Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Ποιός είμαι εγώ να κρίνω;

          Έρχονται μέρες και περνάνε, πνιγμένοι σε μια καθημερινότητα που πριν από μερικά χρόνια αν μας την έλεγες δεν θα μπορούσαμε καν να την φανταστούμε, εμείς οι κυνηγημένοι. Οι κολασμένοι αυτού του τόπου. Τώρα με δουλειές, τα καταφέραμε καλύτερα από τις προσδοκίες όλων. Το underdog όπως με χαρακτήρισαν πρόσφατα. Μεγαλώσαμε για να γίνουμε κτήνη. Μεγαλώσαμε πολύ για να ασχολούμαστε με μαλακίες. Με όλα τα δεινά που βγάζουν ότι χειρότερο κρύβεις μέσα σου. Δεν ξέρω και πολλά, δεν ξέρω καν πως τα κατάφερα, ή μάλλον αν τα κατάφερα εξ' αρχής. Ο στόχος είναι το ερώτημα. Σίγουρα προσπαθώ να γίνω κάθε μέρα καλύτερο άτομο, καλύτερος άνθρωπος. Και ελπίζω το ίδιο και εσύ, το θέμα είναι να προσπαθείς, όχι το να πετύχεις. Η αποτυχία είναι ο καλύτερος φίλος της προόδου. Στην τελική ποιος είμαι εγώ να κρίνω;

Lyrics/Raps: τομίασμα
Produced by: Fat Basstard
Recorded/Mixed/Mastered by: Incognito M. @ Pineline Music Lab


Πες μου ποιος είμαι εγώ να κρίνω;
Να σου πω το σωστό και να κατευθύνω;
Λες και εγώ κατάφερα κάτι να γίνω;
Για αυτό, δεν είμαι συμβουλές για να σου δίνω.

Και μην μου πεις, παίζει θέμα;
Άλλο ένα ψέμα να μου πεις και ο διάλογος τέρμα.
Πήγαινες με διακόσια στο αντίθετο ρεύμα.
Εμ μα; Ήτανε λογικό να γίνεις κρέμα.
Με λυπεί που το παιδί ξεσπάει πάνω του,
γιατί πληρώνει τα λάθη που έκανε η μάνα του.
Γιατί ο πατέρας του δεν ήτανε εκεί, 
κι όταν μεγάλωσε, δεν ήθελε να του μοιάσει στιγμή.
Μα έγινες ίδιος. Την χτύπαγες και σ' άφησε.
Ο έρωτας σάπισε.
Την χτύπησες μα σε προκάλεσε μου λες.
Λες κι αυτό θα σου σβήσει τις ενοχές.
Σου κλείνω το τηλέφωνο μην παίρνεις.
Δεν θέλω να μ' ακούσεις να κλαίω, μην επιμένεις.
Κρατάω το παιδί φυλακισμένο και βουβό,
γιατί αν το αφήσω ελεύθερο θα με βρούνε νεκρό.
Μου είπες να σου εκφραστώ;
Μια απόπειρα μετά σου γράφω αυτό, επιτυχημένη.
Γιατί ακόμα μια φόρα σκότωσα τον παλιό μου εαυτό,
κι ότι γέννησα δεν ήταν για κανέναν μας καλό.

Και κάπου εδώ σχολάω.
Μπαίνω στο αμάξι και πηγαίνω σπίτι μου κάτι να φάω.
Να κάνω τα βασικά, να σου πω πως σ' αγαπάω.
Όσο προλαβαίνω, γιατί στο πρόσωπο σπάω.
Στο σώμα μου ξεσπάω. Γερνάω.
Από μυαλό έμαθα να μην μιλάω.
Από μυαλό έμαθα να μην κοιτάω γενικά,
να μην πιάνω τόσο χώρο σαν τα άλλα αρσενικά.
Να σέβομαι τα πλάσματα, να τρώω λαχανικά.
Να κόψω το αλκοόλ, τα αντικαταθλιπτικά.
Να μάθω να ερωτεύομαι την γη,
την θάλασσα και την στιγμή που θα πνιγώ σ' αυτή.
Ο άνθρωπος κτήνος. Είμαι εγώ.
Το πλάσμα που μισώ μα ενστικτώδες αγαπώ.
Αυτόχειρας σε άρνηση, σε μια μάχη άνιση,
εσωτερική, εγωιστής σε αυταπάρνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου