Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Αντιπαθώ

          Το κομμάτι γράφτηκε το 2011 στην Πάτρα με σκοπό να το συνεχίσει ο graouzel, αλλά κάπου χάθηκε στην μετάφραση. Ηχογραφήθηκε το 2013 από τον mastercat2, με πενιχρά μέσα στην ντουλάπα του Ήτα στην Θεσσαλονίκη. Μιξαρίστηκε αρχές του 2018, από τον Alexithymia, στην Αθήνα. Τέλος, η φωτογραφία τραβήχτηκε για να συμπληρώσει το puzzle, τέλη του 2018, στα Γιάννενα. Βαδίζοντας στα 30 γοργά πλέον, όλα αυτά τα χρόνια, λίγο περισσότερο, λίγο λιγότερο, σε αυτές τις πόλεις γύρναγα, σε αυτές τις πόλεις έμαθα όσο καλύτερα γινόταν, να αντιπαθώ τους περαστικούς! Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που ασχολήθηκαν με την τέχνη μου, που συνεχίζουν να στηρίζουν, να συνδράμουν, να παρακολουθούν, να διακινούν και να με νιώθουν. Η Ρώμη καίγεται!


Beat: BD Foxxxmoor
Mix/Master: Alxth9
Artwork: Happiness

Αντιπαθώ τους περαστικούς, μα πιο πολύ τους γείτονες μου.
Κι αν είσαι από αυτούς, πες μου γιατί αγνοείς τις κραυγές μου;
Είμαι άνθρωπος που σκέφτεται και έχω χάσει όλες τις χάρες μου,
δυο λόγια πες μου, παλεύω τόσα χρόνια για μια κοινωνία νέα,
όπου τα πάντα θα είναι ελεύθερα και λίγο πιο ωραία.
Για πες μου γείτονα, εσύ θες αλλαγή;
Δεν έχεις βαρεθεί τόσα χρόνια στο ίδιο κελί το μυαλό σου να υπνοβατεί.
Ήρθε ο καιρός να σηκωθεί και να σταθεί στο ύψος του,
να δείξει το θάρρος, το σθένος, το ήθος του.
Είμαι μαζί σου σε κάθε σου επιλογή, κι όποιος βρεθεί στο διάβα σου θα ξάπλωθει.
Η εξέλιξη του νου να εξαπλωθεί.
Να μαθευτεί ότι η ελευθερία στο να ζούμε χωρίς κίνδυνο από κοινού,
είναι μια κοινωνία προοδευτική.
"Ουδείς πιο θανατερός απ' τον απαίδευτο νου".
Η ελευθερία πεθαίνει στο συμφέρον του άλλου νου.
Κι όσο το μυαλό θέλει εξουσία και τον τίτλο του αφεντικού,
θα μένουμε ξένοι ρηχοί και φλου!

Αντιπαθώ τους περαστικούς, μα πιο πολύ τους γείτονες μου,
γιατί ξέρω πως ακούνε μα αγνοούνε τις κραυγές μου.
Θα μου πεις, τα ίδια δεν κάνανε και οι γονείς;
Αντιπαθώ τους περαστικούς, μα πιο πολύ τους γείτονες μου.
Πως να τους προσελκύσω; Πες μου! Μια λύση βρες μου και θα δεις!
Πως φλέγεται η κοινωνία που ζεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου