Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Ανθρώπινες σχέσεις

          Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε μπει σε μια σχέση και έχουμε βγει σακατεμένοι. Άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο. Οι πρώτες σκέψεις που περνάνε ολονών από τα κεφάλια μας είναι ότι όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες ή ότι όλοι οι άντρες είναι μαλάκες.

          E λοιπόν δεν είναι έτσι η φάση. Δεν είναι όλες πουτάνες ούτε όλοι μαλάκες. Μην βγάζεις γενικευμένα συμπεράσματα από μεμονωμένες καταστάσεις. Το συγκεκριμένο άτομο μπορεί και να είναι και τα δυο, παρόλα αυτά δεν είναι όοοοοολοι για σκότωμα. Η πλειοψηφία είναι μαλάκες, πουτάνες, γαμημένοι, γαμιάδες, ηλίθιοι, γαμώχριστοι, γαμώσπιτοι και συνεπώς για σκότωμα. Εξήγησε μου τώρα, γιατί η πρώην σχέση σου ας πούμε να αποτελεί εξαίρεση; Επειδή εσύ την ερωτεύτηκες; Λες και ο έρωτας έχει καμία λογική η όποια δίνει άξια στο άτομο που μύριζε ωραία κατά τα δικά σου χημικά γούστα και ένιωσες έλξη; Εσύ δεν κάνεις ποτέ λάθος επιλογές; Εγώ έχω κάνει. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να έχεις έναν κολλητό σκάρτο; Αυτό δεν σημαίνει πως άρχισες να λες ότι όλοι οι άνθρωποι είναι σκάρτοι. Κι αν το είπες αναθεώρησε, δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από τις ανθρώπινες σχέσεις.*

*ίσως το να ακούς doom metal ενώ ταξιδεύεις με αμάξι βράδυ στο διάολο και δεν σε νοιάζει αν θα τρακάρεις, αλλά είναι εκτός θέματος.

          Για να φύγουμε από το εισαγωγικό και να περάσουμε στο ψητό, αυτό που θέλω να θίξω με την συγκεκριμένη ανάρτηση είναι τις λογικές που γεννάει ο ψυχολογικός πόνος. Για αρχή, όταν δεν την παλεύεις, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να επεξεργαστείς τα δεδομένα και να βγάλεις συμπεράσματα.

          Μόλις αρχίσεις να ξεθολώνεις άρχισε να σκέφτεσαι αν οι ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργείς έχουν εξελικτικό χαρακτήρα ή σε κρατάνε πίσω (φιλικές και ερωτικές), τότε θα διακρίνεις τις δημιουργικές και τις ψυχοβγαλτικές σχέσεις. Θεωρώ ότι τα άτομα δημιουργούνε σχέσεις (στενή κοινωνική ομάδα) με σκοπό την εξέλιξη τους και την ανάπτυξη τους σαν προσωπικότητες. Όταν η σχέση παύει να εξυπηρετεί το κοινό εξελικτικό συμφέρων των ατόμων, γίνετε παρελθόν.

          Σε όλους σου τους φίλους θα βρεις κάτι που να σε τραβάει πάνω τους, όσο διαφορετικοί και να είστε. Όσο μαλάκες και να είναι (ψάξτο αυτό, γιατί μπορεί και εσύ να κρύβεις έναν μαλάκα μέσα σου). Αυτό γιατί τον επέλεξες για κάποιο κομμάτι της προσωπικότητας του, ώστε να τον μελετήσεις. Αργά ή γρήγορα, όταν δεν έχει κάποιος κάτι να προσφέρει στον άλλον, απομακρύνεστε. Ψάχνετε κάτι που θα σας εξελίξει παραπέρα, το κάθε άτομο με τους δικούς του στόχους. Προφανώς και κρατιούνται αναμνησιακά συναισθήματα και η αγάπη της συνήθειας. Συνεχίζεις να δέχεσαι και να προσφέρεις ανθρώπινη στήριξη ή απλά να περνάς ευχάριστα το χρόνο σου μαζί τους. Δεν απαξιώνω τα παραπάνω ίσα ίσα τα θεωρώ πολύ σημαντικά κομμάτια των ανθρώπινων σχέσεων. Όσο τα συγκεκριμένα άτομα δεν παραβαίνουν τα ιδεολογικά, ηθικά και αισθητικά σου κριτήρια σαν μονάδες.

          Αντιλαμβάνομαι πλέον τις ανθρωπινές σχέσεις σαν μια κλειστή συλλογικότητα. Εμπεριέχονται μέσα σε αυτή ηθικοί άξονες, αισθητικοί αλλά και πολιτικοί που σε συνδέουν με τον φίλο/φίλη σου ή με την γκόμενα/γκόμενο σου. Όταν δεν υπάρχουν αυτοί οι άξονες δεν μπορείτε να αντιληφθείτε με παρόμοιο τρόπο τον κόσμο γύρω σας με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να καταλάβετε ο ένας τον άλλον. Κατά την άποψη μου μια συλλογικότητα πρέπει να έχει πολυμορφία, πάνω όμως σε έναν συγκεκριμένο πολιτικό άξονα. Όταν ο άξονας δεν είναι ξεκαθαρισμένος, δεν θα αργήσει η συλλογικότητα (ή παρέα στην προκειμένη) να σπάσει με τον χείριστο τρόπο, αφού οι μονάδες θα πράττουν πράγματα συγκρουσιακά ως προς τις άλλες μονάδες. Φτιάξε σχέσεις με άτομα βάζοντας και έναν πολιτικό, ηθικό, αισθητικό άξονα - υπάρχουν και τώρα αυτοί οι άξονες, αλλά σε μια πολύ ρευστή και ελαστική μορφή που τους καθιστά αδύναμους- με αυτό τον τρόπο συγουρεύεις ότι οι φίλοι σου είναι όντως ΦΊΛΟΙ σου, παλεύεται για κοινό μέλλον. Δεν κάνω παρέα με άτομα που είναι απλά καλά παιδιά. Όλοι καλοί είναι, οι κακοί είναι στην φυλακή στην τελική. Σωστά;

          Ο κόσμος γενικά γαμιέται, είμαι περήφανα αντικοινωνικός γιατί όλοι γαμιούνται. Γιατί γαμιούνται δεν ξέρω, αλλά ξέρω ότι γαμιούνται, οι γαμημένοι. Αυτό δεν σημαίνει πως κρατάω τα μάτια μου κλειστά. Είμαι ανοιχτός να επικοινωνήσω με οποιαδήποτε μονάδα που είναι ικανή να με εξελίξει και έχω να της προσφέρω κάτι αντίστοιχο. Το να δημιουργείς ανθρώπινες σχέσεις, φιλικές και ερωτικές, είναι το πιο υγιές πράγμα. Το να ξεκαθαρίζεσαι και να τις τελειώνεις με ειλικρίνεια, πιστός στους ηθικούς άξονες που έχετε θέσει, είναι μαγκιά. Πάνω από όλα ειλικρίνεια μάγκες και μάγκισσες. Είμαι ερωτευμένος με την ειλικρίνεια.

          Μην τρελαίνεστε, γενικά εκεί έξω υπάρχουν πολύ γαμάτα άτομα που νιώθουν όσο μόνοι νιώθετε και εσείς, και έχουν να προσφέρουν πολλά. Μην βολεύεστε στους παρών κύκλους σας και εννοείτε μην επαναπαύεστε σε κύκλους που δεν σας καλύπτουν ή δεν έχουν να σας προσφέρουν, επειδή τους έχετε συνηθίσει ή έχετε ανάγκη από παρέα. Η μοναξιά όσο πονάει άλλο τόσο γαμάει. Ενδοσκοπείς και αναλύεις ακριβώς αυτό που έχεις στο κεφάλι σου καλύτερα από ποτέ. Αύριο θα μιλάς με άλλα στάνταρ για το σήμερα και θα βρεις πιο εύκολα αυτό που ψάχνεις. Δημιουργήστε σχέσεις με ανθρώπους, αγαπήστε και αγαπηθείτε. Δημιουργήστε και δημιουργήθηκε. Καταστρέψτε και καταστραφείτε. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι ένας συνεχής εξελικτικός πόλεμος με στόχο τον ανώτερο άνθρωπο.

Ο έρωτας γαμιέται γιατί μου χαλάει τα μαθηματικά. Επίσης, δεν έχει κανένα γαμημένο νόημα.

υ.γ.
Αν έχει κανείς καμιά καλή θέση πάνω στον έρωτα ας την μοιραστεί, κουβέντα να γίνετε.

22 σχόλια:

  1. kathe fora pou erwteuome ginome emonikos
    me apotelesma sto telos na mou gamiete i fasi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. peri erwta an pshnesai tsekare to erwtiko fainomeno tou jean luc
    einai kalh fash
    an kai ama diavaseis ti fash einai o syggrafeas mallon dn 8a 8es..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ονοματάκι ρε ανώνυμοι να συνεννοούμαστε.

      @Ανώνυμε β'

      Γιατί τι φάση είναι ο Marion, Jean-Luc; Πες μου μερικά λόγια για αυτόν και το βιβλίο του;

      Διαγραφή
  3. o jean luc apo oso xerw einai melos ths ka8olikhs ekklhsias nomizw ergazetai kai gia aythn ekei pisteuw isws stravwseis.pera apo auto 8ewreitai apo filosofos ths epoxhs mas...etsi grafun toulaxiston oi viografies kai oi kritikes...me oti synepagetai auto...

    to biblio einai mia eis ba8os analysh kyriws tou erwta alla oxi mono..den grafei pragmata pou mporei na diavasei kai na katalabei o ka8enas kata th gnwmh mou proxwraei thn skepsh kai yperanalyei ..to pio kalo gia na katalabeis einai na tsekareis ta periexomena na deis an se pshnei
    Περιεχόμενα

    Η σιωπή του έρωτα
    Για μια ριζική αναγωγή
    1. Αμφιβάλλοντας για τη βεβαιότητα
    2. "Προς τι;"
    3. Η ερωτική αναγωγή
    4. Ο κόσμος κατά τη ματαιότητα
    5. Ο χώρος
    6. Ο χρόνος
    7. Η εαυτότητα [ipseite]
    Για τον καθένα κατά μόνας, ότι μισεί τον εαυτό του
    8. Η απόκλιση και η αντίφαση
    9. Το αδύνατο μιας αγάπης εαυτού
    10. Η αυταπάτη ότι εμμένει κανείς στο είναι του ....
    11. Είτε το θέλω είτε όχι
    12. Το μίσος του εαυτού
    13. Το πέρασμα στην εκδίκηση
    14. Η απορία της ασφάλειας
    Περί του ερώντος, ότι πρώτος αυτός θα εκδηλωθεί
    15. Η αναγωγή της αμοιβαιότητας
    16. Η καθαρή εξασφάλιση
    17. Η αρχή του μη αποχρώντος λόγου
    18. Η πρόταση
    19. Η ελευθερία ως ικανότητα εποπτείας
    20. Η σημασία ως πρόσωπο
    21. Η σημασία ως όρκος
    Για τη σάρκα, ότι ερεθίζεται
    22. Η ατομικότητα
    23. Η σάρκα μου και η δική της
    24. Η ερωτικοποίηση, μέχρι το πρόσωπο
    25. Η ηδονή
    26. Η αναστολή
    27. Το αυτόματο και η περατότητα
    28. Λέξεις για να μην πει κανείς τίποτε
    Για το ψεύδος και την αλήθεια
    29. Το φυσικοποιημένο πρόσωπο
    30. Η απόσταση και η απογοήτευση
    31. Ο βιασμός και η διαστροφή
    32. Η οδός των σκοτεινών προσώπων [visages]
    33. Η ζήλια και η τιμή της
    34. Από την πλευρά του μίσους
    35. Η ελεύθερη ερωτικοποίηση
    Για τον τρίτο, ότι έρχεται
    36. Η πίστη ως ερωτική χρονικότητα
    37. Η έσχατη προληπτική απόφαση
    38. Η έλευση του τρίτου
    39. Το παιδί ή ο τρίτος που αναχωρεί
    40. Το αντίο ή ο εσχατολογικός τρίτος
    41. Ακόμα και ο ίδιος
    42. Ο μονόδρομος

    8a eimai o anwnymos ax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai ena pio proswpiko sxolio:gia mena htan ena biblio apo auta pou ephrreazoun th zwh sou
    ax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΑΧ

      Στο πως αντιλαμβάνεσαι τον έρωτα εννοείς; Εε νομίζω ότι είναι ένα θέμα αρκετά ρευστό ας πούμε. Αν έχω χρόνο κάποια στιγμή θα ρίξω μια ματιά στο βιβλίο καθαρά από περιέργεια.

      Διαγραφή
    2. genikotera nomizw oti me boh8hse na katanohsw ta synais8hmata mou mesa stis koinwnikes sxeseis genikotera kai ston erwta eidikotera,ka8ws kai na antilhf8w thn stash twn allwn mesa stis koin.sxeseis se ena ligotero narkisistiko plaisio
      ax

      Διαγραφή
    3. @ΑΧ

      ΟΚ, ευχαριστώ για τις σκέψεις και την πρόταση.

      Διαγραφή
  5. Σχέσεις, σχέσεις, σχέσεις, σχέσεις...
    - Έχεις σχέση?
    - Έχεις χέσει?
    σκατά στις σχέσεις!
    Οι άνθρωποι σήμερα το μόνο που κάνουν είναι να μιλάνε, να τρώνε, να χέζουν, να χύνουν και να ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ !Συνάπτουν σχέσεις για να καλύψουν το κενό που νιώθουν ,για να νιώσουν φυσιολογικοί ή έτσι απλά γιατί δέχονται ότι τους έρθει βολευόμενοι στο μικρό γυαλινο κλουβάκι τους επειδή δεν έχουν ανακαλύψει το κάτι παραπάνω.δεν ψήνονται να κουνηθούν.
    Εεε, δεν είσαι δέντρο.Δεν έχεις ρίζες να σε κρατάν στη θέση σου.Άμα δεν σου αρέσει κάτι φύγε.
    Ο καθένας μας καθορίζει μόνος του την αξία του ανάλογα με τις επιλογές του.Ερωτευόμαστε τα συναισθήματα που μας προκαλεί ένα άτομο και όχι το ίδιο το άτομο στην ουσία.Κάθε κοινωνική συναναστροφή απαιτεί αμοιβαία προσαρμογή και διάθεση.Οι συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους λαμβάνει τέλος μια σχέση (είτε ερωτική, είτε φιλική) είναι η κακομεταχείριση, η απόρριψη ή/και η εκμετάλλευση που υφίσταται κάποιος από τους δύο συντρόφους.Δεν μορούμε να αποφασίσουμε και να γνωρίζουμε αν θα πληγωθούμε.Απλά επιλέξαμε το άτομο που έτυχε να μας πληγώσει.Δεν είμαστε οι μόνοι ούτε ευθυνόμαστε εξ'ολοκληρου γι αυτό που μας συνέβη.Κοιτάμε μπροστά και κρατάμε το μάθημα.καθε σχέση σε κάνει να μαθαίνεις καλύτερα τον εαυτό σου και τα όρια σου.Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στις αλλάγες.Όλα μπορούμε να τα κάνουμε και να τα αντιμετωπίσουμε αρκεί να το θέλουμ.εΘα ρθει η στιγμή που θα σκεφτείς: "όλα τέλειωσαν".Αυτή ακριβώς θα είναι και η στιγμή που όλα ξεκινάνε.Αν δεν νιώσεις άνετα με την μοναξιά σου σημαίνει πως δεν αγαπάς τον εαυτό σου.Και τότε δεν θα ξέρεις αν έχεις πλησιάσει κάποιον από μοναξιά ή από αγάπη.Οι άνθρωποι δεν είναι φάρμακα για να σου απαλείνουν τον πόνο ή να σε θεραπεύσουν.Βρες τα με τον εαυτό σου ,ξεκαθάρισε τι θες και μετά σύναψε όποια σχέση.Αλλιώς,μια ζωή στην επιφάνεια θα ζεις.O έρωτας είναι τρελός.Έρχεται και φεύγει όποτε θελήσει.Μπορεί να κρατήσει μία στιγμή, μπορεί και μια ζωή.Εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να το ζήσουμε και να εξελισόμαστε.
    Είναι δύσκολο να αποδεχόμαστε την αλήθεια ειδικά όταν το ψέμα είναι ακριβώς αυτό που θέλουμε να ακούσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ilion dammit

      Ακριβώς επειδή οι σχέσεις με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο παραμένουν εξελικτικές, παραμένω υπέρ των σχέσεων και τις θεωρώ αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης εξέλιξης. Οι περισσότεροι όντως κάνουν σχέσεις, για να καλύψουν κενά και όχι για να έρθουν πιο κοντά σε έναν κοινό σκοπό/στόχο πέραν την κάλυψη του αμοιβαίου τους κενού. Αυτό δεν απαξιώνει τις σχέσεις σαν δομή, αλλά τις συγκεκριμένες σχέσεις και τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Από κει και πέρα νομίζω ότι συμφωνούμε.

      Διαγραφή
  6. Ενταξει πληγωνεται ο κυνικος κοσμος και αναλωνεται σε χιλιαδες κυνικους ανθρωπους που μισουν τον εαυτο τους αλλα αυτα δεν εξισωνουν ανθρωπινα συναισθηματα με μαθηματικα και 3,14 ουτε σημαινει πως υποβιβαζουμε τον ερωτα επειδη ειναι το πλεον ευκολο να κανει κανεις.Για κατι τετοια ειναι η ζωη και οχι μαθηματικα.Δεν καλουπωνονται οι ανθρωπινες σχεσεις και παρα τα μηχανικα μπεβερλυ χιλς προγραμματισμενα αισθηματα/υποκριτικης και τις μπουρναζογκαζιωτικες κοινωνικες σχεσεις της μαζας η αβυσος της ψυχης του καθε ανθρωπου διεφερε,διαφερει και θα διαφερει (ποιηση).Αγαπατε αλληλους!
    -μητσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μήτσος

      Το αγαπάτε αλλήλους διαφέρει αρκετά από τον έρωτα. Επίσης οι κοινωνικές συμπεριφορές αναλύονται βάσει πιθανοτήτων, ποσοστιαία πέφτεις μέσα. Ο άνθρωπος δεν είναι όσο άβυσσος θέλει να περνάει ότι είναι. Ο μέσος άνθρωπος είναι μια κουράδα με πόδια, αναλύεται εύκολα, αποδομείται και απομυθοποίηται ακόμη πιο εύκολα, τρώγεται σε ένα βράδυ συζήτησης και προχωράς στο επόμενο πείραμα σαν τρελός επιστήμονας. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις, οι μονάδες είναι οι εξαιρέσεις και επειδή το κοινωνικό μέσο σαν πήχης είναι αξιολύπητο, δεν τους συγκαταλέγω στην λίστα με τις προτεραιότητες μου. Άβυσσος η ψυχή του μοναδικού. Άβυσσος η ψυχή του υπερανθρώπου. Αν υπάρχει ψυχή. Αυτό είναι μια καλή κουβέντα επίσης.

      Διαγραφή
  7. Δεν ειναι ωραιο να σε (υποβι)βαζω στην ιδια σακουλα με τον μεσο κουραδανθρωπο ομως ουτε θα επρεπε να ειναι μετρο συγκρισης.Ξερεις πως λειτουρηουν ολα υποθετω.Θα επρεπε να νοιωθεις λυπηση για τον μεσο ανθρωπο νομιζω και να περνεις σαν παραδειγμα τον ατοφιο ανθρωπο (τον ανεπηρεαστο απο τον κοσμο των κουραδανθρωπων.Δεν γεννιουνται ετσι ουτε συνδραμουν εθελοντικα...Ψυχη...Αυτο μπορει να υπαρχει ενεργειακα σε πολλα εμβια οντα οχι απαραιτητα μονο σε ανθρωπους...Το μονο βεβαιο ειναι πως δεν μπορουμε να ειμαστε βεβαιοι για τιποτα..Εγω νομιζω βαση οσων εχω δει πως υπαρχει ψυχη και πως ο ανθρωπος μπορει να κανει απιστευτα πραγματα πνευματικα και σωματικα αλλα δεν το θελουν αυτο καποιοι.Ισοροπια ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μήτσος;

      Δεν νομίζω ότι σε υποβίβασα ή ότι με υποβίβασες σε κάποια κατηγορία. Μια φιλοσοφική κουβέντα κάνουμε. Δεν λυπάμαι τον μέσο, με εκνευρίζει ο μέσος, γιατί θα μπορούσε αν ήθελε να μην ήταν μέσος, αλλά μοναδικός.

      Διαγραφή
  8. Οχι,ενα παραδειγμα ηταν δεν υπονοησα κατι τετοιο...Αν καποιος ειχε δικιο σε κατι που δεν μπορεις να αντιληφθεις και ηθελε να βοηθησει θα προτιμουσες να σε προσεγγισει με εκνευρισμο η με συμπονοια για να μην το πω λυπη.Και ποιο πιστευεις πως ειναι σωστο γενικα.Καταλαβαινω την αναγκη για μηδενισμο παντως και συμπασχω εν μερει παροτι δεν τα θεωρω μαθηματικα ολα αυτα.Ισως φαινομενικα και ετσι θελουν να ειναι χωρις ανθρωπινους δεσμους.Mtv twerk iphone ανθρωπινες σελφι σχεσεις.Ειναι ευκολο να βλεπεις το μπουρδελο και να δειχνεις αλλα αν ακουσεις την ιστορια της καθε μιας πουτανας εκει μεσα ισως εκπλαγεις.Μαθηματικως βεβαια μετα-τραυματικα προβληματα...Πολλα διαφερουν απο περιπτωση σε περιπτωση και ανθρωπο σε ανθρωπο νομιζω.Και πολλα οχι αλλα αυτο δεν αφορα την ανθρωπινη φυση κοινως τον ανθρωπο καθ'αυτον,αλλα την ανθρωπινη συμπεριφορα,κοινως τον ανθρωπο καλουπωμενο μεσα σε γυαλα.
    -ητςομσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μήτσος

      Προσωπικά, θα προτιμούσα να με προσεγγίσει με δυναμισμό. Αν δεν έχεις δυναμισμό σε αυτά που λες δεν πείθεις ούτε τον εαυτό σου. Οπότε νεύρα και πάλι νεύρα, δεν θα ανεχόμουν κανέναν να με λυπηθεί. Προτιμώ να με λιθοβολούν. Δεν γουστάρω ηττοπάθεια, ο ηττοπαθής άνθρωπος είναι σκλάβος και γεννημένος για να ηττηθεί.

      Διαγραφή
  9. Αφηνω την κουβεντα ως εχει τοτε φιλτατε..Δεν υπαρχουν πολλοι μη εγωπαθεις και σοφοι ανθρωπου που θα θελησουν να αλλαξουν κατι και θα το κανουν οπως λες.Μαλλον κανεις η αυτο ισως νοιωθει πως κανει ο μπουμπουκος.Κυριως ανθρωποι της νευραλγειας,πολιτικοι και φασιστες λειτουργουν ετσι φιλε.Ο ανθρωπος που εχει βρει τον εαυτο του μπορει να υψωσει τον τονο του στον πιτσιρικα αλλα ως εκει και αυτο ειναι δυναμικη οχι μπλα μπλα και προσυλητισμος με παθος αλλα πραοτητα και επιχειρηματα οταν ειναι ετοιμος ο αλλος να ακουσει.Ηττοπαθεια ειναι οτι πιο κοντινο στον ρεαλιστη η στον ειλικρινη θα ελεγα σε σχεση με τον "δυναμικο"..Η λυπηση επισης δεν ειναι υεμα γουστου.Το ποσο μονος μπορει να μοιαζει κανεις ουτε που το φανταζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μήτσος

      Άλλο να προσεγγίζεις κάποιον με δυναμισμό, κι άλλο να επιβάλεις αλλαγή. Ο δυναμισμός είναι η έμφαση, τα επιχειρήματα, είναι το να έρθει κάποιος να σου πει, "Γιατί κάνεις αυτό; Αυτό που κάνεις προκαλεί το Χ και το Υ και για τους Χ και Υ λόγους δεν πρέπει να το κάνεις, με έμφαση". Πιστεύεις αυτό που λες και στηρίζεις αυτό που λες. Ναι συμφωνώ πως η πραότητα είναι μεγάλη αρετή και είναι συνδεδεμένη με τον υγιεί δυναμισμό. Από κει και πέρα έχω βαρεθεί να βλέπω ανθρωπάκια να τα πατάνε όλοι, να ξεκινάνε κάθε δράση ηττημένοι. Για αυτό και υπερασπίζομαι δυναμικά τον δυναμισμό. Δεν θα πολεμήσεις αν δεν είσαι πεπεισμένος ότι μπορείς να νικήσεις. Αν δεν πιστεύεις στην επίτευξη των στόχων σου και δεν τους διεκδικείς δυναμικά, έχεις ήδη πολύ λιγότερες πιθανότητες να τους πετύχεις.

      Αυτές οι κουβέντες που πιάνουμε έχουνε αρκετό ζουμί για να μπορέσουμε να τις ξεδιπλώσουμε γρήγορα και ολοκληρωμένα, οπότε σίγουρα δεν ειπώνονται αρκετές σημαντικές θέσεις, ευελπιστώ κάποια στιγμή να γνωρίσω από κοντά όλα τα άτομα που μιλάμε εδώ και να κάνουμε καλύτερες αναλύσεις.

      Διαγραφή
  10. Η αντιδραστικοτητα του κοσμου δεν λεγεται φιλε..Ο καθενας νοιωθει διδακτορας και αντιμετωπιζει προκλητικες συμπεριφορες επιδερμικα.Στον μεσο ανθρωπο που λες,οταν τον προσεγγισεις ετσι δυναμικα και διαχυτικα δεν παιζουν ρολο τα επιχειρηματα,ο κοσμος δεν εχει την επαφη με την πραγματικοτητα που ισως να νομιζουμε.Προφανως υπαρχει παρερμηνευση του ορου δυναμισμου επισης.Επαναλαμβανω οτι θεωρω πως θα εισακουστει η πραοτητα απο αυτον που διατιθεται να αλλαξει παρα η αντιδραση και η οργη.Τα επιχειρηματα δεν χρειαζονται δυναμισμο αλλα τακτ ,καθως κουβαλουν τον δυναμισμο τους οσο ηρεμα και ευγενικα αν τα θεσεις...Αν τα επιχειρηματα δεν αρκουν ισως να μην αξιζει τιποτα παραπανω ο αλλος.Ειναι οντως ατελειωτες κουβεντες και συχνα πυκνα φαυλοι κυκλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν κανείς ερωτεύτηκε ποτέ, τα λόγια του Gaiman θα τον καλύψουν σχεδόν!! πλήρως: "Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Φρικτό δεν είναι; Σε κάνει τόσο ευάλωτο. Φωλιάζει στο στήθος σου και σου ανοίγει διάπλατα την καρδιά κι αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να μπει μέσα σου και να σε κάνει άνω κάτω. Χτίζεις ένα σωρό άμυνες, σφυρηλατείς μια ολόκληρη πανοπλία, ώστε τίποτα να μην μπορεί να σε πληγώσει, κι ύστερα ένας ανόητος άνθρωπος, διόλου διαφορετικός από κάθε άλλο ανόητο άνθρωπο, μπαίνει τυχαία στην ανόητη ζωή σου… Τους δίνεις ένα κομμάτι από τον εαυτό σου. Δε στο ζήτησαν. Έκαναν κάτι κουτό μια μέρα, όπως να σε φιλήσουν ή να σου χαμογελάσουν, κι από κει και πέρα η ζωή σου έπαψε να σου ανήκει πια. Η αγάπη παίρνει ομήρους. Μπαίνει μέσα σου. Σε κατατρώει και σ’ αφήνει να κλαις μες στο σκοτάδι, μια φράση τόσο απλή όπως το «ίσως θα έπρεπε να μείνουμε απλώς φίλοι» μεταμορφώνεται σε θραύσμα γυαλιού που βρίσκει το δρόμο του και τρυπάει την καρδιά σου. Πονάει. Όχι μόνο στη φαντασία. Όχι μόνο διανοητικά. Είναι ένας πόνος της ψυχής, ένας πόνος σαν πραγματικά κάτι να έχει τρυπώσει μέσα σου και να σου ξεσχίζει τα σωθικά. Μισώ την αγάπη."

    Επίσης πιστεύω πως όταν ένα άτομο αισθάνεται έντονη έλξη, δεν κρίνει απλά τον άλλο, κρίνει και τον εαυτό του.
    Από τη στιγμή που κάποιος αρχίσει να μας ενδιαφέρει ερωτικά, τα υπόλοιπα όπως πολύ σωστά λες, είναι θέμα χημείας. Οι ουσίες που θα εκλυθούν από τον εγκέφαλο μπορεί κάποιες φορές να ξεπεράσουν κ την επήρεια φαρμάκων. Όταν κανείς βρίσκεται σε μία τέτοια φάση, δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό στο άτομο να κατορθώσει να επιβάλλει έναν άξονα πολιτικό, ηθικό και αισθητικό όπως σωστά είπες πως θα έπρεπε να επιβάλλει ως προαπαιτούμενο μιας σχέσης υγιούς που θα εξελίξει και τους δυο. Από μεριάς μου το θέμα είναι να μπορείς να ελέγχεις το πως πέφτεις στον έρωτα(και το πως βγαίνεις).

    Αν καταφέρει κανείς να προλάβει να θέσει τις προϋποθέσεις του σε αυτόν τον οποίο πρόκειται να δοκιμάσει να συναναστραφεί και να το κάνει με διαυγές μυαλό, τότε εκμηδενίζεται το ενδεχόμενο μιας ψυχοβγαλτικής σχέσης, του να τους πεις όλους μαλάκες και όλες πουτάνες και ίσως τότε να ναι σίγουρη μια σχέση που θα εξελίξει και τους δύο πνευματικά. Απαραίτητο να μην προλάβει ο έρωτας
    -κενο-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @κενό

      Χαίρομαι ιδιαίτερα που μπαίνουν και σχολιάζουν σοβαρά άτομα στο blog μου. Μ' άρεσε το κείμενο σου, ωραία και πολύ καλά τοποθετημένη απάντηση. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  12. Geia sou file m...twra xanamphka meta apo kairo sta mplogs.
    (Kala e, goustarw. Exw kairo na grapsw keimeno...)

    O Erwtas einai maxh, krataei ton kosmo enwmeno, bgazei apo thn thesh tous kai bazei pragmata sthn thesh tous. Pistevw oti ta monaxika atoma ton fetixopoioune toso polu giati mazevoun megala posa energeias kai ws fusiko otan broun apodoxea ginetai ths kariolaras. Alloi kai alles apo thn allh to vriskoun se sxesh ws sunexes roh. Fysikes epiloges einai auta.

    Ws pros thn eleutheria ston erwta kathe apopeira "monadikhs alhtheias" einai katastreptikh. Oso malakia einai h piesh pros agamia toso malakia einai h piesh pros "asudota gamhsia". Epi thn eukairia den thewrw ta asudota gamhsia oute thn agamia kati kako alla thn piesh oti auta einai to swsto.
    :D
    Delta (Mlkia ta Greeklish...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή