Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Σε τα μας;


Lyrics/Raps/Rec: τομίασμα @Ιερό
Produced by: Lumipa
Mixed/Mastered by: G the Friendly Ghost
Illustration: Ishmam
Graphic Design: Sootsprite

Τα παιδάκια μεγαλώσαν και γρυλίζουν.
Μάθανε να χαλάν ότι αγγίζουν.
Μάθαν πώς μπορούνε να κάνουνε ζημιά,
μα θα μάθουν πως οι δρόμοι δεν χαρίζουν. 

Έχω κάνει λάθη, μπρος μου κόκκινος καπνός, γύρω τάφοι. 
Ξένος σε κλεμμένα εδάφη.
Δεν πίνω, να μην μου γυρνάνε μπάφοι.
Έχω νου καθαρό, 
νιώθω αρούρι σε γρανάζι και είμαι από τον Οχετό.
Εκατό τοις εκατό. 
Μαύρο ποινικό, παιδί περιθωριακό.
Είμαι ο ιός της Πανδώρας. Είμαι η κόρη του Ρα.
Μπροστά μου η police δεν φτουρά.
Του 'πα σε σπαστά πλατειακά, 
ότι εδώ είμαστε true, όχι υποκουλτούρα.
Αν ήρθες για ζημιά έχει ουρά.
Πες του δεν ξεχνώ, να μην μιλάνε στη σούρα,
ειδάλλως θα λάβουνε τα πυρά, 
τα λέμε εύκολα και ωμά, μα πάντα ταπεινά. 
Εδώ οι μύτες που σηκώθηκαν, σπάσαν για τα καλά.
Ακόμα αχνίζουν απ' την άσπρη κι όλοι σπρώχνουνε κιλά.
Δεν είστε fly homeboys, ούτε οδηγάτε rolls-royce.
Ένα αμάξι του πατέρα σου, το πήρε όλο το σόι σου.
Στο δρόμο δεν μιλάς με λεφτά. 
Μπορείς ότι λες να το εννοείς; Να 'χεις ματιά.
Αν λες και κάνεις τόσο! Το respect μου θα στο δώσω.
Άσε τα πολλά για τους πολλούς και πες θα ιδρώσω.
Αν θέλω τ' αύριο να χτίσω, πρέπει να ματώσω.
Πρώτα τα παπούτσια μου στο δρόμο αυτό να λιώσω.
Αν νιώσεις, θα σε νιώσω και έχω τρέξει για όλους.
Έχω πίσω μου Ρωμαίους, ακόμα σέρνω διαόλους.
Από Πάτρα μέχρι Γιάννενα. Αθήνα-Σαλονίκη. 
Απο Γευγελή στο Dam, πίσω Κυψέλη στο νοίκι.

Κάνε μου θέμα για θέαμα, κάνοντας θέαμα τα θέματα
και μετά λέμε τα βλέμματα κάνουν εκθέματα. 
Λύνω το θέμα γιατί έχω αποθέματα, 
κι έχω θέμα με τα ψέματα.
Πέσε στον έτσι οι λέτσοι,
δεν θα λεν σε μένα έτσι και έτσι,
λέξη-λέξη πες του, τον έχουμε θρέψει, 
στο χώρο θα μου χορέψει. 
Πάει να κοροϊδέψει κι έχει κινδυνέψει.
Δίνω τροφή για σκέψη, ότι δεν θα του χωνέψει η πέψη.
Έχω βλέψη που δεν μπορεί να προβλέψει.
Ούτε να μαντέψει. Πες του πως θα τον μαγέψει, 
να σκεφτεί, σε ποιόν μαγκιές πούλα, ενώ τον έχει προμηθεύσει.
Πέντε-πέντε πάνε, έξι κι έξι, μοναχός θα τρέξει. 
Παίζει στο πάρτυ παίκτης, δεν θα ξαναπαίξει.
Οποίος μαζέψει πιο πολλούς θα τις μαζέψει, 
όταν βρεθεί μπροστά σε αυτό, που δεν θα μπορεί να μαγκέψει.
Πάντα υπάρχει κάτι που κανείς δεν θα ήθελε ποτέ να μπλέξει,
Κι όλοι το μάθαμε στη φέξη. 
Το παιδί πριν απ' τη νιότη ξεπεζέψει, έχει σοβαρέψει 
και στη γη φυτέψει το όνειρο, φυλάξου όταν το βλέμμα στρέψει.
Μία κουβέντα την κατάσταση έχει περιπλέξει, 
δεν χρειάζεται να σε προσέξει. 
Είναι αρετή να μη κοιτάς, να μην μιλάς. 
Δεν θα περάσει στην πλατεία καλά ο πολυλογάς. 
Μιλάς, κατρακύλας, κι η μούρη που πουλάς, 
θα είναι σπασμένη σε τα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου