 χρονων όταν μου λες να δω fb ποίους έχει φίλους πιο πολύ για 10 σε κόβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ατάλαντος/Δημήτρης

      Είναι η δεύτερη φορά που προσβάλλεις τον συνομιλητή σου, ενώ δεν σε είχε προσβάλει. Αν είναι 10 ή 35 δεν έχει και μεγάλη διαφορά. Ο λόγος του είναι που μετράει, όχι η ηλικία του. Έχω γνωρίσει 15χρονα πιο έξυπνα από 30αριδες. Επίσης ένας συλλογισμός ή μια διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων δεν σε κάνει ούτε μικρό στο μυαλό, ούτε άξιο χλευασμού. Δεν έχω facebook, δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται εκεί μέσα, πάντως ξέρω ότι κάποιοι το παίρνουν σοβαρά, ίσως και δικαιολογημένα όταν αφορά καλλιτέχνες με δημόσιο λόγο. Τέλος, το blog δεν είναι η χαρά του παιδιού, οπότε γηπεδικές ή οπαδικές συμπεριφορές δεν είναι καλοδεχούμενες.

      Αν ο Τιτάνας θεωρεί 10 πράγματα για τον gadfly και τον κάθε gadfly που παρακολουθεί επειδή του αρέσει αυτό που κάνει, τότε είναι πρόβλημα του gadfly και του εκάστοτε gadfly να έχει μια πιο ξεκαθαρισμένη θέση, όχι να βγαίνουν "γνώστες" και να εξηγούν αυτά που θα έπρεπε να έχει εξηγήσει ο καλλιτέχνης στο κοινό του. Αν ο gadfly έχει βγάλει κάποιο δημόσιο λόγο πάνω στο θέμα παρέθεσε το σαν απάντηση στον Τιτάνα, να λήξει το θέμα σας. Τα "εγώ ξέρω εκ τον έσω" δεν είναι επιχείρημα. Από κει και πέρα δεν είναι το θέμα μας ο gadfly.

      Πίσω στο θέμα, λόγο δουλειάς άργησα. Θα απαντήσω σύντομα και στους δυο σας.

      Διαγραφή
    2. καλά τώρα εθελοτυφλείς η με δουλεύεις?
      βλέπεις τον τρόπο που γραφει και με τι υφάκι γενικα και μου λες πως εγώ τον προσβάλω?
      ....
      επιπλέον με το σκεπτικό σου ας βγω και να λέω ότι θέλω κι εγώ για τον καθένα από το μυαλό μου
      και να βγάζω ότι φήμες θέλω λες και είμαι η τατιάνα στεφανίδου γιατί κάτι παρόμοιο είναι κι αυτό

      Διαγραφή
    3. @ατάλαντος/Δημήτρης

      Δεν εθελοτυφλώ, απλώς δεν μ'αρέσει αντι διαλόγου να γίνονται στείρα μπινελίκια. Αυτός έκραξε το Θέατρο Δρόμου, όχι εσένα. Κάποιος να κριτικάρει αυτό που λες ζωηρά όπως έκανε -ότι λες μαλακίες για αυτό και για αυτό- δεν μου φαίνεται προσβολή, η θέση του είναι σε έντονο διάλογο, αν οδηγεί κάπου είναι καλοδεχούμενος. Σου εξήγησα ποια είναι η οπτική μου. Ας θεωρήσουμε ότι έχεις δίκιο. Έχεις δημόσιο λόγου του καλλιτέχνη για να αποστομώσεις τον ακροατή του που δεν ξέρει τι λέει; Αν έχεις παρέθεσε τον, αν δεν έχεις, τότε είναι πρόβλημα του καλλιτέχνη όχι του ακροατή που λέει οτι λέει.

      υ.γ.
      Κανέναν από τους δυο σας δεν ξέρω, ούτε είμαι εδώ για να κάνω τον μπάτσο. Κρατήστε ένα επίπεδο, αυτό ζήτησα. Αν θέλετε βριστείτε, αλλά βριστείτε με επιχειρήματα.

      Διαγραφή
  10. Kala den perimena kaliteri apantisi apo groupie thetrodromiti me onoma atalantos.
    Eisai gia ta mpaza atalante kai esi kai i klika sou. Kakos egrapsa. An ithela na milisw me groupies theatrou tha empena sto hiphop.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. για να τελιωνει αυτο το θεμα επειδη ο φιλος πανω μαλλον δεν εκανε καλα την facebookιστικη ερευνα του
    αφηνω αυτο καπου εδω
    "Δυστυχως όλα τα ομορφα πραγματα εχουν ένα τελος. Τοσο μπαναλ και τοσο κλισε είναι η πραγματικοτητα, εγω εχω κανει τον κυκλο μου σε αυτή την σκηνη, εστω και πολύ μικρο, όχι τοσο χρονικα (μιας και ασχολουμαι από τα 17 μου και ειμαι πλεον 33) οσο ποσοτικα. Η αλλαγη που περιμενα από πιτσιρικας να γινει σε αυτή την μουσικη σκηνη και στην μουσικη γενικοτερα, για να μην πω και στην κοινωνια, δεν εγινε.

    Η μουσικη δεν εκτιμαται, δεν σου δινει τα ως προς το ζειν, δεν βοηθα κανεναν πλεον να ονειρευτει και οσοι ονειρευονται καταληγουν να βλεπουν εφιαλτες. Μουσικη δεν εκανα ποτε για την καβλα μου, εκανα για να πετυχω 2-3 στοχους, δεν τους πετυχα. Πλεον με τον ερχομο της κορης μου, τις απειρες υποχρεωσεις που προστεθηκαν και την επιτακτικη αναγκη για επιβιωση (αρα για χρημα), να αποτελουν ανυπερβλητα εμποδια σε κάθε δημιουργικο δρομο που δεν αμοιβεται υλικα, πολύ περισσοτερο στον δικο μου που δεν ηταν ποτε και ο πλεον δημιουργικος, δεν βλεπω καμια επιλογη που να τιμα το εγχειρημα.

    Το θεμα είναι οτι πρεπει να εισαι ενεργος καλλιτεχνικα αλλιως δεν εχεις θεση σε μια καλλιτεχνικη-μουσικη-πολιτικη-ραπ κολλεκτιβα, εγω δυστυχως δεν ειμαι. Οσο και αν θελω να κανω κομματια ραπ αλλο τοσο εχω ψυχολογικα και καθημερινα προβληματα που με κρατανε πισω. Οσο θεωρω σημαντικο αυτο το εγχειρημα αλλο τοσο θεωρω την οικογενεια μου, τους φιλους μου, τις σχεσεις μεσα στον κοινωνικο ιστο που κινουμαι ακομα και στην δουλεια μου (όχι την δουλεια μου, τον μισθο ναι).
    Υπηρξα ανεκαθεν πολυ κοινωνικο ον (ισως και ανασφαλης), οτι εκανα το εκανα με παρεα, σε δημιουργικο επιπεδο παντα. Αν δεν βρω εναν ανθρωπο με τον οποιο να νιωσω οτι επικοινωνω σε πολυ μεγαλο βαθμο, ότι εχουμε κοινη αισθητικη και κουλτουρα, κοινους ρυθμους ζωης καθως και κοινη αξιακη και ιδεολογικη βαση δεν νομιζω οτι θα μπορω να προσφερω ουσιαστικα. Αυτη την στιγμη συναισθηματικα, δεν νιωθω οτι υπαρχει κανενας τετοιος κοντα μου, οποτε πρεπει να μαθω να λειτουργω και μοναχικα, αλλα αυτό δεν μπορει να γινει μεσα σε μια συλλογικοτητα είναι αδικο προς τους αλλους και προς εμενα.

    Θελω να ευχαριστησω οσους στηριξαν το θεατρο δρομου και τους παροτρύνω να συνεχιζουν να το στηριζουν, μιας και θεωρω από καρδιας ότι είναι ότι πιο αξιολογο εχουμε στο ελληνικο χιπχοπ (με 4-5 ακομα ανθρωπους) και μετα το χαος από καραγκιοζηδες, εναλλακτικους και μη.

    Καλη συνεχεια σε ολους, καλο κουραγιο.
    Eιλικρινια, αυτοκριτικη, αξιοπρεπεια, δημιουργικοτητα.
    Με σεβασμο
    gadfly"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ατάλαντος/Δημήτρης

      Αυτό είναι μια τεκμηριωμένη απάντηση στο θέμα σας. Αυτό ζήτησα εξαρχής.

      Διαγραφή
  12. Katarxin eyxaristw to miasma pou me ipostirixe afou xekinise o atalantis na me vrizei. Deyteron diavase kalitera to apospasma Αν δεν βρω εναν ανθρωπο με τον οποιο να νιωσω οτι επικοινωνω σε πολυ μεγαλο βαθμο, ότι εχουμε κοινη αισθητικη και κουλτουρα, κοινους ρυθμους ζωης καθως και κοινη αξιακη και ιδεολογικη βαση δεν νομιζω οτι θα μπορω να προσφερω ουσιαστικα. Αυτη την στιγμη συναισθηματικα, δεν νιωθω οτι υπαρχει κανενας τετοιος κοντα μου".
    An apo auto katalavaineis oti goustarei tin fasi e ti na pw... triton to keimeno auto den anevike pote sto blog tou theatrou dromou kai apoti mou eipe o idios meta eixe kraxei to theatro dromou. O joli roger eixe pei kiolas oti egine parexigisi. Den tha katso na psaxw to foubou tou kiolas na parathesw kimena. Ton goustarw ton tipa alla ntaxei ena tragoudi sta dio xronia evgaze den tha mou lipsei kiolas.
    Vasika eipa idi oti den thelw na koubentiasw allo gia autous allios tha empena sto hiphop.gr . Twra edw pou pige i kouventa den xerw ti allo ma grapsw. Miasma perimeno nea kommatia sou

    "H rwmi kaigetai"

    "Titanas"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ντάξει δεν σε κάνω καν quote φιλε λες πράγματα από το μυαλό σου
    πας να βγάλεις συμπεράσματα που δεν υφίστανται
    θες να δημιουργήσεις ίντριγκες από το πουθενά
    ασυναρτησίες και αντιφατικά πράγματα
    άκυρες αναφορές σε forums και γενικά ότι να ναι
    απλά μην κανεις παραπληροφόρηση
    αυτό.
    τέλος το θέμα
    Το 'Ο joli roger ειχε πει' το αφήνω ασχολίαστο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Parakalw to miasma gia na min se vrisw asxima na diagrapsei to post soy. Esi dimiourgeis entipwseis vrizontas atoma pou den xereis. Oles oi kotes kanoun magkies sto internet. Apoxwrw. Krima pou lerwnoun atoma san esena ena kalo blog. Den xanagrafw giati variemai na apantaw stous groupies.geia sou miasma kai euxaristw gia to keimeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιο post μου να διαγράψει και γιατί? lol
      οποιος νοήμων άνθρωπος δει το πως και το τι γραφεις
      θα καταλάβει την φάση
      δεν σε έβρισα καν...
      το ότι έχεις εμφανέστατο πρόβλημα κατανόησης και αντίληψης δεν είναι βρισιά
      φαίνεται
      άσε τις φαμφάρες και τα πολλά λόγια
      δεν έχεις πει τίποτα τόση ώρα εκτος από φαντασιόπληκτα πράγματα και δικες σου αβάσιμες υποθέσει
      μαγκιές από internet λέει... ότι να ναι
      ας τελειώσει το θέμα εφόσον έχεις αγνοια
      εδώ δεν ξέρεις ότι jolly roger δεν είναι ένα άτομο
      καλη συνεχεια

      Διαγραφή
  15. Παιδια δειτε το βιντεακι του μονιμου κατοικου για το χραπτσαλεντζ και ετοιμαστειτε για ανταρτικο με κονκαρδες τσε και προιοντα νεστλε.θα γινει μεγαλος χιπ χοπολεμος!Ολο το κουκλοθεατρο με εσσηεα και τα σιναφι καραγκιοζιλικια ειναι μια φυσιολογικη απορια πραξικοπηματος...Αυτοι ειναι..κορακια που τρεφονται απο τα πτωματα..Θελουν κατα βαθος πτωματα,τους κανει πιο εμπειρους,δυνατους και σνομπ σαν τις πιπες που κανουν και αποκαλουν μουσικη.Σεβας για την ανεξαρτητη οπτικη και αποχη απο την νοοτροπια της κλικας και του ουρμπαν συνδικαλισμου,καμμια εκπτωση σε κανεναν οποιος και αν ειναι.Παρολαυτα στο θ.δ συμμετεχεις ακομα η οχι?

    υ.γ:Ελπιζω μιας και εγινε αναφορα ο gadfly να μην αποχωρησε αλλα να εκδιωχτηκε κακειν κακως μιας και προκειται για διπολικο καπιταλιστη mtv yo rapper επιπεδου με κονε και ιχνος συνειδησης για λογους πληροφοριακους.Μιας και τα λεμε εδω για το πως κατανταει ο ανθρωπος μετα απο λιγη προβολη και πολυ κοινωνικοτητα...Μαχητικος σνομπισμος και αντιφα λαιφσταιλ...ειρηνη εξω.
    μητσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μήτσος

      Όχι, αποχώρησα από το Θέατρο Δρόμου, τον Ιανουάριο του 2012. Πριν ανακοινωθεί δημόσια σαν συλλογικότητα και πριν βγάλει δημόσιο λόγο. Δεν ήταν αυτό που ήθελα και δικαιώθηκα εν τέλει. Το Θέατρο Δρόμου δεν έχει καμία σχέση με το όραμα της Ρώμης, το ότι αποχώρισα ήταν το πιο σωστό πράγμα που μπορούσα να κάνω.

      Διαγραφή
  16. Atalante dwse mou ti link apo to blog tou theatrou dromou pou anevike to keimeno i skase. To keimeno den anevike pote gia auto kai epaixe kraximo.eisai blakas moggolo kai groupie. Ante giati se barethika.

    Mhtso entaxei kai mporei se merika themata o tipas na grafei kotsanes alla apo tous ipoloipous einai poli kaliteros kai protoporos. Akou to kommati pou eixe kanei me apokalipsis an eimastai enohoi kai tha katalaveis oti meta oloi auto to tsirko dromou, klp ton mimithike. Xamilwn tonon tipas an ithele mporouse na eixe provlithei poli parapanw alla oute live paizei oute diskous exei bgalei. Me diskolia ton vriskeis genika. Eisai lathos filos ektos an to egrapses eironika gia tous allous opote paso. Gia mena detro, a.x., txc palia kai gadfly oi kaliteroi rapper meta to miasma.orea mimithike o megas ton gadfly gia auto kai allaxe stil apo palia alla einai oreos, opos kai orea mimithike o anemistiras to miasma apo tin rwmi kai meta, giati pio prin rapare san moggolo,akou ta paliotera kommatia tou kai tha katalabeis.kai twra sxetika kala raparei se antithesi me tous allous sto tsirko alla einai fake kai leei polles blakeies. Protimw panta tous original gia auto kai grafw sto blog tou miasma. Oloi oi agapimenoi mou rappers pou eipa kai pio panw eixan kati original.

    "Titanas"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kserw poly kala poios einai o gadfly opws kserw oti xwris 2 filarakia den tha milouse pote grhgora ston rythmo opws kanei giati gia mena den htan pote rap afto...ti apomimithike to theatro dromu ta 3 couplet-symmetoxes pou einai h kariera tou h ta mtv yo raps?Gadfly,andreikelos,txc kai megas einai-htan oi agaphmenoi sou rapers?egine titana xarhka pou ta eipame re,kalhnyxta.
    mhts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Exei kanei o Gadfly ekpompi yo mtv raps? Den to exw dei. Exeis na mou doseis to link mhts. Entaxei gousta einai auta. O andreikelos kai o megas den einai agapimenoi mou rappers. Koita pio panw pious egrapsa. Nai o tipos sernete to eipa kai pio panw, ena kommati sta dio xronia.Kai egw xarhka re. Kalhnyxta.

    Titanas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. lathos mou o megas exei kanei pou opws kai naxei poion afora..?..anamfivola einai gousta titana alla egw afto eida na exeis grapsei:"Gia mena detro, a.x., txc palia kai gadfly oi kaliteroi rapper meta to miasma".
    Kai ithela tapeina na pw ena mh xeirotera..to Znini sernei a.x?phre tipota to mati sou?Opws kai na'xei kalo tha einai na diagrapsei kai ta sxolia mas to miasma mias kai oudemia sxesh exoun me to thema opws kai oi gadfly kai "mcs".To palhkari milaei kai emeis klasame apo katw..Svhsta ola giati panta ekei katantaei.
    Να πάει να γαμηθεί η Hip Hop ενότητα και οι συνεντεύξεις τύπου. Επίσης, να πάει να γαμηθεί και όλη η Hip Hop κοινότητα.
    Να πάει να γαμηθεί η Hip Hop ενότητα και οι συνεντεύξεις τύπου. Επίσης, να πάει να γαμηθεί και όλη η Hip Hop κοινότητα.
    Να πάει να γαμηθεί η Hip Hop ενότητα και οι συνεντεύξεις τύπου. Επίσης, να πάει να γαμηθεί και όλη η Hip Hop κοινότητα.
    Αμην.
    -mitschos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Γενικά

      Δεν έχω να διαγράψω κάτι, δεν είμαι εδώ για να κάνω τον μπάτσο. Κάθε άτομο είναι ελεύθερο να εκφραστεί, βάζοντας ένα όνομα για να χρεωθεί τον λόγο του. Καλό βέβαια θα είναι να επικεντρωθείτε στο θέμα και όχι στις μεταξύ σας διαμάχες και μπινελίκια. Κρατήστε ένα επίπεδο.

      Από κει και πέρα γουστάρω να διαβάζω θέσεις, είτε διαφωνώ είτε συμφωνώ οπότε και οι 3 που μιλήσατε εκτεταμένα για μένα καλοδεχούμενοι είστε.

      Διαγραφή
  20. παντως κι εσυ εχεις κραξει στο μπλογκ σου πολλους ''εμσιζ'', γιατι θεωρεις κακο που το σφαλμα την ειπε στον αρτεμη σε ενα κομματι του?

    υγ. αν ισχυει αυτο το περιστατικο με την μπυρα ειναι οντως αρκετα γραφικο

    αβερελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ave Άβερελ

      Είπα ότι το πιο γνωστό τους κομμάτι είναι ένα diss στον Αρτέμη και αυτό από μόνο του είναι προβληματικό. Το καλύτερο πράγμα δηλαδή που έχουν να εκφράσουν είναι battle rap στον Αρτέμη; Προσωποποιούν τον Αρτέμη ως το σύμβολο της ενωμένης σκηνής; Κατηγορούν την ενωμένη σκηνή του hiphop και την στοχοποιούνε; Πως μπορείς να το κάνεις αυτό όταν έχεις παίξει με την μίση hip hop σκηνή και συνεχίζεις να παίζεις. Λίγη ειλικρίνεια δηλαδή δεν βλάπτει. Αυτοί παίζει να έχουν παίξει με περισσότερους ραπάδες από τον Αρτέμη. Ψάξε τα line ups που έχουν παίξει κατά καιρούς και τι δεν θα δεις εκεί μέσα. Είχε πει μια ατάκα ένα παιδί πολύ πετυχημένη και μιας και κολλάει την παραθέτω: "Ραπάδες ενωμένοι αγκαλιά με τον Ανέμη". Γενικά ο τρόπος που εκφράζετε το κράξιμο προς τον Άρτεμη είναι πιο κοντά στην λογική του θεάματος πάρα στην κριτική.

      Όσων άφορα τον Αρτέμη, εγώ έχω εκφράσει την κριτική μου σε προηγούμενο κείμενο.
      http://tomiasma.blogspot.gr/2013/08/blog-post_22.html

      Τέλος αυτό για την μπύρα, όπως είπα και στο παλικάρι πιο πάνω, είναι γεγονός, βγάλε τα συμπεράσματα σου. Γενικά να ξέρεις ότι προσέχω πάρα πολύ καλά τι λέω, δεν μιλάω για να μιλάω.

      Διαγραφή
  21. τι να σου πω, αν κραζουν τον αρτεμη και την ενωμενη σκηνη μονο και μονο για προβολη ειναι μαλακια τους

    αλλα πως ειμαστε σιγουροι πως το κανουν γι αυτο? δε τους ξερω προσωπικα, αλλα ολοι απο θδ εχουν πολιτικη δραση και λογο, οποτε μου φαινεται παραλογο να θελουν να καπηλευτουν καταστασεις προς οφελος τους.. τοσο υποκριτες τους θεωρεις πια?

    τα περισσοτερα λαιβ τους ειναι σε καταληψεις και αυτοοργανωμενους χωρους στα οποια ειναι και πρωτο ονομα και συνηθως οι υπολοιποι του λαιν απ ειναι λιγοτερο γνωστοι.. για δωσε καποιο παραδειγμα γι αυτο που λες για τα λαιν απς τους να καταλαβω

    αβερελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ave Άβερελ

      Για αρχή στα πολίτικα live και στους αυτογρανομένους χώρους δεν θα πρεπε να υπάρχει η λογική πρώτο όνομα. Κατά δεύτερον, ενα παράδειγμα είναι ότι έχουν παίξει στα Γιάννενα με Φιλοκτήτη και Σαντομά. Τώρα χώθηκαν και στο rap challenge, τι άλλο παράδειγμα ενωμένης σκηνής θέλεις δηλαδή; Άντε ανυπομονώ και για το THHF.

      Διαγραφή
  22. Θα ρωτήσω κάτι που δεν έχει να κάνει τόσο σχέση με το αρχικό σου post,αν κατάλαβα καλά.έχει να κάνει με σένα,δηλαδή Το Μίασμα.εσύ δεν είσαι και ο MC Ανεμιστήρας και το Το Σφάλμα?έτσι έχω καταλάβει απ τις φωνές σας και απ το πάρα πολύ λίγο που το ψαξα
    Κωνσταντίνος Ζήκος(Yo On).έτσι είμαι στο fb και το mail μου είναι Konstantinoszikoskolovos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Einai aderfos tou mhdenisth,gios tou mpouga.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 'thanks' για την 'πληροφόρηση',αλλά ο τύπος μου απάντησε ξηγημένα σε μήνυμα.και το γράφω για να μην νομίζουν ότι με έγραψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μιασμα τι δουλεια εχεις στο θεατρο φορουμ?Ακουσα εργα επαναστασης και των αλλων.."ραπ παιχνιδι να βρω γκομενο","σκυλια γουγουφ φωναζουν λυσασμενανα ετοιμα να πιουν αφεντικων το αιμα"..Βλεπω οσα γραφεις εδω και απορω αν τα γραφεις για τους δικους σου παντα.Εχω την εντυπωση πως κοροιδευεις τον εαυτο σου,αλλιως ειτε τους ξερεις προσωπικα και κανεις στην ακρη ενα σωρο μαλακιες ειτε δεν θες να νοιωθεις μονος...Κριμα ειναι ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα τι εννοείς; Ρωτάς τι δουλειά έχω μέσα στο Θέατρο Δρόμου; Προφανώς και καμία. ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΜΈΛΟΣ ΤΟΥ ΘΈΑΤΡΟ ΔΡΌΜΟΥ, έχω τσακωθεί, αποχωρήσει και αποκηρύξει το Θέατρο Δρόμου από το 2012, πριν ουσιαστικά δημιουργηθεί και βγάλει δημόσιο λόγο σαν συλλογικότητα. Το ανέφερα και σε πιο πάνω σχόλιο. Δεν έχω καμία σχέση με τις πολιτικές επιλογές τους, διαφωνώ μαζί τους και κατακρίνω πάρα πολλές συμπεριφορές και δράσεις τους.

      υ.γ
      Βάλε ένα όνομα να ξέρω σε ποιον μιλάω.

      Διαγραφή
  26. Wraios re magka kai poly kala ekanes..krima tha itan...
    mitsos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. diabasa to keimeno ekplagin apo osa egrapses ...simfono...mono sto 8ema ths manas k tou "dn ksexname" exw mia diafonia,opws kapoios eixe pei dn simfono alla dn katakrinw(k dikaiologo isws k ligo thn mana t)-simfono me ayto,kai episis aftos p to eipe einai apo to rap xwrw..alla spaw to kefali m k dn 8imamai poios to eipe-h 8esi m se afto einai oti ka8e mana otan xanei to paidi ths strefete se kapoies perierges katastaseis/antidraseis...px poles pane se psixologo..h alles apla stamatane na zoune..kai anapneoune mexri na pe8anoune,alles trelenodai..h ka8e mia apo aftes (mias k anaferomai se manes) energoun poles fores me ipervoliko tropo(dn to katakrino)..twra pisteuw egine afto logo twn diastasewn p peire to 8ema..h mana p trela8ike exase to paiditis..twra otan to paidi ginete simvolo gia polous,diasimos kai o 8anatos t pernei megales diastaseis..to 8ewro logiko h mana kai afthn me tn seira ths na adidraei me thn seira ths(opws eipa k prin) me eksisou dimosio tropo..dn nmz na niazete gia tn "intifada" h tin eleu8eria...apla oti pe8ane to paidi tis...k afou egine toso gnosto..i8ele k aftin me tin seira tis na kanei gnosto oti dn ksexnaei to gio ths..elpizw na katalaveneis ti ennow allois 8a prepei na sto analisw me kalitero tropo
    y.g ekplagin episis oti toso gnosta 8emata pernoun megales diastaseis mesa se ena blog (dld 50 sxolia gia ton fisa,k se alles les gia thn zwh kai alla logika/simadika(ipokimenoko)pragmata 2 ,3 sxolia...ekplisomai episis!padws ginane wraies sizitisis k sta sxoleia..kali sinexeia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή