Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Next session

 

Lyrics/Raps/Rec: τομίασμα @Ιερό Mixed/Mastered by: Reddy A. Artwork: Sootsprite Μη με παίρνεις τηλέφωνο, στείλε text. Ο σκληρός τρώει το Hook, πάει next. Η σκηνή θέλει respect, money και sex. Κι όλοι ψάχνουν ή το νέο ROLEX, ή το νέο ΛΕΞ. Θα 'μαι εδώ όταν η μόδα σας περάσει. Όταν το new wave στην αμμουδιά σας ξεράσει. Όλοι dealers είστε, το απαιτεί η τάση. Ο νικητής δεν παίζει ποτέ για να χάσει. Έγώ είμαι εγώ, εγώ ήμουν και πριν από αυτό. Εγώ θα μείνω. Εδώ θα κρίνω και θα μιλάω στόματα να κλείνω. Στη σκηνή σας καρκίνο, απ' το υπόγειο το φτυνώ. Προκαλώ και πίσω μονάχα καμένη γη αφήνω. Όχι δεν πίνω ζαλισμένε, με πίνουν να γίνουν, κι όσοι να με φτάσουν δεν μπορούν, με φτύνουν. Είμαι τοξικός, όσοι πήγαν να φάνε δεν καταπίνουν. Πες τους είναι πολύ προνομιούχοι να με κρίνουν. Αντιδρώ στον αυταρχισμό ακραία. Ωραία; Μέτραγαμε ψιλά για φαγητό και στο παιδί που ήμουνα χρωστώ το να κεράσω την παρέα, αρκεί που είσαι εδώ, σε ευχαριστώ. Πες τους είμαι τέρας, μα στο τέλος της μέρας, πες ποιος σου στάθηκε; Ποιος μπήκε μπροστά από τη λεπίδα που σου στράφηκε. Ότι ειπώθηκε ασήμαντο. Ότι επράχθει, καταγράφηκε. Και ο λόγος μου είναι πράξη. Για αυτό το χώμα βάφτηκε. Λένε λόγια, μα αν με δουν μοιρολογούν τα σόγια. Κι είμαι ο πιο κακός από σένα μες στα κοκόρια. Στο κοτέτσι, όλοι οι λέτσοι λένε να το ζήσεις έτσι, με αλκοόλ, νταφού και μπάλα, στη σχάρα το κοκορέτσι. Βάλε drill, κούνα πόδια. Άιντα man, για όλα τα ζόρια. Ρίξε μια ζεμπεκιά. Το νέο λαϊκό είναι ναρκωτικά και όργια. Dealers, φέρμες, όπλα και τσουριές. Βλέπετε πολλές σειρές. Το ζούσαμε απαρχές δυστοπικα. Επιδόματα λειψά και πρόσωπα νεκρά από χαρά. Οι πιο πολύ από τη φάρα μου γίναν ναρκωτικά. Ο κόσμος σας μία μεγάλη αγκαθωτή αγκαλιά. Και το φτύνω για το Μιχάλη. Το φτύνω για τον Άλεξ. Το φτύνω να περάσουμε μαζί τις καταστάσεις. Το φτύνω για τη ... Το φτύνω για τον ... Γιατί οι νεκροί πεθαίνουν άμα τους ξεχάσεις. Άμοιρε κόσμε, άδικε, ήρθα να αυτοδικήσω. Τίποτα στον κόσμο δεν χρωστώ για να χαρίσω. Δεν μισώ κανέναν σας, δεν ξέρω να μισήσω. Μα ξέρω χίλιους τρόπους για το πώς να σε διαλύσω. Όλοι ψάχνουνε κομμάτι από την πίτα του φονικού, μα έχω ματιά κυνικού, και το όπλο του κυνηγού. Κανείς δεν νοιάζεται αρκετά, όλοι κυλάν με το ρού, κι αλλάζουνε παρέες όπως κινείται το φου. Μα εμείς το ζούμε so true, στη σαλάτα tofu. Τρώμε λαχανικά από το vegan menu. Του λέω: "Δεν τρώω ζώα", κι έχει βλέμμα χαζού. Γελάει... Μασάω τα χόρτα και του κάνω "Μοοοοου". Δεν νικάς τη βλακεία φίλε, χάνεις από χέρι, μα στα μέρη μου ο ασέβαστος ρισκάρει κωλομέρι. Υποφέρει πάντα όποιος από τη μάζα διαφέρει, κι ήμουν έτσι από παιδί, για αυτό ο κόσμος δεν με ενδιαφέρει. Δεν κάνω στην τέχνη πολιτική. Η τέχνη μου είναι η ζωή, είναι τέχνη βιωματική. Από την Πάτρα, γύρες Γιάννενα και πίσω Αττική. Σαλονίκη, Γευγελή και DAM. ΡΩ και ΜΗ. Από γειτονιά σε γειτονιά γυρνώ και φτύνω τον καπνό, διεισδύω απο μυαλό σε μυαλό, πνεύμα μιερό. Τώρα ακούνε τη φωνή μου παιδιά σε δημοτικό. Το μέλλον είναι αυτό που ακούς. Το μέλλον είμαι εγώ. Πλάθω την νέα γενιά, στρέφω τα παιδιά στα όπλα. Όχι για ποζεριά, μα να μην μάθουνε στο σώπα. Λέμε: "Όχι στη σιωπή". Η νύχτα πέφτει και το πέπλο είναι βαρύ. Περπατάνε οι πραίτορες για τη συγκομιδή, κι εμβολιάζουν τα παιδιά με την αστική ηθική. ΤΡΈΞΕ. Αν σε πιάσουν ότι ήσουν θα χαθεί. ΤΡΈΞΕ. Αν σε πιάσουν ότι ήσουν θα χαθεί. ΤΡΈΞΕ. Αν σε πιάσουν ότι ήσουν θα χαθεί. ΤΡΈΞΕ. Αν σε πιάσουν ότι ήσουν ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου