Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

Απάντηση στην καταγγελία "Μεγάλη γλώσσα, ενάντια σε κοκάλινα γάντια"

Αναδημοσίευση από το blog του Οχετού:

Απάντηση στην καταγγελία "Μεγάλη γλώσσα, ενάντια σε κοκάλινα γάντια"

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί στην δημόσια ιντερνετική σφαίρα ένα κείμενο-καταγγελία (1) σχετικά με κάποια συμβάντα που έλαβαν χώρα στα Εξάρχεια και στο live της Νομικής, την Παρασκευή 24/2, που στοχοποιεί τον Οχετό, και γι' αυτό μπαίνουμε στη διαδικασία να απαντήσουμε. Πρόκειται για ένα κείμενο που περιέχει τόνους λάσπης, ψέματα, ανακρίβειες και παραποιημένα γεγονότα, στοχοποιώντας αρχικά μέλος του Οχετού και στην συνέχεια ολόκληρο τον Οχετό, ενώ επίσης επιρρίπτει ευθύνες στην περιφρούρηση του live (Εργαστήριο για την εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης) που δεν τον προστάτευσε. Φυσικά δε πέφτουμε απ' τα σύννεφα, αφού στο παρελθόν τα υποκείμενα τα οποία υπέγραψαν την καταγγελία μας έχουν συνηθίσει σε τέτοιες πρακτικές, τόσο με την συγκεκριμένη υπόθεση που εμπλέκεται το μίασμα, όπου η περιφρούρηση του live (Εργαστήριο για την εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης) και λοιποί παρόντες κράτησαν θετική στάση στον ξυλοδαρμό του βδελύγματος, αναγνωρίζοντας και καταδικάζοντας τις προσβολές του προς τον σύντροφό μας, όσο και με τα περιστατικά με το massqueerraid  που είχε γράψει καταγγελία (2) και  φεμινίστριες από Αθήνα που έχουν παρέμβει σε συναυλίες του για τις μισογύνικες αντιλήψεις που αναπαράγει μέσω του λόγου του.

Ας πάρουμε τα γεγονότα όμως από την αρχή. Όπως γράφουν και στην καταγγελία τους, ο λόγος που κοπανήθηκε το βδέλυγμα είναι ότι σε ένα live του στον Ασύρματο στις 18/10/2014 εξύβρισε με απαράδεκτο και στρεβλωτικό τρόπο το μίασμα και τον πατέρα του, με σκοπό την ψυχαγώγηση του ίδιου καθώς και του κοινού του, αλλοιώνοντας προσωπικά του δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε ότι το μίασμα μαζί με τον πατέρα του κατέχει χωράφια στη Μανωλάδα και εκμεταλλεύεται μετανάστες εργάτες, στοχεύοντας να αποπολιτικοποιήσει την υπόστασή του ως αναρχικού, φορώντας του την ταυτότητα του αφεντικού, για να χρησιμοποιήσει εναντίον του μια ψευδή ιδεολογική αντίφαση, να τον κατασκευάσει ως υποκριτή-εκμεταλλευτή απέναντι στο αντιεξουαστικό και αντικαπιταλιστικό κίνημα, με στόχο να τον απομονώσει ή και να απειληθεί η σωματική του ακεραιότητα μέσα απ' αυτό.  Αυτή την κακόβουλη συμπεριφορά του, οι υπογράφοντες της καταγγελίας την μεταφράζουν ως κάτι ανάξιο αναφοράς και ασήμαντο. Εμείς πάλι, πιστεύουμε ότι αυτοί που μιλάνε πολύ, οφείλουν να έχουν επίγνωση των συνεπειών για όσα λένε.

Σε αυτό το σημείο, οφείλουμε να καταθέσουμε το κείμενο (3) που είχε δημοσιοποιήσει το μίασμα για τα περιστατικά στον Ασύρματο και την μπουνιά που έδωσε στο βδέλυγμα έξω από αυτοδιαχειριζόμενο χώρο. Θεωρούμε θεμιτό να παρακολουθηθούν τα γεγονότα για να μη δίνονται περιθώρια για παρερμηνείες.

Λαμβάνοντας υπόψιν μας το παραπάνω κείμενο του μιάσματος και της προκλητικής απάντησης του βδελύγματος βγάζοντας ένα κομμάτι που λέει ότι ''δεν σταματάει απλά με μία μπουνιά'', εντελώς τυχαία το μίασμα συναντήθηκε με το βδέλυγμα στη Δερβενίων και του έδωσε μερικές γροθιές. Αναφέρονται σε πισώπλατα χτυπήματα, εντούτοις άτομα τα οποία ήταν παρόντα στο συμβάν, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι κανένα χτύπημα δεν ήταν πισώπλατο. Μετά τα χτυπήματα μπήκε στη μέση ο  Δ.Π. (μπασίστας της punk μπάντας Indico) για να σταματήσει ο τσακωμός, όπως και οι σύντροφοι που βρίσκονταν με το μίασμα. Δηλαδή δεν ενεπλάκη κανείς άλλος πέρα από το μίασμα. Σε κάποια φάση το βδέλυγμα και η παρέα του έφυγαν μετά από παρότρυνση των συντρόφων του μιάσματος, με το βδέλυγμα να δηλώνει ότι θα συνεχίσει να λέει ό,τι θέλει και πως η γλώσσα του δε σταματάει με τίποτα, χαρακτηρίζοντας παράλληλα το μίασμα ''φασίστα'' και ''μπάτσο - μάτσο τραμπούκο σεξιστή''.

Μετά τα παραπάνω συμβάντα, το μίασμα βρισκόταν στο live της Νομικής και μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία του βδελύγματος στον χώρο, του ζήτησε εξηγήσεις καθώς και να ανακαλέσει δημοσίως όσα έχει -δημοσίως- πει. Το βδέλυγμα δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να απολογηθεί για τίποτα, στηρίζοντας τις προηγούμενες δηλώσεις του. Κάπου εκεί ο διάλογος τελείωσε καθώς ο σύντροφός μας ανταπάντησε με γροθιές. Πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι η περιφρούρηση της διοργάνωσης παρενέβει και προστάτεψε το βδέλυγμα, σταματώντας τον διαπληκτισμό. Ξεκίνησε μια μεγάλη κουβέντα όπου το μίασμα καθώς και σύντροφοι που βρίσκονταν παρόντες στο live στον Ασύρματο, επιβεβαίωσαν την λασπολογία του βδελύγματος, επικοινωνώντας το χρονικό στην περιφρούρηση και τον κόσμο της συναυλίας που ρώταγε τους λόγους για τους οποίους κινητοποίησαν αυτή τη διένεξη. Μετά από τα παραπάνω, η περιφρούρηση δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να συνεχιστεί η σύγκρουση εντός του προαύλιου χώρου της νομικής, προκρίνοντας τα άτομα να λύσουν τις διαφωνίες τους εκτός του live, κάτι που έγινε σεβαστό από τον σύντροφό μας.

Το μόνο σίγουρο γεγονός το οποίο μπορούμε να επιβεβαιώσουμε στην καταγγελία είναι το ξύλο που έφαγε το βδέλυγμα από το μίασμα. Οι επιμέρους αναφορές είναι είτε κακεντρεχή σχόλια, είτε πολιτικάντικες ερμηνείες. Τονίζουμε λοιπόν για να γίνει ξεκάθαρο, ότι κανένα άλλο άτομο του οχετού, εκτός απ' το μίασμα, όχι μόνο δεν είχε εμπλοκή στα περιστατικά που περιγράφονται αλλά ούτε καν βρίσκονταν στη Νομική. Επιπλέον το γεγονός, όντας τυχαίο, δε θα μπορούσε να αποτελεί συλλογική απόφαση του Οχετού και ούτε θα μπορούσε να είχε γνώση επ' αυτού. Καταθέτουμε εξ' αρχής τα γεγονότα για να σταθούν από μόνα τους απέναντι στις σαθρές τους κατηγορίες.

Επιπλέον, στην καταγγελία τους υπάρχουν εμφανέστατα στοιχεία ρουφιανιάς, εφόσον ονοματίζουν τον Οχετό και τον καταδεικνύουν ως μια συμμορία που υπάρχει για να δέρνει κόσμο. Επειδή λοιπόν απ' ότι φαίνεται δεν γνωρίζετε καλά αυτούς που στοχοποιείτε, σας γνωστοποιούμε ότι ο Οχετός αποτελεί μια αναρχική δικτύωση ατόμων που έχει ως επίκεντρο την ανάδειξη της εξεγερτικότητας μέσω της δημιουργίας. Με όσες και όσους έχουμε βρεθεί από κοινού σε αγώνες, ξέρουν ποιοι είμαστε και τι πρεσβεύουμε. Οποιαδήποτε ατομικότητα ή συλλογικότητα του α/α χώρου την οποία καλούν οι καταγγέλλοντες αβλεπεί να μας απομονώσει μπορεί να μας βρει στον Χώρο πολύμορφης δράσης αναρχικών Ζαΐμη 11 όπου δραστηριοποιούμαστε, και επιπλέον παραθέτουμε το mail μας (4) για οποιαδήποτε επαφή. Από πλευράς μας εκφράζουμε την πλήρη περιφρόνηση μας προς τέτοιους λασπολογητές και θυματολόγους.

Μας φαίνονται περιγέλαστες οι αναφορές σε αρχηγιλίκια, ιεραρχίες, συμμορίτικο τρόπο δράσης και πισώπλατους ξυλοδαρμούς. Ειδικά όταν αυτές προέρχονται από άτομα που έχουν πάρε-δώσε με μαγαζάτορες και μπράβους. Εξίσου γελοίες είναι οι απόπειρες εδραίωσης των κατηγοριών τους σε ένα συγκεχυμένο ιδεοληπτικό πολιτικό λόγο. Το τι είμαστε και τι όχι φαίνεται απ' τη συμμετοχή μας στους αντίστοιχους  αγώνες και στην καθημερινή μας προσωπική στάση. Αξιοπεριφρόνητες επίσης οι επικλήσεις εργατίστικων ταξικών επιχειρημάτων και τα λογικά (σφ)άλματα που οδηγούν σε καθολικές κατηγορίες.

Απο εκεί και πέρα όταν διεκδικείς το να μπορείς να λες ό,τι θες χωρίς να φέρεις καμία ευθύνη για ό,τι λες, άρα κατ' επέκταση να διεκδικείς το να μπορείς να τραμπουκίζεις διαμέσω του λόγου σου χωρίς καμία συνέπεια, εμείς που ως αναρχικές/οί αποστρεφόμαστε τέτοιες πρακτικές και πιστεύουμε στη συνέπεια λόγου και πράξης, προτείνουμε στο βδέλυγμα εφόσον βρίζει και λασπολογεί, να έχει και καλύτερα αντανακλαστικά. Δεν καταδικάζουμε τη βία αλλά ούτε τη φετιχοποιούμε.

Τέλος, κάτι που αξίζει να σημειώσουμε είναι ότι στην εν λόγω καταγγελία, χαρακτηρίζουν τον σύντροφό μας ‘’ψυχοπαθή’’ και προτείνουν να εγκλειστεί και να νοσηλευτεί σε κάποιο ψυχιατρικό ίδρυμα. Δεν είναι καθόλου κρυφό λοιπόν, ότι μέσω της επιχειρηματολογίας τους, αυτά τα ανθρωπάκια αναδεικνύουν την αφομοιωμένη στο υπάρχον κοινωνικό οικοδόμημα αντίληψη ότι όλοι όσοι θεωρούνται τρελοί απ’ την κοινωνία και παρεκκλίνουν απ’ τις νόρμες της πλειοψηφίας πρέπει να είναι έγκλειστοι σε ψυχιατρικά μπουντρούμια και υπό παρακολούθηση ειδικών γιατρών. Για εμάς τέτοιες αντιλήψεις δεν είναι απλά εκ διαμέτρου αντίθετες, αλλά εχθρικές, και εκφράζουν πτυχές του εξουσιαστικού πολιτισμού, πρακτική του οποίου είναι ο εγκλεισμός -ανθρώπινων και μη- όντων σε κελιά/κλουβιά/κλινικές.

Συνοψίζοντας λοιπόν, αυτό που συμπεραίνουμε είναι ότι δεν τίθεται αμφισβήτηση πως μας χωρίζει άβυσσος με τους γράφοντες της καταγγελίας. Είμαστε δυο διαφορετικοί κόσμοι και οι αξιακοί μας κώδικες αποκλίνουν μεταξύ τους σε τέτοιο βαθμό ώστε να βρίσκονται σε μια ατέρμονη σύγκρουση. Για να μην μακρυγορούμε λοιπόν, ξεκαθαρίζουμε ότι δεν μας ενδιαφέρει καμία συνύπαρξη και καμία συναναστροφή με άτομα τα οποία παίζουν σε μαγαζιά, απαιτούν τον εγκλεισμό συντρόφων μας, στοχοποιούν, χλευάζουν και καταδίδουν πολιτικές ομαδοποιήσεις δίχως να ξέρουν γι’ αυτές και λοιδορούν κόσμο δημόσια σε συναυλίες τους χωρίς να υπολογίζουν τις συνέπειες. Από μακριά και μισημένοι λοιπόν.

Με την σειρά μας, καλούμε τον κόσμο του αγώνα να απομονώσει τα εν λόγω άτομα από την οποιαδήποτε εμπλοκή τους με τον α/α χώρο, να κρίνει και να πράξει αναλόγως. Ο Οχετός, σαν συλλογικό σώμα, δεν σκοπεύει να ξανασχoληθεί.

Εκ μέρους της διοργάνωσης και περιφρούρησης της συναυλίας όπου συνέβη το γεγονός, τα άτομα του Εργαστηρίου για την εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης, θεωρούν κατάπτυστη την συγκεκριμένη καταγγελία και μπαίνουμε στη διαδικασία να απαντήσουμε δημόσια εφόσον στο ρουφιανοκείμενο της καταγγελίας γίνεται έμμεση έγκληση στην διοργάνωση της συναυλίας. Δείχνοντας μετριοπαθές ενδιαφέρον για την προσωπική προϊστορία των δύο κύριων εμπλεκόμενων, γελάμε περιφρονητικά προς τους καταγγέλλοντες. Το κείμενο καταγγελίας στοχοποιεί τις δύο ομάδες ως συνεργαζόμενες σε έναν ξυλοδαρμό και εγκαλεί την περιφρούρηση για αδιαφορία. Απαντάμε στους υπογράφοντες, πως έχουν απόλυτο δίκιο. Ήμασταν και είμαστε αδιάφοροι προς τον ξυλοδαρμό του βδελύγματος και σε κάθε άλλη όμοια περίπτωση, καθώς οι πολιτικές αναλύσεις ξεσκονόπανου με μόνο σκοπό την πολιτικάντικη χρήση, οι λασπολογίες, οι κατασυκοφαντήσεις και η καταγγελτική θυματολαγνεία θα μας βρίσκουν πάντα απέναντι. Είμαστε με όσες/ους μοιραζόμαστε τους δρόμους της φωτιάς, περιφρονούμε και θεωρούμε ανάξιους περαιτέρω απασχόλησης τέτοιου είδους σκηπτροφόρους της καταγγελίας, ερασιτέχνες θυματολόγους.

Το παραπάνω κείμενο συνδιαμορφώθηκε, συντάχθηκε και συνυπογράφεται απ' τις ομάδες:
Αναρχικό δίκτυο δημιουργίας Οχετός
Εργαστήριο για την εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης

 υ.γ. Ο περήφανα τρεις φορές υποψήφιος βουλευτής υπό την ριζοσπαστική-επαναστατική αιγίδα του ΣΕΚ, κύριος  Renegade Instruments, ο  μπροστάρης με υπεροπτικό ύφος χιλίων καρδιναλίων που δήλωσε στο μίασμα επιθετικά ''Εγώ δέρνω και φασίστες άμα λάχει'', λες και τον ρώτησε κανείς, έφαγε μια κλωτσιά στο πόδι από σύντροφο επειδή ενεπλάκη πιο βίαια απ' τα άλλα άτομα που ήταν μαζί με το βδέλυγμα, και θεωρεί ότι δέχτηκε στοχευμένη  επίθεση με σκοπό τη μόνιμή του αναπηρία από ειδικά εκπαιδευμένο μέλος παραμιλιταριστικής οργάνωσης, κομάντο-βανάκι Μασσαλίας. Του ευχόμαστε περαστικά και καλή σταδιοδρομία. Άντε και με τον Σύριζα. 


(4) Επικοινωνία: oxetos@riseup.net

34 σχόλια:

  1. Epeidh emesws h kai ksekathara stoxopoieitai h epanastatikh aristera mesw auths tis istorias, thelw na ksekatharisw pws oute eimaste, oute trefoume oloi sumpatheies gia to sek kai tis praktikes toy akoma ki an den eimaste anarxikoi.

    -Aristeros-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΣΕ ΜΙΣΟ γιατί τώρα κατάλαβα
    ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΕΚΑΝΕ FREESTYLE ΣΕ LIVE
    ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ "Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟ"
    ΚΙ ΕΣΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΟΣ;

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να πω εγώ σε κάνα freestyle μου "Μίασμα πρώτος μάγκας και πολύ καλός γαμιάς, πηδηχτείτε μαζί του, ξέρω πως το ζητάς", να παραποιήσω την ταυτότητα του, να σε κυνηγάνε μετά για σεξ

    αν δε με δείρετε πρώτα χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμε

      Άστοχα και τα δυο σχόλια, ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι παίζει ακριβώς και τι λέει το κείμενο, ενώ είναι ξεκάθαρο. Στην τελική ο κάθε ανώνυμος οτι θέλει καταλαβένει και λέει. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  4. Τι ειναι λαθος και τι σωστο ειναι υποκειμενικο, οποτε θα μιλησω και εγω υποκειμενικα, ισως και λιγο ουτοπικα.

    Θεωρω ανουσια την ασκηση βιας πανω σε καποιον με σκοπο την τιμωρια του για τα λεγομενα του εις βαρος μας. Το λεω αυτο για δυο λογους:
    α)Oσοι ξερουν το εργο σου και ποιος εισαι, τοτε τι αποτελεσμα θα εχουν τα ψεματα;
    β) Οσοι κρινουν καποιον και πιστευουν λογια τριτων, δεν αξιζουν να σε μαθουν και ειναι αξιοι της μοιρας τους.

    Ειμαι απλα ενας πολυ μεγαλος φαν του ΞΣΡ:1, και παρακολουθω την δραστηριοτητα σου μουσικα, δεν παω και ουτε ασχολουμαι με τα κουτσομπολια ουτε την πολυλογια, ειδικα μεσω διαδικτυου. Το συμβαν μου κινησε την περιεργεια απο φιλοσοφικης/ψυχολογικης αποψης και οχι πολιτικης.

    Κατα την γνωμη μου, το οτι τα λογια ενος τετοιου ανθρωπου σε ενοχλησαν και σε εθιξαν τοσο και σε εκαναν να αντιδρασεις ετσι, δειχνει αδυναμια εκ μερους σου. Ωστοσο οπως ειπα, ξερω οτι μιλαω ουτοπικα. Δραση-αντιδραση, συναισθηματα οπως ο θυμος, δυσκολα ελεγχονται. Ασκηση βιας θεωρω ουσιωδης οταν καποιος στεκεται εμποδιο και προσπαθει να σε εμποδισει απο την επιτευξη των στοχων σου, απο εκει και περα, φημες που κυκλοφορουν απο τριτους θα ειναι παντα εκει.

    Αν ασχολεισαι με φημες απο βλακες, πεφτεις στο επιπεδο τους. Για εμενα, αν εχεις εναν στοχο και προσπαθεις να τον φτασεις, ενας αξιος αντιπαλος θα βρεθει απο μονος του μπροστα σου "να παιξετε μπουνιες".

    δικα σου λογια: "Είτε φεύγεις άπραγος, δεχόμενος την επίθεση του, είτε αντιδράς."
    απο μια αλλη οπτικη: Ειτε δεν δινεις σημασια στα λεγομενα ενος στενομυαλου, γελοιου ραπα, ειτε πεφτεις στο επιπεδο του, γιατι τι αξια εχει να δερνεις εναν χαζο ανθρωπο ο οποιος ειναι απο μονος του καταδικασμενος;

    Ελπιζω να μην παρεις τα λεγομενα μου αυτα κατακριτικα, απλα παρουσιαζω τα πραγματα απο μια οπτικη που εχω στο μυαλο μου.

    Καλη συνεχεια,
    matthew

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @matthew

      Σε γενικό πλάνο αφουγκράζομαι την οπτική σου και την καταννοώ. Και δίκιο θα σου δώσω. Το μόνο που θα σταθώ είναι η συνέπεια λόγου και πράξης και η διεκδίκηση της εφαρμογής του συγκεκριμένου προτάγματος, καθώς και οι συνέπιες της βαρύτητας του λόγου. Για μένα ο καθένας δεν μπορεί να λέει οτι θέλει χωρίς να μπορεί και να το υποστηρίξει. Ο λόγος απο την στιγμή που ειπώνεται, πραγματώνεται και δεν μπορείς να το πάρεις πίσω σαν δεδομενο, διότι αναπαράχθηκε. Για αυτό προσέχω πολύ καλά τι ξεστομίζω ατομικά. Ο καθένας χρεώνεται τα λόγια του. Δεν μπορώ εγω με την σειρά μου να αφήνω οποιοδήποτε ψηνεται να κανιβαλίζει, ακανιβάλιστο. Πάρτο αυτό σαν γενικό πλαίσιο συμπεριφοράς μου σε όλες τις εκφάνσεις της ζωης μου, γιατί η πολιτική στάση δεν είναι στα χαρτιά ουτε στα κείμενα, είναι στην καθημερινότητα. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  5. ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΧΑ-ΖΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. THANATOS SE ARISTEROYS KAI KOMMOYNISTES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Α' (δε χώραγε στα σχόλια ως 1 post, οπότε το χώρισα σε μέρη αναγκαστικά)


    Είναι πολύ βολικό οι ιστορίες να ξεκινούν να αφηγούνται από τη μέση. Όταν παραλείπονται κεφάλαια, περιπλέκονται εύκολα οι ρόλοι του θύματος και του θύτη, αντιστρέφονται οι κατηγορίες, και δίνεται έτσι η δυνατότητα σε όσ@ς ξεκινάνε μια επίθεση και ανοίγουν έναν κύκλο βίας (λεκτικής στην προκειμένη περίπτωση, με προφανείς όμως πολιτικές προεκτάσεις, όπως θα εξηγηθεί παρακάτω) να βγάζουν τ@ς εαυτ@ς τους λάδι και να παρουσιάζουν τ@ν αντίπαλ@ τους ως θύτη. Όταν διατείνεστε πως είστε πολιτικά υποκείμενα αλλά δεν αναλαμβάνετε την ευθύνη των όσων λέτε ή όσων κάνετε, και, αντιθέτως, επιμένετε να υποστηρίζετε την πάρτη σας, διαστρεβλώνοντας γεγονότα και καταστάσεις, εγώ προσωπικά γελάω με εσάς και αποδεικνύεται για άλλη μια φορά στο μυαλό μου η ποταπότητά σας και το πόσο δεν αξίζει κάποι@ να ασχοληθεί μαζί σας. Αλλά στη συγκεκριμένη κατάσταση θεώρησα χρήσιμο να αποτυπώσω την οπτική μου.

    1. Η αφήγηση του σκηνικού στη Νομική ξεκινά κατηγορώντας την περιφρούρηση (τα συντρόφια απ' το Εργαστήρι για την Εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης) που ''αδιαφόρησε και αρνήθηκε να προστατεύσει'' το κακόμοιρο βδέλυγμα που, άδικα και χωρίς κανέναν λόγο, δέχτηκε τραμπουκισμό από το κακό μίασμα. Και συνεχίζει: Λίγο μετά τη 1 φτάνει ο Renegade Instruments και ο Ρ. χωρίς να ξέρουν τι έχει συμβεί. Λογικό να μην ήξεραν, ε; Όπως και άλλος ράπερ που είχε καλεστεί και όπως παραδέχτηκε ο ίδιος αργότερα ήρθε με 10 άτομα παρέα ώστε να βοηθήσει να φυγαδευτεί το βδέλυγμα για να μην κοπανηθεί. Πολύ καλή η τακτική σας παιδάκια, καλείτε τσούρμο, τους λέτε ότι απειλείται η σωματική ακεραιότητα του βδελύγματος, δεν τους αναφέρετε την αιτία του σκηνικού, παρά μόνο ότι ένας τρελός τραμπούκος μοιράζει μπουνιές με κοκκάλινα, και τους φέρνετε μπροστά σε μια ευθύνη που ούτε οι ίδιοι δε γνώριζαν και δεν ήξεραν αν θέλουν να σηκώσουν (χαρακτηριστικά αναφέρω τoν ράπερ με τα 10 άτομα παρέα, που παραδέχτηκε πως δεν ήξερε για τις καφρίλες στον Ασύρματο, και τον Δ.Π., που όταν τον ρώτησα αν σηκώνει την ευθύνη για όσα έχουν ειπωθεί σε εκείνο το live το 2014 απάντησε ότι γνωρίζει το βδέλυγμα μόνο 6 μήνες).

    2. Εκεί τους πλησίασε το Μίασμα [...] παράγγελμα του Μιάσματος. Το Μίασμα ακολουθούμενο λοιπόν από συμμορία, όπως αποκαλέστηκε εκείνη την ώρα, 15 τραμπούκων φασιστών (όπως υπονοήθηκε από τον Renegade που, όταν ρωτήθηκε γιατί μπαίνει στη μέση, είπε πως άμα λάχει δέρνει και φασίστες), ως αρχηγός αυτής της αγέλης έδωσε παράγγελμα και τα λυσσασμένα υποτακτικά χουλιγκάνια ξεχύθηκαν να μοιράζουν ξύλο. Δεν είναι πάρα πολύ βολική η εικόνα που πλασάρετε; Δεν καταλαβαίνετε ότι οι δημοσιογραφικές περιγραφές και η εικονοποιία ακροτήτων είναι κάτι το πολύ αστείο και αποτυχημένο όταν έχετε εμφανώς χεσμένη τη φωλιά σας; Το κατανοώ, θέλετε να βγάλετε προς τα έξω για τ@ς αντιπαλ@ς σας μια εικόνα τραμπούκων, μάτσο, απερίσκεπτων κωλόπαιδων που σας την έπεσαν για ξύλο χωρίς λόγο, ενώ εσείς ήρθατε απλά για το live. Δεν μπορούσατε όμως να σκεφτείτε κάτι όχι τόσο ατεκμηρίωτο, κάτι που να μην κάνει μπαμ ότι το γράφετε απλά για να το γράψετε, κάτι που να μπορεί να πουληθεί (δημοσιογραφικά μιλώντας) πιο εύκολα;; Κρίμα, σας είχα για πιο έξυπνους. Έτσι για την ιστορία, τα συντρόφια που είχαν σωματική επαφή με όσους φυγάδευαν το βδέλυγμα (τραβώντας τους στην άκρη τα πιο πολλά, ή κλωτσώντας και γρονθοκοπώντας τους όπου χρειάστηκε) δεν ήταν πάνω από 5. Τα πιο πολλά συντρόφια μας που ήταν μπροστά στο σκηνικό δεν αναμίχθηκαν σε πρακτικό επίπεδο, και δε χρειαζόταν κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Β'


    3. Πάμε λοιπόν στην περιγραφή του γεγονότος. α) Τύγχανε εκείνη τη μέρα να μην είναι παρούσα καμία ατομικότητα που συμμετέχει στον Οχετό (πέραν του μιάσματος), οπότε κάθε κατηγορία ενάντια στον Οχετό και κάθε επίρριψη συλλογικής ευθύνης στα συγκεκριμένα συντρόφια αποδομείται. β) Όλα τα άτομα που συμμετείχαμε στο σκηνικό είμαστε συντρόφισσες και σύντροφοι του μιάσματος που ξέρουν τα γεγονότα (όχι μόνο την αφήγηση ότι ο τραμπούκος μίασμα ψήνεται ''χωρίς λόγο'' να μοιράζει μπουνιές, ενώ εσείς ήρθατε απλά να δείτε το live, ω καημένα και αθώα μου γλυκά παιδιά) και την προϊστορία με το βδέλυγμα. Ξέραμε κοινώς τις καφρίλες που έχει ξεστομίσει με τη μεγάλη του γλώσσα το συγκεκριμένο άτομο, και γι' αυτό και δεν ήμασταν καθόλου ενάντια στο να κοπανηθεί. Για την ακρίβεια, δε θα εμποδίζαμε τον σύντροφό μας να κοπανήσει το βδέλυγμα, αλλά εμείς δε θα το χτυπούσαμε, αλλά θα εμποδίζαμε όποιον πήγαινε να μπει στη μέση. Η προσπάθεια να χρεώσετε αγελαία και ιεραρχικά χαρακτηριστικά είναι πραγματικά σαν το κύκνειο άσμα της απόπειρας για δικαιολόγηση και συγκάλυψη αυτών που ο μεγαλογλωσσίτης βδέλυγμα έχει ξεστομίσει. Επειδή ξέρω ότι αυτά που πουλάτε είναι φούμαρα, δε θα αναλωθώ να αποδείξω ότι οριζόντια και συντροφικά ήρθαμε για να βοηθήσουμε να μείνει ανοιχτό πεδίο ώστε να συγκρουστούν μόνοι τους το μίασμα και το βδέλυγμα.

    4. Το σκηνικό στη Δερβενίων. Πάλι ''επικεφαλής'' το μίασμα; Πάλι όσ@ ήμαστε εκεί είμαστε στον Οχετό; Δεν ντρεπόσασταν έστω και λίγο με τους εαυτούς σας όταν γράφατε αυτά τα πράγματα; Ή τουλάχιστον δεν είχατε τη στοιχειώδη προνοητικότητα να μη γράφετε τόσες ανακρίβειες και λασπολογίες, καθώς είναι πάρα πολύ εύκολο να βγει η ψευτιά σας στη φόρα και να ξεμπροστιαστείτε; Ας ξεκαθαριστεί λοιπόν ότι στη Δερβενίων άλλο ένα μόνο απ' τα παρόντα άτομα συμμετέχει στον Οχετό. Ας ξεκαθαριστεί επίσης ότι η επίθεση δεν ήταν πισώπλατη (όχι ότι δεν υποστηρίζω τις πισώπλατες επιθέσεις, ίσα ίσα που υποστηρίζω απόλυτα τις ανορθόδοξες τεχνικές), αλλά δεν απορώ καθόλου που το βδέλυγμα και ο Δ.Π. συμφώνησαν να γραφτεί έτσι. Είπαμε: δημοσιογραφικά τρικάκια, τεχνικές απόδοσης χαρακτηριστικών στ@ν αντίπαλ@ τα οποία σε γενικές γραμμές είναι ενάντια προς την κοινωνική (συγκεκριμένα την κινηματική) πλειοψηφία, έτσι ώστε να τ@ν κάνετε να φαίνεται μισητ@ στην πλειοψηφία αυτή και να πάρετε πάτημα να εδραιώσετε τη ρητορική σας (αποκρύπτοντας φυσικά τα ξεφτιλίκια και τις χοντράδες που έχετε πει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Γ'

    5. Και για να τελειώνουμε μία και καλή με αυτή τη φαρσοκωμωδία. Ερωτώ το βδέλυγμα (όπως έκανα και κατά τη διάρκεια του live στη Νομική και οι απαντήσεις του, όπως και οι απαντήσεις του Δ.Π. αποδείκνυαν πως έχουν λερωμένη τη φωλιά τους), και κατ' επέκταση όσ@ς έχουν μπει στη μέση για να τον υποστηρίξουν ή να τον προστατέψουν απ' τις συνέπειες της μεγάλης γλώσσας του:
    α) Έχεις ή δεν έχεις πει στον Ασύρματο, σε live το 2014, ότι το μίασμα (αναφέροντάς τον στο κομμάτι συγκεκριμένα με το όνομά του) και ο πατέρας του έχουν στη Μανωλάδα χωράφια όπου εκμεταλλεύονται εργάτες; Κάτι που προφανώς δεν είναι ζήτημα ''τιμής'' (τύπου ''σου γαμώ τον πατέρα'', ''σου γαμώ την παναγία''), όπως πολύ βολικά παρουσιάσατε στο κειμενάκι σας, αλλά ζήτημα βαθιά πολιτικό, καθώς λασπολογείς, λοιδωρείς την πολιτική υπόσταση ενός αναρχικού, και θεαματικοποιείς την ύπαρξή του χρησιμοποιώντας τον σε μια πλαστή ιστορία για να διασκεδάσεις το κοινό σου, εκμεταλλευόμενος το κουλτουροπροφίλ του ''καλλιτέχνη'' με ''ελευθερία λόγου'' και όλα αυτά τα φιλελέ χιλιοειπωμένα, και νομίζοντας πως μπορείς να λες τα πάντα χωρίς συνέπειες (εφόσον όταν έρχονται οι συνέπειες αποσιωπείς αυτό το γεγονός και ξεκινάς από το ότι το μίασμα σε τραμπούκισε και ότι οι 15 χουλιγκάνοι που σέρνει ξοπίσω του σας κοπάνησαν χωρίς ''σοβαρό'' λόγο). Επίσης, άρχισες ή δεν άρχισες να τα μασάς όταν έμαθες εδώ και καιρό ότι υπάρχει βιντεάκι από τότε (το οποίο έχουν δει τουλάχιστον 5 άτομα), καθώς και όταν εγώ προσωπικά σου γνωστοποίησα πως ήμουν σε αυτό το live στον Ασύρματο και τα άκουσα αυτά ξεκάθαρα με τα αυτιά μου; Λοιπόν, χαλαρώστε με τους κιτρινισμούς γιατί ξέρετε πολύ καλά τι έχει ειπωθεί και τι όχι. Αν δεν τα ξέρετε όλ@, ξέρει το βδέλυγμα και αυτό αρκεί. Αν δε σας παρουσιάζει ακριβώς το τι έχει πει, απλά σας εκθέτει, αλλά εφόσον δεν είστε μικρά παιδιά που παρασύρονται, και εφόσον έχετε μια άλφα κριτική ικανότητα, έχετε αντίστοιχη ευθύνη όταν λέτε πως ''Αυτή η κατηγορία δεν ευσταθεί και το ξεκαθαρίζουμε''. Και αν όπως λέει στο κείμενο δε βρίσκετε επαρκή λόγο για υλική σύγκρουση το ότι κατηγορήσατε τον σύντροφό μας ως αφεντικό (ε ναι μωρέ, story telling είναι στην τελική, ομοιότητες με πρόσωπα είναι τυχαίες, χαχα) και ότι χρησιμοποιήσατε αυτόν και τον πατέρα του για θεαματικούς λόγους, τότε να ξέρετε πως οι αξιακοί μας κώδικες έχουν αγεφύρωτο χάσμα.
    β) Σου έχει ή δε σου έχει ζητηθεί επί 3 φορές να πεις δημόσια συγγνώμη (όπως δημόσια είπες αυτό το κομμάτι) και από εκεί και πέρα ο σύντροφος δε θα σε ξανακουμπήσει και δε θα ξανασχοληθεί μαζί σου; Και αν ναι, γιατί δεν έχεις ακόμα ζητήσει συγγνώμη; Για ποιον λόγο χρησιμοποιείς ακόμα τη μεγάλη σου γλώσσα για να πουλάς τρελίτσα; Για ποιον λόγο ακόμα επιμένεις, διαστρεβλώνεις τα γεγονότα και τα παρουσιάζεις όπως σε συμφέρουν; Έχω κουραστεί με αυτήν την ιστορία, έχει παρατραβήξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Δ'


    Εγώ πίσω από όλα αυτά, βλέπω έναν αρκετά αλαζόνα και εριστικό άνθρωπο, που κατάλαβε ότι δεν είναι ο πιασάρικος και εξυπνακίστικος λόγος το μόνο πεδίο επιβολής. Είναι καλώς ή κακώς και η υλική σύγκρουση. Και όταν επιβάλλεσαι λεκτικά, όταν ταπεινώνεις κάποι@ και λασπολογείς απέναντί τ@, τότε να περιμένεις απαντήσεις σε κάθε επίπεδο. Έτυχε αυτή τη φορά να μην είναι λεκτική και να μη βασίζεται σε επιχειρήματα και διαγωνισμό εξυπνάδας και ηλίθιων ατακών. Έτυχε να είναι μπουνιές. Γι' αυτό, μπορείς ακόμα να ζητήσεις συγγνώμη γι' αυτό το κομμάτι που έβγαλες, ειδάλλως ας λούζεσαι τις συνέπειες. Εγώ εξ αρχής διαφωνώ με τη στάση σου, αλλά αρχικά διαφωνούσα και με το να τρως ξύλο, καθώς θεωρούσα πως είναι ένα όχι και τόσο ουσιώδες ζήτημα η συγκεκριμένη διαμάχη, πως κρατάει τα συντρόφια μου πίσω απ' το να ασχοληθούν με σοβαρότερα πολιτικά ζητήματα, πως έτσι κι αλλιώς είσαι ένας πάρα πολύ αδιάφορος στόχος που δεν αξίζει σπατάλη ενέργειας, σκέψης και χρόνου, καθώς επίσης και ειλικρινά λυπούμενος να βλέπω το πρόσωπό σου κοκκινισμένο απ' τις μπουνιές... Πλέον όμως, έχοντας δει τη συμπεριφορά σου, δεν μπορώ δυστυχώς να υποστηρίξω πρακτικά την αρχική μου θέση και θεωρώ πως πρέπει να ζητήσεις συγγνώμη, ειδάλλως ας λούζεσαι τις συνέπειες της ακατάσχετης ψευτοκαφρίλας και εριστικότητάς σου. Εγώ, σε καθαρά προσωπικό επίπεδο, δεν ενδιαφέρομαι να ασχοληθώ με τη συγκεκριμένη διαμάχη με επιθετικούς όρους, και θα το κάνω μόνο όταν δω ότι απειλείται ή δέχεται επίθεση η σωματική ακεραιότητα των συντροφ@ν μου.

    6. Οι κατηγορίες που αφορούν τον Οχετό, όπως και το Εργαστήρι για την Εξάπλωση της Μαύρης Πανώλης (που οργάνωσε και περιφρούρησε το live στη Νομική) απαντώνται στο δικό τους κείμενο. Αυτό που εγώ έχω να πω όσον αφορά τον σεξισμό, τη ματσίλα, την αρσενική επίδειξη και τη μανία ιδιοκτησίας, είναι ότι δεν ανέχομαι να ακούω τίποτα από έναν άνθρωπο που έχει χρησιμοποιήσει τον χαρακτηρισμό ''φεμιναζί'' για φεμινιστ@ συντρόφια, στρεβλώνοντας και δαιμονοποιώντας τα φεμινιστικά ρεύματα και εν γένει τις αντισεξιστικές αντιλήψεις, και υποτιμώντας την ίδια την έννοια του φεμινισμού. Επιπλέον, παρουσιάζετε ξεκάθαρα τη σωματική βία εν γένει ως εξουσιαστική, αρρενωπή, μάτσο και επιβλητική. Να υπενθυμίσω λοιπόν ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση η βία, για την ακρίβεια η αντιβία, είναι πρακτική που χρησιμοποιήθηκε για να λήξουν οι προσβλητικές και κατάπτυστες επιθέσεις του ατόμου που το ίδιο έχει ξεκινήσει έναν κύκλο επιβολής (με το κομμάτι του για το μίασμα και τον πατέρα του, το οποίο φυσικά, όπως λέτε, ''δεν υπάρχει και είναι προϊόν φαντασίας των άρρωστων γυμναστηριακών που υπακούν πιστά τον θεό μίασμα''). Όλα όσα λέτε απλά συμπληρώνουν μια αφήγηση που θέλει να δημιουργήσει έναν μάτσο, επιβλητικό, συμμορίτη, αρρενωπό, αντικινηματικό και μη συντροφικό δαίμονα, εικόνα η οποία σας συμφέρει να υπάρχει ώστε να βγάλετε λάδι το βδέλυγμα και πάνω στην οποία θα στηρίξετε το ότι σας επιτίθενται αυτοί οι κακοί τραμπούκοι χωρίς κανέναν λόγο. Ας ξεκαθαριστεί, η βία δεν είναι εν γένει εξουσιαστική. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση εξασκείται ως η μοναδική ανταπάντηση που μπορεί να υπάρξει απέναντι σε λεκτικούς τραμπουκισμούς. Τα περί τραμπούκων και μάτσο σας αφήνω να τα σκεφτείτε λίγο καλύτερα, γιατί έχετε μπερδέψει κάποια πράγματα στο μυαλό σας. Λοιπόν ανέκδοτα, χαίρομαι όταν ξεμπροστιάζεστε και όταν όλη η αφήγηση που έχετε χτίσει και που έχει τόσο σαθρά θεμέλια (ότι ποτέ δεν ειπώθηκε απ' το βδέλυγμα το κομμάτι που αναφέρει το μίασμα και τον πατέρα του ως αφεντικά στη Μανωλάδα, ή, ακόμα και αν έχει ειπωθεί αυτό, δεν είναι μωρέ αρκετό για να δικαιολογεί το τσάκισμά σας, με βάση τον αλάνθαστο και αντικειμενικό αξιακό σας κώδικα), καταρρέει, και μαζί της καταρρέει και κάθε δύσμοιρο επιχείρημα που χρησιμοποιείτε για να φτιασιδώσετε την τρύπια λογική σας βάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τα γεγονότα στη Νομική (από ατομικότητα που ήταν παρούσα): Μέρος Ε' (και τελευταίο)


    7. Η ψυχιατρικοποίηση της συμπεριφοράς του συντρόφου μου και τα περί εγκλεισμού σε κλινικές για τις ''άρρωστες και αποκλίνουσες'' ατομικότητες είναι το κερασάκι στην τούρτα για την απόδειξη των διαθέσεων και των αντιλήψεών σας. Γελάω με τη μηδαμινότητά σας.

    8. Εν κατακλείδι, το εριστικό υφάκι, εφόσον δεν μπορείτε να το υποστηρίξετε πρακτικά, χρήσιμο είναι να το κόβετε. Μαζεύτε τη μεγάλη γλώσσα σας και αναλογιστείτε τι ευθύνες έχετε αναλάβει, διότι φαίνεται να μην κατανοείτε τη βαρύτητα αυτών που έχει πει το βδέλυγμα, καθώς και το μέγεθος που μπορεί να λάβει η συγκεκριμένη κατάσταση αν συνεχίσετε να πουλάτε μεγαλοστομία, ειρωνεία, υφάκι και τρελίτσα. Καλώ τα συντρόφια μου να μη σπαταλήσουν άλλη ενέργεια και χρόνο στο συγκεκριμένο ζήτημα (αν και κατανοώ και σέβομαι απόλυτα το να θέλουν να συνεχίσουν τη συγκεκριμένη διαμάχη). Από μακριά και μισημένοι, όπως γράφτηκε και στο κείμενο του Οχετού και της Μαύρης Πανώλης.

    υ.γ.1: Ο δημόσιος χαρακτήρας του κειμένου μου υφίσταται απλά και μόνο ως αποτύπωση στη δημόσια σφαίρα της οπτικής μου, και ως εργαλείο για κάποι@ που θεωρεί ότι ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με τα συγκεκριμένα γεγονότα, ώστε να έχει κάποιο έξτρα πάτημα και να κρίνει. Προφανώς πολλ@ θα πουν ότι δεν ενδιαφέρονται για το ζήτημα αυτό και πως δεν έχει νόημα να ανεβαίνουν δημόσια κείμενα. Επίσης προφανές είναι πως δεν έχει νόημα να νομίζουν ότι τα κείμενα αυτά (το δικό μου και του Οχετού με τη Μαύρη Πανώλη) υπάρχουν για αυτ@ς, οπότε μπορούν απλά να τα προσπεράσουν.

    υ.γ.2: Αρκετά με τις μεγαλοστομίες και τις μεγάλες γλώσσες. Αν το συγκεκριμένο κείμενο έχει αρκετά ειρωνικό ύφος είναι για να αποδειχθεί στο βδέλυγμα και στα άτομα που συνυπέγραψαν το κείμενο για τα γεγονότα στη Νομική ότι είναι πολύ εύκολο να πουλάμε εριστικότητα και τρελίτσα, καθώς και να λέμε έναν σκασμό χοντράδες και να παίζουμε ψυχολογικά με τ@ άλλ@. Το δύσκολο είναι να αναλαμβάνουμε σε κάθε επίπεδο την πολιτική ευθύνη για αυτά που λέμε και πράττουμε, και να ζυγίζουμε εν τέλει το τι ξεστομίζουμε και τι όχι.

    υ.γ.3: Αυτό με το βανάκι στη Μασσαλίας ήταν εξαιρετικό! Ομολογώ ότι γέλασα πολύ κάνοντας εικόνα 15 ''αγροίκους-χουλιγκάνους'' να ορμάνε πίσω από ένα παρκαρισμένο βανάκι, όπου σα γνήσια κομάντο που είναι είχαν καμουφλαριστεί για να μην είναι ορατ@, και με την εντολή του αρχηγού μιάσματος ορμάνε με μυστικές φονικές τεχνικές και θανατερές ιαχές πολέμου προς τον οχτρό, για να τον συντρίψουν με την στρατηγική της διαίρεσης σε υποομάδες των 2-3 ατόμων (προφανώς η αλλοίωση των γεγονότων και η προσπάθεια δημοσιογραφίστικης εικονοποιίας είναι πασιφανής, αλλά η κωμικοτραγικότητα των γραφόντων και η λογοτεχνική διανόησή τους έπλεξαν ένα αρκετά όμορφο ανέκδοτο το οποίο ακόμα με κάνει να γελάω)! Να ένας λόγος για τον οποίο δε μετάνιωσα που σπατάλησα χρόνο να διαβάσω το κειμενάκι σας!


    Ξέμπαρκη φεμιναζί αναρχοκακούλα
    Κομάντο βανάκι Μασσαλίας ftw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να δω κάτι μπουχεσες απο εργαστήρι πως θα γυρίσετε στις πόλεις σας που ειστε πουθεναδες .Φοιτητακια μπαχαλακιδες του γλυκού νερού το Πάσχα πλησιάζει.Το χαρτζιλίκι από τη μαμά θα Το πάρετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να δω αν μαθω οτι ακουμπηθηκε συντροφος απο το εργαστηρι σε ποια τρυπα θα κρυφτεις χωρις να σε ξετρυπωσω. να εισαι σιγουρος οτι θα σε βρω. ιντερνετικες απειλες ξεστομιζεις? να δουμε αν το χεις να το κανεις και πραξη. το πασχα πλησιαζει γαμωχριστε

      Διαγραφή
  13. Α ρε μιασμα είσαι τόσο πουθενας και εσύ και οι αποτυχημένοι σου που μόνο η συστηματική ενασχόληση σας με άλλα υποκείμενα σου δίνει λίγη δημοσιότητα. Δεν υποστήριζα κανέναν αλλά μετά από αυτό είμαστε καμία 20αδα Θεσσαλονίκη που ψηνομαστε να σε τσακίσουμε βλάκα attention whore καθυστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμε

      Κοιτά γενικά, εδώ μέσα με έχει απειλήσει τόσος κόσμος που πραγματικά δεν μου κάνει αίσθηση. Είσαι ακόμα μια ανώνυμη και ασήμαντη απειλή. Μακάρι ο κόσμος να είχε την συνέπεια λόγου και πράξης. Εγώ θα ανέβω σαλόνικα τον επόμενο μήνα, το δίνω ως hint, τα μούτρα μου είναι γνώστα στην γύρα, ελάτε 40 γιατί 20 σαν και σένα δεν φτάνουν. Ελπίζω ΟΝΤΩΣ μέχρι τον επόμενο μήνα να είμαι κοπανημένος. Πουθενάδες ανώνυμοι.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. apanthsh ston anwnymo twn 8 52, zhtw sugnwmh apo to miasma mporei na diagrapsei to post

      Διαγραφή
  15. Μακάρι να δαπανουσατε όλη αυτή την ενέργεια για να κάνετε κάτι ουσιαστικό. Είσαι θλιβερός μιασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεχτηκε λεκτικο τραμπουκισμο λεει η ομαδα που εβγαλε τραγουδι οτι θα σκοτωσει ανθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kai to bdelygma exei bgalei para polla kommatia poy anaferetai sto miasma, pare gia paradeigma to prwto toy cd 8 fetix an fysika antekseis to sexismo poy anaparagei

      who

      Διαγραφή
  17. Τα παρασιτα που ανακαλυψαν την αναρχια και τα εξαρχια περσι προπερσι για να εχουν ιδεολογικο αλλοθι και προστασια για ξυλοδαρμους και τα προσωπικα τους παραγοντηλικια οπως το πανε σε λιγο καιρο θα ζητανε προστασια απο τους αμε. ο νοων νωητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμε

      Μάθε ποιούς χτυπάνε οι ΑΜΕ και γιατί, και μετά έλα εδώ να γράψεις την μαλακία σου. Ετσί απλα για την ιστορία.

      Διαγραφή
    2. Ρε μεγαλε μονο ανθρωπους του κινηματος απειλιτε και βαρατε και οι μεν και οι δε. και για την ιστορια εχεις εκδιωχθει και απο καταληψεις επανειλιμενως. αντε καιρος να κοπανησεις και κανενα φασιστα για ξεκαρφωμα κουτοχορτο τελος.

      Διαγραφή
    3. @Ανώνυμε

      Πλάκα έχεις. Για πες μας και μας που δεν ξέρουμε, απο ποιές καταλήψεις έχω εκδιωχθεί ονομαστικά και κατα δεύτερον ποιους ανθρώπους του κινηματός εχώ χτυπήσει. Επίσης επειδή μιλάς στον πλυθυντικό σε ποιούς αναφέρεσαι; Ποιοι ειναι οι μεν; Ποιοι είναι οι δε; Θα ρώταγα και ποιος είσαι εσυ, αλλα είμαι κομπλε και με την ανωνυμία αμα κάτι ευσταθεί, μίλα τουλάχιστον με αποδείξεις και επιχειρήματα, γιατι το σενάριο σου κάνει μόνο για κακοστημένο σίριαλ.

      Διαγραφή
  18. "Αξιοπεριφρόνητες επίσης οι επικλήσεις εργατίστικων ταξικών επιχειρημάτων και τα λογικά (σφ)άλματα που οδηγούν σε καθολικές κατηγορίες."
    Αν σου είναι εύκολο θα ήθελα μια ανάλυση επί τούτου και να μου εξηγήσεις πώς είναι δυνατόν ένας ιδεολόγος άνθρωπος που πιστεύει στην χειραφέτηση του ανθρώπου από τον καπιταλισμό και σε μία δίκαιη και ανθρωπιστική κοινωνία να βγάζει κομμάτι εν ονόματι "Γαζί" που εμμέσως πλην σαφώς υπονοεί ότι θα μακελέψει κάποιον άλλον mc λόγω προσωπικών διενέξεων???Ειλικρινά αυτή την αντίφαση δεν μπορώ να την κατανοήσω καθόλου.
    Φιλικά πάντα
    Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ανώνυμε

      Τι σε κάνει να πιστεύεις οτι έχω μια τέτοια ανθρωποκεντρική και κοινωνιστική ανάλυση πάνω στον κόσμο; Απο που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα. Όσων αφορα το "γάζι", εγώ κάνω βιωματικό ραπ, οτι ζω γράφω, ότι βιώνω και οτι νιώθω μέσα στον κόσμο που ζω, αν κάποιος καταπατήσει τα αξιακά μου και προσπαθεί κατα εξακαλούθηση να με βλάψει να είσαι σίγουρος οτι μπορώ να προστατέψω τον εαυτό μου, και μάλιστα είμαι πολύ καλός στο να επιβιώνω σε αντίξοες συνθήκες. Απο σκλάβος σε εργοστάσια, χωράφια και οικοδομές έργων, μέχρι στους δρόμους, στα πάρκα και ανάμεσα απο τις φλώγες. Απο κει και πέρα εγώ δεν ειμαι ανθρωποκεντρικός, ούτε εκτιμάω την ανθρώπινη ζωη a priori. Το οτι το ραπ μου ειναι κατα κύριο λόγο πολιτικό είναι γιατι είναι απόρροια της καθημερινότητας μου και του τρόπου που αντιλαμβάνομαι τα πράγματα. Τέλος, αν αύριο μάθω οτι εξουσιαστές, καπιταλιστές, σεξιστές, φασίστες και λοιποι κανίβαλοι σφάχτικαν, θα είναι ενα χαρμόσυνο νέο στην καθημερινότητα μου.

      Διαγραφή
  19. Γεια, οπαδός εδώ. Μπηφς από στίχο στο μικρόφωνο λύνονται στο μικρόφωνο με στίχο, τέλος. Οτιδήποτε άλλο λες επί του θέματος της μπουνιάς για στίχο είναι στην ουσία υπέρ της λογοκρισίας και δικαιολογία για την όποια ανασφάλειά σου, η οποία ποσώς μας ενδιαφέρει στην τελική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και που σας κάναν επίθεση οι ΑΜΕ τι κανατε ρε μπουχεσες ;
    Φλωρακια αφισοκο με φουλφεης στα εξαρχεια και εξω απο εκει τουμπεκα
    πουθεναδες
    Καμια μολοτοφ σε κανα πεζοδρομιο και αμα κανει 1 βημα ο πρωτος ματας τρεχετε σαν παλαβοι και αφηνετε κοσμο πισω και μετα κανετε 10 αποτυχηχμενα λαηβ που παιζετε εσεις οι αταλαντοι και δεν μαζευετε τα λεφτα ουτε για τα εξοδα γελοιοι. Θλιβερα ανθρωπακια.
    Ντάγκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΕΣΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ ΠΟΥ ΠΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΠΗΡΑΤΕ ΦΩΤΙΑ ΖΩΑ


    ΝΤΑΓΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή